hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - blåbær tur endte bra til slutt!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 blåbær tur endte bra til slutt!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

NOPAGE

Skrevet - 16/08/2006 :  21:23:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
lurax ess sin vip er stalljenta som har ponni Gå til toppen av siden

NOPAGE

Skrevet - 16/08/2006 :  21:28:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror dere jeg vil ha mange uvenner??
her inne på hestemarked'?nei sorry altså.. men vil bare si hva som var galt ikke noe mer så får jeg bare en hel haug m dritt komentarer og at jeg ikke klarter å drive med hest! nei veit dere hva.. jeg har hold aktivt på med travere siden jeg ha 9år et sted må rensa sette en stopper for dette er det værste jeg har vært med på!!!!
Gå til toppen av siden

babo

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:25:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebabo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebabo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skjønner veldig godt at Team-Iler bli forbanna jeg! Skal det være slik at ingen skal tørre å komme med historier om ting de har gjort som ikke var veldig lurt? Blir rene mobbekampanjen dette her Hvem kan med hånda på hjertet si at de aldri, ALDRI har gjort noe som i teorien kunne endt med trafikkulykker, tjuvparing, oppharvede grønsakåkre i nabolaget eller skremte fotgjengere? De gjorde en tabba, jepp. Men det var jo godt at det endte bra Synst det er flott at folk forteller om sånne episoder jeg, så får det kanskje andre til å tenke seg om to ganger også!

Opprinnelig postet av Asbjørg

Kanke bare folk roe seg ned litt, Virker ikke som om noen har skjønt hva som egentlig skjedde, .!
Hu på 12 rei ponni hingsten hu på på 20 rei valakk hesten,
disse hestene er veldig greie,
Men så er dette uforutsigbare dyr, så man veit egentlig ikke hva som kan skje.! ....
Men ikke lag noe krigssone her;P

Gå til toppen av siden

babo

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:28:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebabo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebabo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
hallo nå har jeg fått nok her altså
ta å kutt ut alt dette skriveriet!!!
saken er ferdig og slutt!!!¨
bli litt forbanna her jeg sitter å leser..
ogvis ikkr dere tror noe på at jeg er 20 så bergunne å regne da fra 1986 til 2006?
da blir detv 20 år og jeg er ikke noe fjortis Skjerp dere!!¨
DET ER FASKTISK MEG DERE SITTER Å BAKSNAKKER HER.. HUFF

Opprinnelig postet av Team-Iler

Men hvorfor sier du da i gjesteboken til Kurre (?) at du har en annen vip og dette ikke er din? På den vippen står det at du er under 12, og på denne her 20.
Da er det jo noe som skurrer, ikke rart man begynner og lure da.

Opprinnelig postet av Speedy As A Bullet

Hun som har vip LURAX ESS : Er 12år.. Hu rei ponni hingsten
Hun Som har vip Team- Iler : Er 20.. Hu rei valakken

Hester Er Som Luft^-^
-Man Trenger De For å Leve:)<3
Gå til toppen av siden

babo

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:31:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebabo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebabo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Etter de "hilsnene" jeg fikk i GB mi føler jeg ikke for å la det ligge i det hele tatt!
At en 20 åring skulle uttrykke seg på den måten virker svært lite sannsynelig og at en 20 åring skulle reagere slik over alle støvleskaft på svar på et innlegg som i utgangspunktet var svært merkelig er også meget usannsynelig.

At det opprinnelige innlegget er fjernet,endret,overskriften endret så de som senere har kommet inn her ikke vet hva som sto er bare ett av flere brudd på de uskrevne "regler" om "God Forumskikk".

Om dette :

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: Team-Iler (12.8.2006)
OG FORRESTEN SÅ VAR DEN MELDINGA SOM JEG SENTE VAR FRA HU UNGE SOM REI DEN HINGSTEN SOM KUNNE HA BEDEKT ET PAR HOPPER=)DRIT LEI FOLK SOM SIER TING DE IKKE HAR NO PEIL PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!Lurax Ess er vippen min...så vis du har noe mere dumt å komme med så si det der!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: Team-Iler (12.8.2006)
hei sorry meg assmen det innlegge du hr skrivi
er litt vel feil?
DET ER EN PONNI IKKE NOE HEST!!!!!
DESSUTEN HAR JEG HOLDT PÅ MED TRAVHESTER SIDEN JEG VAR 5 ÅR!!!SÅ BARE HOLD DE STYGGE OG UFORSKAMMEDE KOMENTARENE FOR DEG SELV!!!!!!!!

er skrevet av en voksen person og om det er riktig synd på dette mennesket fordi h*n får et par "trøkker i trynet" ...vel,som man skriver får man svar.

Det som nå står som første innlegg er ikke i nærheten engang av den historien som opprinnelig sto og det var IKKE rart at vi reagerte som vi gjorde.

Opprinnelig postet av Kurre

Hu som skreiv disse innlegene til deg er egentlig hu med vip LURAX ESS...
altså 12åringen som var inne på venninen sin vip,

Hester Er Som Luft^-^
-Man Trenger De For å Leve:)<3
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:50:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal man uttale seg i offentlig rom får man ta følgene, enten man er 12 eller 20. Disse uttalelsene passer seg overhodet ikke noen plass, ikke språket som blir brukt (for så vidt av begge) heller.
Skal man bli oppfattet korrekt og seriøst kan det være en ide å starte der. Hadde jeg vært Team-Iler tror jeg nok uansett ikke jeg hadde latt det gå upåaktet hen at andre brukte hennes navn. Man har da kode på innloggingen eller?
Jeg gir i alle fall opp både å lese og bry meg når innleggene lyser frustrerte fjortizzzzzz.... Selv om historien/problemet/spørsmålet hva som helst kan være relevant nok.
Bare til eteretning og som et tips.

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  07:05:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Først har du holdt på med travere i 5 år, så plutselig 9 år. En plass er du under 12, en annen 20. *Riste på hode!*
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  07:55:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Litt lettere for oss og lese hvis du skriver på bokmål, Lene&Dagmøy :)

Opprinnelig postet av Lene & Redlight

Hun skrev på nynorsk, og det er såvidt jeg vet, et av to skriftspråk i Norge det også.

Til saken: Lang over popcornet!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  10:59:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Sender du litt over til meg også Mari
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

-Kvika-

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  11:20:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Kvika-  Send %s1% en ICQ melding-Kvika-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kvika-  Svar med kopi av melding
hehe Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  12:02:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
blåbærtur er i hvertfall rette overskriften på dette temaet. he he. Skikkelig blåbærtur...
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  12:17:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Popcornet har stått fremme her i flere dager
Therese
Gå til toppen av siden

ChristineOgOrion
» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  18:28:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trekker på smilebåndet, når det viser seg hvor utrolig mange misforståelser det kan bli når det er indirekte komunikasjon. Du kan i værtfall være strålende stolt over deg selv, Team-Iler / Lurax Ess, du har greid å skape en debatt på 5 sider og som maange her inne har giddi å lest. *Klappe*
Skal vi bare si det sånn da, at mennesker gjør feil, og at det alltids kan tilgis, enten "tilgiveren" har noe med saken og gjøre eller ikke?
Vil bare si tusen takk til alle som har skrevet her inne, for strålende underholding over flere dager! :D
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 17/08/2006 :  20:59:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå vet hvertfall Team Iler også hvordan det er å ikke bli respektert pga en feil i livet.

Ikke rartr hun blir sint, men tror hun mest er lei seg, og jeg vet godt hvordan hun har det.

Men i grunnen burde hun ikke lagt det ut på nettet.

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  21:02:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det er godt mulig det er mange missforståelser her. Men jeg har blitt direkte tryglet av Team-Iler til å forsvare henne så mye i denne debatten som mulig.

Jeg kan si det sånn at det som sagt kan være missforståelser. Når man skriver på nettet kan det leses og tolkes på en helt annen måte enn hva det var ment.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.