hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Link til side-->enklere å laste opp bilder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Link til side-->enklere å laste opp bilder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

€Lucas€

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  18:24:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
En gang for leeeenge siden var det en liten "diskusjon" om hvordan man kan laste opp bilder til annonser osv. Da sto det en link til en side der man lastet opp bildet fra Mine Bilder og fikk deretter en adresse som man bare skulle lime inn til annonsen eller hva det skulle være...Noen som vet hva den siden heter?

lucky june

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  18:35:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke hvilken side du mener, men du kan iallfall laste opp bilder på www.photobucket.com eller ta bilder fra vip-siden din.
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  22:59:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Eller www.imageshack.us
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  23:05:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
eller www.tinypic.com , slipper å registrere seg (greit for sånne som meg som stadig glemmer passord:p)
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2006 :  08:20:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
eller www.putfile.com www.zorpia.com www.ringo.com ;D
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 17/10/2006 :  10:34:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
For å få bilder til annonser når dette funker så skriver du http...osv osv.hestemarked/vip/nr på vipen din/og så adressen til bilde du ønsker å hente inn. Da må du gå på galleriet ditt og se på hva "adresse" bildet har og så sette inn dette, og så om alt går bra så har du bilde til annonsen. Sender du meg en mail på hroms@hotmail.com så kan jeg gi rette oppskriften. Har den hjemme....husker ikke helt i farten helt hvordan alt skrives inn.... Men det har jeg hjemme.

Ikke alltid det vil komme bildet opp.....skjønner ikke hvorfor, men det er vel en eller annen rar feil et sted da.. men når det funker så ser du bilde til annonsen din i det du lagrer hele annonsen.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  14:56:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Du kan også gå inn på medlemssiden din, der du også er når du legger opp bilder. På medlemssida di har du masse linker nedover. Den eine heiter vise galleriet eller noko slikt. Går du inn der kan du få linken til bildet ditt. Vel og merke om du har skrive tekst til bildet.

Redigert av - Lucinda: den 17/10/2006 14:59:43 Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  19:38:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
jeg bruker www.tinypic.com . raskt og enkelt..

jeg tror det går ann å laste ned film der å.. men det gikk ikke ann her.. hvordan?

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.21 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.