hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Må bare dele dette med dere=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Må bare dele dette med dere=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

jossa
» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  14:31:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
fin han hadde blitt Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  15:44:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kodene er slik etter feilbelastning som travhest, han har vært slik siden han var travhest, hesten er 21 år, å viser ingen tegn til ryggproblem, har hatt dyrelege som har sett på det, å hesten lider ikke. Å har rygg som en unghest. Så det er ikke noe problem med det. Dyrlegen mente at han nå med god musklatur er som en unghest igjen, å har kondisjon som en i tillegg. Har mye hest i 10 år til.

Opprinnelig postet av missy_

Supert ingenting er jo bedre enn det nok en gang, super fin hest

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  16:07:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Tusen takk=) Er utrolig stolt over han, stolt over at han var villig til stole på meg. Han var jo den som la på ørene bare han så folk og beit. Nå er han den hesten jeg har drømt om. Men iløpe av dette året har vi fått en kontakt som er utrolig hærlig, å blitt så utrolig knyttet til han, han er blitt en venn for livet, som jeg kan ofre abselutt alt for.

Jeg syns han er vakker, både utvendig og innvendig. Han har en hærlig personlighet, så sårbar og sterk på samme tid. Ser egenheten i øynene hans, og kjærligheten og frykten for å bli såret igjen. Han hadde store problemer med å stole på meg, han var så full av gammelt vanemønster, at mennesker ikke var til å stole på.

Å se han gå elegant på beite, med en stolthet lysende av han, gjør all penger i verden verdig løse.

Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  19:07:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Utrolig bra jobba!

Det er ofte de vanskligste hestene som blir ens beste venner. Når man endelig når "inn til dem" forblir man der, og man bygger et utrolig vennskapsbånd.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  19:44:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så utrolig gøy å høre
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  20:41:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
kjempekoselig historie, du burde fått premie
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  22:22:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
litt svarte hingsten aktig Og det var ment som et komplemang...
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Hilde_balder

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  00:46:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Min Frisco er jo som kjent en tidligere traumatisert hest. Da han kom hit, var han ikke mye til skjønnhet.

Slik så han ut i fjor sommer på denne tia:

Slik ser han ut etter et år med oppbyggingan av hesten, et år med hardt arbeid og tunge timer. Men endelig ser jeg lys i tunnelen=) Mange tårer er grått, og da jeg så igjennom gamle bilder i dag, kom tårene da jeg så de over her. At en hest kan ha sett slik ut er for meg så uhyre trist, å se hvordan min Frisco var i stand er så grusomt å tenke på.

Dyrelegen mente at live hans var forlenget med mange år, å at hesten har fått sin blomsting=)

Er så stolt av at gutten min ikke ga opp, men var villig til å gi for å få tilbake livsgnist og kropp.

Å jeg vil takke dere som ga meg mange fine råd ang foring i fjord, setter enormt pris på den hjelpe jeg fikk, å derfor glad for å kunne dele dette med dere, å vise ta du ikke kan telle ribbebein på hesten lenger, å det at han faktisk har en musklatur han kan være stolt over som 21 åring.

Edit: for å legge til enda et bildet der du faktisk kan telle ribbbeina:s

Opprinnelig postet av missy_

kjempe fin arbeid du har gjort me den hesten. Kunne nesten ikke kjnt den igjen..:D
hva og hvilket fôr har du gitt han gjennom året,evt trening? hadd vært kjempe intressant å hørt..:D
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 09/08/2006 :  23:15:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nydelig pånnis!

Varmblodstravere generelt har et utrolig godt lynne. De er lærenemme og supre ridehester bare de får muligheten. Og som du sier - han er nydelig både på innsiden og utsiden. De gjelder mange av disse hestene

Lykke til videre, og kos deg med den flotte hetsen din!
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  23:49:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

kjempe fin arbeid du har gjort me den hesten. Kunne nesten ikke kjnt den igjen..:D
hva og hvilket fôr har du gitt han gjennom året,evt trening? hadd vært kjempe intressant å hørt..:D

Opprinnelig postet av Hilde&Cal

Tusen takk=)

Han har stått på silo og høy. Han har fått litt havre om morgen. Ellers fikk han olje i siloen. Fikk en spiseskje olje hver foring. Han har hatt 4 foringer hver dag. Men nå har han jo stått på sommerbeite rett nedenfor huset vårt siden Mai. Da har han bare spist på beite. Men Frisco hadde jo mark da han kom, som spiste opp næringen itillegg. Det var så ille at du så marken under huden på han:s

Treningen har gått ut på terreng ridning. Bratte bakker og skråninger. Galopp trening og noe western. Ridd ut på min. 1 times tur hver dag. Bynte med småturer og ble lengre. Ellers har han stått på meget bra beite, der det er ulent og bratt. Han har blitt brukt til kjøring på turer, å da har det blitt en mils tur hver dag, hvis jeg ikke har ridd. Ellers har han lagt på seg og fått vakker pels av trivsel, det vises at han koser seg=)

Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  20:31:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og det der VAR stor forandring..!
Kjempebra jobba! :)
Så han da vi kjørte noen hester på beite hos dere, han er nydelig!:)
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  21:21:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og det der VAR stor forandring..!
Kjempebra jobba! :)
Så han da vi kjørte noen hester på beite hos dere, han er nydelig!:)

Opprinnelig postet av wwkaja

Tusen takk:) Hadde virkelig ingen anelse av at du var fra Skogn/Levanger før du skrev i gjesteboka mi. Du verden så liten den har blitt Du har virkelig en skjønnhet på beite hos meg du å, den kaldblodsen er en skjønnhet, en av de vakreste, det er jeg med å skriver under på.

Gå til toppen av siden

FightingFaceOgMarie

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  01:27:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFightingFaceOgMarie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFightingFaceOgMarie  Svar med kopi av melding
Utrolig fin hesten din har blitt! Helt sinnsykt hvor fin han har blitt! Jeg hadde aldri trodd det var den samme hesten på de to bildene! Du har virkelig gjort en fantastisk jobb du må være stolt av:) Han var utrolig pen til å være 21 år. Hesten min er 20, og syns han ser ung ut, men ikke i forhold til din ser jeg nå!

Lykke til vidre med han!

Fighting Face, Fjuken, Dorada & Pocahontas <3

www.freewebs.com/mariietindlund
www.TeamAakeberg.piczo.com
Gå til toppen av siden

sandrapizi

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  23:59:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
så utrolig godt gjort av deg Missy..Stolt av både deg å hesten din...Han har blitt kjempe flott!!!! Du skulle fått medalje;) Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  16:05:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Tuusen takk=) Medaljen min er å se at han endelig har det bra;-)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.