hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Problemer med å komme inn på MIX
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Problemer med å komme inn på MIX
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  13:54:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det bare hos meg at det har vært problemer siste uka,eller er det slik hos andre og? Får opp feilmelding,og kommer unntaksvis inn innimellom.

EvaV

Skrevet - 12/07/2006 :  14:01:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånn som det er nå virker det som MIX har stengt i helgene :P Har ikke kommet inn på MIX på lørdagen ca fire uker på rad nå. Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  14:02:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg kommer ikke inn utover kveldingen:S
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  14:22:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har også slitt med å komme inn. På søndag kveld og frem til etter kl tolv i dag...
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  15:20:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Yes, her også! Men kom meg inn på mandag og litt tidligere også ..
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  15:32:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
jeg har OFTE problemer..:(
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  15:43:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kommer inn bare innimellom..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  15:49:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kommer ikke inn etter kl 12 på natten her. Å d er veeeldi frustrerende. Jeg som er nattedyr å liker å sitte her i fred og ro om natten. Grr..
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  16:52:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Samme her.. Kommer bare opp en hvit side med intern server feil eller noe i den duren :(
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 12/07/2006 :  17:19:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mitt tidsrfordriv på natten er jo mix, men den siste uka får jeg bare opp sånn feilmelding jeg og...Virker jo som de har stengt om natten og i helgene...Hmpf... Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  17:28:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, feilmeldinger hele tiden. I dag har det gått bra, men de siste tre dagene har det vært så og si umulig å komme inn. I helga (lørdag hvertfall) vet jeg ikke, for da prøvde jeg ikke engang.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 12/07/2006 :  22:12:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og MIX klarer ikke å fortelle oss hva de driver med? Supert.

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  22:39:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har vore sann her også. Virkar som MIX har tatt ferie og berre lar det skure og gå her?
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  02:23:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
WOW Klokken er mye og jeg kom meg innpå mix! Shit, what's happening
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Jettomilla

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  02:49:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJettomilla  Svar med kopi av melding
Samme her.. Den har vært utrolig ustabil i det siste!

Men virker i alle fall i kveld da! (utrolig nok...) Og det passer eksepsjonelt bra i dag siden jeg bare ikke klarer å sove!!

What goes around comes around.. Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  13:48:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kom først inn nå. Har prøvd siden kl 0800 i dag morges. Ikke imponerende....
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.