hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sist pålogget
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Sist pålogget
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  11:48:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Har lagt merke til den siste tiden at på viper så er ikke den sist pålogget helt med.

Sånn som på min vip står det at jeg var sist pålogget den 25. februar i år, men jeg logget meg på senest i går, og fikk inn noen nye bilder, skrev litt i dagboka og endret litt på forsiden.

Ser også flere viper som henger veldig etter enda jeg ser folk har vært på de og lagt ut nye bilder og slikt.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  12:46:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jada, sånn tror jeg de fleste er.. Er visst lenge siden jeg var pålogget sist også
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  13:20:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Sist pålogget
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 24/07/2006 13:21:16 Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  13:59:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
samme her! litt irriterende egentlig
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  15:30:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja litt dumt-men får nå bare vente til HM fikser det igjen. Ser at problemet var sånn tidligere også, men begynte å funke igjen, tydeligvis nede igjen

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 24/07/2006 15:31:06 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  04:11:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Ja, sist pålogget er ikke helt med nei! Jeg var visst sist pålogget 27.3, har jo vært pålogget nesten hver dag siden det Har lagt merke til at "påloggings-telleren" har stoppet opp på 27.3 hos flere, vet ikke om det er tilfeldig eller!?
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  18:10:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den er sånn hos alle nå,teit at vi må vente til HM har fikset det ja. Jeg var her sist i føkge den tellern en gang i mai men i "virkeligheten" var jeg her senest i går *teit* Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:15:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Har heller ikke vært pålogget siden 27.03. i følge hestemarked. Men jeg er her hver dag. Jaja retter seg vel opp etterhvert. Var jo feil me tellesystemet for besøkende for en tid tilbake.
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.