hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Må bare dele dette med dere=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Må bare dele dette med dere=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  00:38:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Min Frisco er jo som kjent en tidligere traumatisert hest. Da han kom hit, var han ikke mye til skjønnhet.

Slik så han ut i fjor sommer på denne tia:

Slik ser han ut etter et år med oppbyggingan av hesten, et år med hardt arbeid og tunge timer. Men endelig ser jeg lys i tunnelen=) Mange tårer er grått, og da jeg så igjennom gamle bilder i dag, kom tårene da jeg så de over her. At en hest kan ha sett slik ut er for meg så uhyre trist, å se hvordan min Frisco var i stand er så grusomt å tenke på.

Dyrelegen mente at live hans var forlenget med mange år, å at hesten har fått sin blomsting=)

Er så stolt av at gutten min ikke ga opp, men var villig til å gi for å få tilbake livsgnist og kropp.

Å jeg vil takke dere som ga meg mange fine råd ang foring i fjord, setter enormt pris på den hjelpe jeg fikk, å derfor glad for å kunne dele dette med dere, å vise ta du ikke kan telle ribbebein på hesten lenger, å det at han faktisk har en musklatur han kan være stolt over som 21 åring.

Edit: for å legge til enda et bildet der du faktisk kan telle ribbbeina:s

Redigert av - missy_ den 07/08/2006 01:32:12

Catharina_

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  00:38:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
bra jobba!!=D
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  00:49:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nydelig blank og fin pels nå!
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  01:11:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ja,pen var han blitt;)
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  01:30:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Så flink du har vært!:D
Gratulerer!;D

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  01:34:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Nydelig! Vær stolt!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  01:41:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Bra jobba! Han er nydelig nå :) Legg gjerne ut flere nyere bilder av han, godt med slike solskinnshistorier! :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  02:02:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Åååå, så pen han var blitt! Helt ærlig: han var nydelig
Foressten han du lik shabrack som meg (den røde), OT

Vær stolt av hva du har oppnådd med denne hesten
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  02:04:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Her er flere nye bilder:

Flere bilder kommer i morgen=)

Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  03:24:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
pen hest ja, men er det bare meg eller er bena hans veldig rare?=S
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  08:50:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Flott jobba missy! :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  09:39:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
pen hest ja, men er det bare meg eller er bena hans veldig rare?=S

Opprinnelig postet av Catharina_

Det la jeg også merke til..=S
Kjempe bra jobba..:)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-

Redigert av - Tonje_ den 07/08/2006 09:40:05 Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  10:17:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kodene bak spesielt. Stakkar han kommer til å slite med ryggen tror jeg.... Men for en fantastisk jobb du har gjort med han:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  10:40:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kodene bak spesielt. Stakkar han kommer til å slite med ryggen tror jeg.... Men for en fantastisk jobb du har gjort med han:)

Opprinnelig postet av Norm Rigel

Ja, han kommer nok lett til å få ryggproblemer...

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  12:05:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flott jobb du har gjort med han =)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  13:23:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kodene er slik etter feilbelastning som travhest, han har vært slik siden han var travhest, hesten er 21 år, å viser ingen tegn til ryggproblem, har hatt dyrelege som har sett på det, å hesten lider ikke. Å har rygg som en unghest. Så det er ikke noe problem med det. Dyrlegen mente at han nå med god musklatur er som en unghest igjen, å har kondisjon som en i tillegg. Har mye hest i 10 år til.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.