hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - blåbær tur endte bra til slutt!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 blåbær tur endte bra til slutt!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

LinnMerethe

Skrevet - 14/08/2006 :  12:32:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hun på 20 var jo med på turen da?Burde hun ikke da ta ansvar?Sånn generelt,så føler ihvertfall jeg et ansvar hvis jeg har med meg unge jenter på tur,og jeg liksom er den voksne..bare et lite sidesprang fra den aktuelle debatten..på en måte!
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  13:19:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hvorfor poste innlegg med noen andre sitt brukernavn?
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

NOPAGE

Skrevet - 14/08/2006 :  22:50:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
hallo nå har jeg fått nok her altså
ta å kutt ut alt dette skriveriet!!!
saken er ferdig og slutt!!!¨
bli litt forbanna her jeg sitter å leser..
ogvis ikkr dere tror noe på at jeg er 20 så bergunne å regne da fra 1986 til 2006?
da blir detv 20 år og jeg er ikke noe fjortis Skjerp dere!!¨
DET ER FASKTISK MEG DERE SITTER Å BAKSNAKKER HER.. HUFF
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:32:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Vi baksnakker jo ikke, du er med i diskusjonen. Jeg skjønte ikke mye av innlegget ditt, ga vel egentlig opp etter den første lange og tunge setningen.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:50:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Skjønner veldig godt at Team-Iler bli forbanna jeg! Skal det være slik at ingen skal tørre å komme med historier om ting de har gjort som ikke var veldig lurt? Blir rene mobbekampanjen dette her Hvem kan med hånda på hjertet si at de aldri, ALDRI har gjort noe som i teorien kunne endt med trafikkulykker, tjuvparing, oppharvede grønsakåkre i nabolaget eller skremte fotgjengere? De gjorde en tabba, jepp. Men det var jo godt at det endte bra Synst det er flott at folk forteller om sånne episoder jeg, så får det kanskje andre til å tenke seg om to ganger også! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:58:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Skal vi kanskje gjøre om emne? Uansvarlige ting vi har gjort med hest? Eller kanskje tabber vi har gjort med hest? Kommer ikke på noe i farta
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 15/08/2006 :  15:52:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje debatten bare bør avsluttes her og nå.
Enig med asbjørg, dette grenser til mobbing.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  16:18:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
*End of discussion*
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  17:02:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kanskje en moddis skal slette hele greia??
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  00:58:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hallo nå har jeg fått nok her altså
ta å kutt ut alt dette skriveriet!!!
saken er ferdig og slutt!!!¨
bli litt forbanna her jeg sitter å leser..
ogvis ikkr dere tror noe på at jeg er 20 så bergunne å regne da fra 1986 til 2006?
da blir detv 20 år og jeg er ikke noe fjortis Skjerp dere!!¨
DET ER FASKTISK MEG DERE SITTER Å BAKSNAKKER HER.. HUFF

Opprinnelig postet av Team-Iler

Men hvorfor sier du da i gjesteboken til Kurre (?) at du har en annen vip og dette ikke er din? På den vippen står det at du er under 12, og på denne her 20.
Da er det jo noe som skurrer, ikke rart man begynner og lure da.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  09:07:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter de "hilsnene" jeg fikk i GB mi føler jeg ikke for å la det ligge i det hele tatt!
At en 20 åring skulle uttrykke seg på den måten virker svært lite sannsynelig og at en 20 åring skulle reagere slik over alle støvleskaft på svar på et innlegg som i utgangspunktet var svært merkelig er også meget usannsynelig.

At det opprinnelige innlegget er fjernet,endret,overskriften endret så de som senere har kommet inn her ikke vet hva som sto er bare ett av flere brudd på de uskrevne "regler" om "God Forumskikk".

Om dette :

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: Team-Iler (12.8.2006)
OG FORRESTEN SÅ VAR DEN MELDINGA SOM JEG SENTE VAR FRA HU UNGE SOM REI DEN HINGSTEN SOM KUNNE HA BEDEKT ET PAR HOPPER=)DRIT LEI FOLK SOM SIER TING DE IKKE HAR NO PEIL PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!Lurax Ess er vippen min...så vis du har noe mere dumt å komme med så si det der!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: Team-Iler (12.8.2006)
hei sorry meg assmen det innlegge du hr skrivi
er litt vel feil?
DET ER EN PONNI IKKE NOE HEST!!!!!
DESSUTEN HAR JEG HOLDT PÅ MED TRAVHESTER SIDEN JEG VAR 5 ÅR!!!SÅ BARE HOLD DE STYGGE OG UFORSKAMMEDE KOMENTARENE FOR DEG SELV!!!!!!!!

er skrevet av en voksen person og om det er riktig synd på dette mennesket fordi h*n får et par "trøkker i trynet" ...vel,som man skriver får man svar.

Det som nå står som første innlegg er ikke i nærheten engang av den historien som opprinnelig sto og det var IKKE rart at vi reagerte som vi gjorde.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

ChristineOgOrion
» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  11:59:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
At det var hu yngre vennina di som skrev det første innlegget? .. Jeg begynner å stusse litt når jeg går innpå vip'en "Team-Iler", og det er skrevet helt forskjellig fra hvordan det blir skrevet av "Team-Iler" på denne debatten. Vet du forresten at det er ULOVLIG å utgi seg for noen andre? Gå til toppen av siden

NOPAGE

Skrevet - 16/08/2006 :  17:42:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
sorrry meg men d er ikke jeg som har skevet det!!! det er lurax ess... se vip
begynner å bli ganske lei denne mobbinga jeg.. så vurderer å slette min vip.. blri tross alt ganske lei meg når dere snakker sånn om jrg ikke skulle ha peiling på hester.., jeg har hatt mye verre hester så dette er vel egentlig bare en liten misforståelse!!
menmen dere får bare fortsette å rakke ned på meg dere!!
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  20:41:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
sorrry meg men d er ikke jeg som har skevet det!!! det er lurax ess... se vip
begynner å bli ganske lei denne mobbinga jeg.. så vurderer å slette min vip.. blri tross alt ganske lei meg når dere snakker sånn om jrg ikke skulle ha peiling på hester.., jeg har hatt mye verre hester så dette er vel egentlig bare en liten misforståelse!!
menmen dere får bare fortsette å rakke ned på meg dere!!

Opprinnelig postet av Team-Iler

Men da er det vell ikke deg vi snakker om egentlig da? Blir småforvirret her..

NOPAGE

Skrevet - 16/08/2006 :  21:22:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
dere har skrivd om meg helt fra begynnelsen av! Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.