hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Byttet nick og ting forsvant
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Byttet nick og ting forsvant
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  02:43:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Byttet nettopp nick, men nå er både linken til vipen min og bildet mitt borte :/ Profilen min er som den var, samme med vipen. Har det skjedd før?
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Tonje_

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  10:41:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Det har ikke blitt sånn til meg når jeg har skiftet nick. Humm.
Prøv å få kontakt med hestemaked, noe som ikke er så enkelt, å få dem til og fikse det..
Utroli kopt da Victoria:S

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  11:08:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har skiftet nick 3 ganger, alle gangene har ikke ting endret seg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  11:20:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg "mistet" VIP-en. Dvs. du kan ikke trykke på den direkte linken, men må trykke på "Vis VIP" i stedet - det lages nemlig en ny identitet når du bytter navn :-) Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 10/06/2006 :  15:58:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg fikk ikke logget på som det jeg egentlig heter her på Hestemarked jeg..måtte oppdrette en ny bruker...litt små kjipt egentlig...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  17:29:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Har sendt mail til hestemarked nå
Silje_og_Tindra: Fant ut det første gangen jeg byttet, men nå er det den VIP-linken der
<--- Som er borte =/

-
Gå til toppen av siden

slettet3

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  18:12:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror du må logge deg AV å så logge deg på igjen, dette pleier å stå når man butter nick/passord Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  18:28:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg har gjort det =/
-
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:00:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kor skifta du brukernamnet henne. her på mix eller på medlemssida di.

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  01:23:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Medlemssiden
-
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 11/06/2006 :  23:03:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg "mistet" VIP-en. Dvs. du kan ikke trykke på den direkte linken, men må trykke på "Vis VIP" i stedet - det lages nemlig en ny identitet når du bytter navn :-)

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Det samme skjedde meg!

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  23:34:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Er det låv å bli oppgitt når jeg fikk dette svaret?

Kopi av melding:
Ser ut som at når du bytter navn i MIXen blir dette borte.
Da må du legge det ut på nytt igjen.

Mvh Kundeservice,
Hestemarked.no

Alt ligger jo ute som vanlig, utenom her på MIXen

-
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  18:00:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Nå har det blitt sånn hos meg også..
Jeg har sendt meldinger til hestemarked flere ganger uten svar eller at de har ordnet opp..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  04:08:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Da jeg byttet nick forsvant liksom alt på medlemssiden. Fikk skikkelig panikk jeg, fryktet jo at jeg ikke fikk ordnet på vipen mer osv. Men så logget jeg på på ny (restarta maskinen også tror jeg) og da kom jeg inn! Så jeg tør ikke skifte nick så ofte lengre i.o.m at jeg har erfart det er en viss risiko når jeg skifter, ofte ting som skjer og forsvinner:s
Har ikke skjedd akkuratt det du beskriver med meg før, syns det er dårlig gjort av HM å ikke hjelpe til i det hele tatt
Hørt det har noe med at hvis du har "rare tegn" i brukernavnet (feks + slik du har, <, € osv) så blir det av og til litt kluss... Men jammen om jeg veit:P

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.