hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - blåbær tur endte bra til slutt!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 blåbær tur endte bra til slutt!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

NOPAGE

Skrevet - 13/08/2006 :  17:31:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
men hallo alt endte bra hvorfor være så nedværende vet det kunne gått værre men d gik bra og alt er bra m hest og rytter og hingsten og rytter.. Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 13/08/2006 :  17:52:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
men hallo alt endte bra hvorfor være så nedværende vet det kunne gått værre men d gik bra og alt er bra m hest og rytter og hingsten og rytter..

Opprinnelig postet av Team-Iler

Det er jo litt naturlig å reagere da! Det er mange ting som har gått bra av aituasjoner her i livet som ikke nødvendigvis er greit likevel. Jeg må si det skremmer meg veldig at du på 20 ikke skjønner alvoret i en løs hingst. Jeg kan helt ærlig ikke fatte hvordan noen som ikke skjønner at en hingst er en hingst uansett om den er over eller under 148 cm.

Selv om dette etter hva jeg skjønte ikke var hesten du var på tur med burde du være moden nok til å ta innover deg at situasjonen som oppstod absolutt ikke var noe som skal gjentas og skjønne hvor alvorlige konsekvenser det kunne fått.

Jeg håper virkelig dere har lært noe (selv om det ikke akkurat virker slik) og at dere kan tenke over dette med hingster og konsekvensene av en løs hingst.
Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  18:04:38  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
ein ponny hingst er like hingstitte som en stor hingst.
eg var på ei utstilling ein gong og det var det ein stor og flott varmblods hingst og ein liiiten shetlands hingst.
varmblodshingsten vrinsket og prøvde å vise fram i ringen ,mens ei lita dame stod og napte i tøylene,hesten hørte faktisk på henne,skjølv om eg synest ikkje å gå å nappe i tøylene er så volsomt.
så kom shetlands hingsten inn i ringen og gjett om den var hingstitte,den vrinska og turte på,blei heilt begeistra av alle hoppene.fekk meg ein god latter der.den høyde forskjellen ,men shetlands hingsten vrinsket høgt og viste kim som var sjefen her.trur den varmblodshingsten blei litt forrundra

Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  18:17:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Litt lettere for oss og lese hvis du skriver på bokmål, Lene&Dagmøy :)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  19:43:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Merkelig emne... Når ble en ponnihingst mindre farlig enn en hest? hehe.. Eneste forskjellen er vel høyden, og at ponnien kanskje ikke når opp
Og sånn som flere har skrevet her inne... Det er det at om du ikke ønsker en debatt ut av noe, så legger du det ikke inn her.
Noen ganger bryr ikke folk seg i det hele tatt, men når det kan bli alvorlig(som her), så unngår man å lage emnet om man holder seg vekke fra uenigheter. Dette er ett forum, og vi debatterer.

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  20:24:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei du Jivi!
Om man har mere dumt å si skal det sies på VIPen til vedkommende.
Det var i hvertfall beskjeden jeg fikk i min GB.

Stemmer det at dette mennesket skal være 20? Serrriøst 20 assa??
Du store...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  22:45:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
*riste på hodet*

(forresten: lene må vel få skrive på nynorsk hvis det er det hun snakker/skriver? om hun skriver riktig eller ikke aner jeg ikke, men det er tross alt et offisielt språk dialekt blir en annen sak..)

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

ChristineOgOrion
» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  09:23:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Altså.. 20, ett tall en eller annen 10åring har skrevet på VIP'en sin for å bli mer interessant .. Hadde ikke trodd på det om jeg hadde fått betalt for det ,, Og uansett, hvor uansvarlig er det vel ikke å la en unge ri en hingst uten tilsyn av andre enn den likså uerfarne vennina? Skjønner ikke helt tankegangen her .. Når man hopper av hingsten for å plukke blåbær, og har hingsten alt for nærme den andre hesten så det blir bråk (?), føler jeg liksom ikke at disse to jentene er heelt klar for å ta med seg en hingst alene ut på tur liksom.. Ponni eller ikke, konsekvensene kunne vært akkurat like ille!
Mvh. FRUSTRERT :]
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  10:03:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg begynner og lure litt jeg. Får jeg har lest igjennom vip og piczo side og det hvirker som om det er en annen person en den som har skrevet dette her...
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  10:13:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Splittet personlighet? (Var kanskje litt stygg nå)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  10:19:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
hvis der ser i GB til kurre så står det at vipen hennes heter: LURAX ESS.. Hun er 12år..
Link til vip: http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=15719

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  10:34:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er en sånn debatt som ivertfall jeg smiler litt av:) tror ikke vedkommende helt har oversikten over hva hun mener og ikke mener. El hvordan hun skal formulere seg.
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:30:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
12 år ja.. det forklarer jo en del.. det er jo pre-fjortizzzz det.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/08/2006 :  11:36:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Unnskyld meg.
Men hver jækla tråd som mange setter et spørsmål ved, så begynner alle å "bry" seg.

Hvorfor ikke bare ta å holde kjeft? La være og bare overse tråden?
Er det virkelig så vanskelig å klappe igjen?

Jenta er 12 år. Sett dere selv inn som en 12-åring som får alle imot seg.

Stakkars jente.

Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  12:27:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff

Størrelsen har ingen ting å si på en hingst.

Sitter her å fniser av denne tråden
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.