hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - blåbær tur endte bra til slutt!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 blåbær tur endte bra til slutt!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  21:43:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror ikke det er selve historien så mye som hennes reaksjon som irriterte folk... i alle fall meg. Alle har vel rotet det til på tur en eller annen gang uten at verden gikk under?
Innleggene i Kurres GB er helt hinsides, uansett hvem som har skrevet de, synes det er på tida at innleggene bærer litt preg av folkeskikk!
Man kan være spydig, ironisk og uenig men ikke stygg.. Dessuten lurer jeg FREMDELES på hvorfor Team Iler godtar at hennes 12 årige venninde poster innlegg under hennes navn? Ikke rart det blir misforståelser...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  22:52:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Enig med harneshaug. Er ikke selve "historien" jeg heller har reagert på, da den uansett var forandret før jeg leste den. Men, at noen poster innlegg/emner med andres brukernavn, uten å i det minste si i fra. Dårlige forklaringer og deretter spydigheter for at vi stiller spørsmål.
Når noe postes på nettet er det offentlig, og vi har rett til og kommentere det. At emnestarter(e) skal kjefte oss opp fordi vi deltar i debatten hører ikke hjemme noen plasser, da får man heller la være og legge det ut for alle og enhver.
Og svare noen som kanskje har vært frekk, med å være frekk.. -Ja det sier seg selv at det går ikke. Da er man ikke bedre selv heller.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.