hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvorfor er DU her fortsatt?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hvorfor er DU her fortsatt?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  19:52:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Lopke:
Du skriver hyggelige, nyttige og generelt morsome innlegg her på Mix Selvfølgelig kan du være aktiv på begge forum, det håper jeg du fortsetter å være!

Men bare en ting.. OT: Du må nok stryke meg fra OHS-treffet, kan ikke komme.. Så har jeg fått inntrykk av at du har kontroll på lista.

Therese
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  20:42:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
KAn du ikke komme?? så trist!! helt umulig? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  22:15:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Det er ok og være aktiv på begge forumene.
Men det er vel forsatt mulig og la være og lage flere emmer om hvor bra det nye forumet er, det er jo tross alt folk der fordi det er bra.

Og de som vil finner fort forumet om de vil, og de som vil være på mixen vet jo hvor mixsen er.

Men mixsen blir stadig dårligere om vi får flere emmner med hvor bra forumhest er.
Alle har sikkert fått det med seg nå!

Og man kan velge.
eller bruke begge.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  22:26:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
KAn du ikke komme?? så trist!! helt umulig?

Opprinnelig postet av Lopke

Har ikke betalt flybillett eller selve billetten til OHS, noe jeg hadde planer å gjøre nå rett etter at skolen begynte. Men så får jeg ikke stipend i år, så jeg har faktisk absolutt ingen inntekt! Så ja, helt umulig. Men jeg vil jooooo.. *synes skikkelig synd på seg selv*

Så nå blir det rett på jobbsøking her.

Therese
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  22:30:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff da.. synes og synd på deg jeg.. For jeg teller dager. Gleder meg enormt og hadde gledet meg til å treffe deg og.. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  22:47:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Ååååh, ikke frist meg mer nå! Prøver jo liksom å være litt fornuftig her..

Er så mange jeg har lyst å treffe.. Sukk. Håper dere alle får det kanon hyggelig i allefall.. Og jeg vil ha minst like stort treff på OHS neste år, for da skal jeg uansett hvor blakk jeg er! (Evt. prøve å tjene opp litt penger til da?)

Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  00:38:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hmmm... jeg henger fortsatt litt her, men dårlig tid pga. studier..

Men jeg henger mest på forumhest, rett og slett fordi jeg har fått smaken på det. Det er litt mer intimt, og man kan si og diskutere hva enn man vil.. Men jeg vil ikke si jeg har boikottet Mix for det om..
Bare litt koselig med et forum som er mye mindre, alle kjenner alle der :)!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/09/2006 :  16:18:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Renate:

Du er alltid veiende i dine ord og meninger, og du er en flott meddebattant. Samtidig er du saklig og har alltid bellegg for dine innlegg. Derfor synes jeg det er en smule merkelig at du tydeligvis bruker litt tid på å saumfare forumet etter tidligere uttalelser for å "nagle " oss "utbrytere" fast til veggen.

Nå er jeg ikke så god med å kopiere deler av innlegg, (heldig for deg kanskje...), så jeg får bare kommentere at jeg har også skrevet at jeg holder meg på ForumHest en stund og VURDERER om jeg vil komme tilbake hit etter en stund. Fant du ikke den biten når du lette etter gamle innlegg, eller var den ikke så interessant å ta med?

Du er også temmelig selvmotsigende i din egen tråd når du først kritiserer oss som lager sur stemning her inne ved å lage tråder om negative sider ved MIX - og så går du av gårde og gjør nøyaktig det samme selv? Dette blir jo en tråd hvor man må forsvare seg selv og hvorfor man i det hele tatt er her inne. Hva er poenget med det da? Du sier en ting og gjør det stikk motsatte, DET forstår jeg ikke. Men nå er jeg jo også blond da...

All respekt til deg Renate, jeg digger deg fortsatt jeg, og jeg vil bare få understreke helt til slutt at dette er en debatt, og jeg har ingen ting imot deg som person
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  18:48:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Derfor synes jeg det er en smule merkelig at du tydeligvis bruker litt tid på å saumfare forumet etter tidligere uttalelser for å "nagle " oss "utbrytere" fast til veggen.

Saumfare har jeg ikke tid til. Er ikke vanskelig å finne disse emnene da de kommer opp på "aktive emner siden sist".

Kopi av melding:
Nå er jeg ikke så god med å kopiere deler av innlegg, (heldig for deg kanskje...), så jeg får bare kommentere at jeg har også skrevet at jeg holder meg på ForumHest en stund og VURDERER om jeg vil komme tilbake hit etter en stund. Fant du ikke den biten når du lette etter gamle innlegg, eller var den ikke så interessant å ta med?

Du høyreklikker og drar over sitatet du vil bruke i ditt innlegg, limer det inn, høyreklikker og drar over det du vil bruke på nytt for deretter å trykke på sitatikonet øverst på menyen.

Hvorvidt enkelte velger å gå til det nye forumet for deretter å komme tilbake til mix er forsåvidt likegyldig. Problemet ligger heller i hva man legger igjen her av negative uttalelser, reklame osv på veien.

Kopi av melding:
Du er også temmelig selvmotsigende i din egen tråd når du først kritiserer oss som lager sur stemning her inne ved å lage tråder om negative sider ved MIX - og så går du av gårde og gjør nøyaktig det samme selv? Dette blir jo en tråd hvor man må forsvare seg selv og hvorfor man i det hele tatt er her inne. Hva er poenget med det da? Du sier en ting og gjør det stikk motsatte, DET forstår jeg ikke. Men nå er jeg jo også blond da...

Skal være enig i at den uttalelsen var ganske blond.
For det første ønsket jeg en ærlig uttalelse fra "utbryterne" om hvorfor de fortsatt var her da enkelte virker å bruke mix som søpplekasse enda de har fått et nytt og veldig mye bedre forum.
For det andre er ikke dette en negativ tråd om mix, det er en tråd om de som fortsatt velger å være "sur" på mixredaksjonen og kritisere mix til tross for at de tydelig klarer seg helt fint uten både mix og redaksjonen, av den grunn lurer jeg på hvorfor og hva det er som gjør at de fortsatt er her.

Jepp det er en debatt

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/09/2006 :  18:56:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg har fått med meg alt oppstyret.

Og jeg synes det går litt over streken her og der.

Men jeg skjønner ikke helt, hvorfor skal MIX i det hele tatt ha en sammenheng med FH? Og omvendt? Det virker sånn av og til.
Jeg synes den "reklameringa" for FH var unødvendig.

Er helt enig med deg Renate, og jeg skjønner hvorfor du reagerer.
Det er så unødvendig. *cry*

Redigert av - Bustetrollet den 24/09/2006 18:58:35 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  20:21:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg sitter begge plasser, men bare mindre og mindre på begge plasser som kommer av tiden jeg har generelt.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/09/2006 :  23:16:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Derfor synes jeg det er en smule merkelig at du tydeligvis bruker litt tid på å saumfare forumet etter tidligere uttalelser for å "nagle " oss "utbrytere" fast til veggen.

Saumfare har jeg ikke tid til. Er ikke vanskelig å finne disse emnene da de kommer opp på "aktive emner siden sist".

Kopi av melding:

Du høyreklikker og drar over sitatet du vil bruke i ditt innlegg, limer det inn, høyreklikker og drar over det du vil bruke på nytt for deretter å trykke på sitatikonet øverst på menyen.

Hvorvidt enkelte velger å gå til det nye forumet for deretter å komme tilbake til mix er forsåvidt likegyldig. Problemet ligger heller i hva man legger igjen her av negative uttalelser, reklame osv på veien.

Kopi av melding:

Skal være enig i at den uttalelsen var ganske blond.
For det første ønsket jeg en ærlig uttalelse fra "utbryterne" om hvorfor de fortsatt var her da enkelte virker å bruke mix som søpplekasse enda de har fått et nytt og veldig mye bedre forum.
For det andre er ikke dette en negativ tråd om mix, det er en tråd om de som fortsatt velger å være "sur" på mixredaksjonen og kritisere mix til tross for at de tydelig klarer seg helt fint uten både mix og redaksjonen, av den grunn lurer jeg på hvorfor og hva det er som gjør at de fortsatt er her.

Jepp det er en debatt

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Ja, jeg skjønner at det er sårt for enkelte her inne at noen ikke fant seg i den dårlige driftingen av MIX en periode. Dere er nebbete og ufine, så jeg tror faktisk jeg takker for meg for godt. En ting skal dere være klinkende klare over, og det er at vi som ble lei en periode aldri har vært personlige mot dere andre brukere, men er det noen som er blitt personlige og ufine så er det faktisk dere.

Jeg gidder ikke denne dritten, så jeg sletter vipen asap og er ferdig her.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  23:28:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjære Birre & Vickie: jeg trodde da helt ærlig at dette var en debatt ikke en personlig krangel...
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  23:40:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Ai ai ai.... her er det virkelig bra stemning Kan ikke alle bare være der de vil, når de vil??? Synes dette blir for dumt, rett og slett. Om man er på 2 eller 9 forum, får vel bli opp til en selv. Om man synes noen er urimelige, sprer reklame for andre forum o.l. så kan man vel bare drite i det Jeg holder meg her på Mix, og trives her. Men er noen ganger innom FH, for å se om det er noen intr. tema. Det er vel greit det? Synes mange her må bli flinkere til å bare drite i tråder som en ikke liker og blablabla .
Det er tydelig det er mange her som har god tid, og som elsker å bruke tid på å irritere/terge andre!! But, so what??!!
Le av det da folkens

Beate & Alger Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  23:47:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg husker ikke hvem som skrev det eller hvor jeg leste det, men: "jeg svelger gjerne en kamel, men ikke både til frokost, lunch, middag og kvelds.."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.