hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Å få hesten inn fra beitet!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Å få hesten inn fra beitet!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Inemor

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2003 :  17:49:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideInemor  Svar med kopi av melding
Heisann!

Nå har jeg ikke problemer med klengete hester, for jeg har absolutt min egen "boble" og den er temmelig stor også.
Men dessverre ser jeg at det er få av nabostallene rundt meg som har dette.

Har gjort noen forsøk den siste uka, med å kalle på hestene og gi dem en godbit når de kommer. Det funket fint, helt til jeg skulle inn med lunsj til dem i dag. Da var det rett ned og snuse på lommene, så hvis jeg skal lære de innkalling så blir det UTEN godbiter hvertfall...*hihi*

Hestene mine respekterer avstanden jeg ønsker, men gir jeg dem fingeren så tar de hele hånden. Klassisk matglade islandshester..*hihi*

Gå til toppen av siden

gipsy

Skrevet - 19/04/2003 :  01:13:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
min hest kom kun når det var kveld og den skulle inn å få mat og stell!! Han kom ikke inn i det hele tatt dersom det var noen andre som skulle stelle ham og jeg kunne ikke få tak i ham dersom jeg ville aldri så mye andre tider på døgnet. Han kom på kvelden dersom jeg lo og ropte: du lurer ikke meg jeg vet nok hvor du er henn... Da kom han i fullt firsprang fra gjemmestedene sine og rett til meg.
Ropte jeg navnet kom han hvertfall ikke! Blir litt misunnelig på dere med så flinke hester, men det er nok ikke så mange som har hatt det så gøy som jeg med min...?
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2003 :  12:42:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Med Miriam, så kan jeg gå bort til henne og legge på henne grime, ri henne til stallen, og ferdig med det. er hun i den store havnehagen, så må jeg rope, og hun kommer hvis jeg roper sexy=)

Med Storm er det en smule verre... Han har en viss forkjærlighet for gjemsel, og han må man lure for å få tak i=)

Elizabeth, Miriam, og Stormegutten da=)
Gå til toppen av siden

Zanik
» VIP

Skrevet - 16/05/2003 :  21:47:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Jeg har ingen problemer med gazina , men med zanik
er det verre han må jeg lokke inn med havre.
Fra meg
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2003 :  00:51:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Har ingen problemer med å få hestene inn, som regel møter de opp ved utgangen så fort de ser/ hører bilen.

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.