hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder av fjordingen deres
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Bilder av fjordingen deres
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

alexax

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  22:58:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding
Tia+Choice : Panneluggen har ikke jeg klipt, dette er en hest jeg har på helfor. Grunnen til at jeg brukte det bittet er fordi det var det eneste bittet jeg fikk med, nå brukes vanlig trinsebitt på henne! Det tar nemlig litt tid å få ting i posten Og hun kan ikke stå i 2uker fordi vi ikke har bitt. Helst ikke uttal deg om en situasjon du ikke vet noe om Uansett ble tøylene brukt minimalt på henne da situasjonen var sånn.
Solen har värmt oss,
men när den går ner
behöver jag värmen du ger..
Gå til toppen av siden

BellaMin

Skrevet - 18/08/2006 :  08:28:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvorfor ikke bruke et vanlig trinse bitt når effekten av pessoa som du bruker blir feil uansett, når du i tilegg fester sidestykket i siden på bittet! hmf ikke slemt ment! Jeg hadde blitt RASENDE om noen hadde klippet panneluggen på hesten min. Halen ok. men panneluggen skal ALDRI ALDRI klippes, spesiellt ikke på fjordinger, off nå får a sikkert afro pannelugg! hehe :)

Opprinnelig postet av Tia+Choice

HERREgud da! Det er greit at du har dine meninger om dette, men alexas (og alle andre) må da for søren få velge selv hvilket utstyr hun skal bruke på hesten?

En hest er ikke bare en hest!
Redigert av - BellaMin den 18/08/2006 08:34:30 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 18/08/2006 :  10:09:42  Vis profil  Svar med kopi av melding

Kopi av melding:

Dette er Bella <33

Opprinnelig postet av BellaMin

Dette er gamleponnien min! savner henne noe sinnsykt, skal aldri mer selge hest=) første gang på endel år jeg ser bilde av henne...
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  13:12:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Jobba på Langedrag et år jeg, så kan velge og vrake i fjordingbilder, men her er noen få=) En super rase som har altfor dårlig rykte!

25 år gamle Frøya med lille Frøy født sept 05. Liten overraskelse det ja!

Fjordhestkvadrilje i juletider 05 - fra venstre:
Gyrd, Majadokka, Hera (og meg), Merkur, Mirò, Hedda, Monolita og Munin(? - husker ikke helt sisteman der...)

Gråna og Morkel i tospann.

Hera - hesten "min" det året.

Maren& Hedda på toppen av Sunnbolivann. Hedda er ei billedskjønn fjordhoppe - langedrags desisdert peneste om man skulle utelukke personlige følesler (Hera...kremthost).

Hedda og Hera på Sunnbolivann. Helsøsken og de to hestene på Langedrag som var penest, vanskeligst å se forskjell på og kanskje de med mest kapasitet også (sett bort i fra Ekeberghestene.)

Gi meg en vrengt polvott - any day!
Redigert av - Ellbell den 19/08/2006 13:20:41 Gå til toppen av siden

alexax

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  15:44:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding
Nydelige bilder fra Langedrag!!:-)
Solen har värmt oss,
men när den går ner
Gå til toppen av siden

alexax

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  15:44:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding
Nydelige bilder fra Langedrag!!:-)
Solen har värmt oss,
men när den går ner
Gå til toppen av siden

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  16:54:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
Så fin Hera :) drit tøft bilde, snuse inn fjell lufta mhh
sooove ja takk Gå til toppen av siden

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  17:09:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
Også var det ikke din hest jeg referte til som hadde bitt klippet panneluggen av det var den som var lenger opp på siden, jeg bare glemte å skrive navnet først!
Og til deg Bellamin: Så hadde det ingen ting med at hun brukte det bittet, det har da jeg gjort på mine egne kaldblodser og fjordinger, jeg lurte bare på hvorfor hun ikke brukte det "rett" og det var heller ikke meningen å være krass.! Så slapp av du trenger ikke bli så deffensiv. Det var ikke slemt ment i det hele tatt! .

alexax

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:23:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding
Var kanskje litt krass jeg, også Tia+Choice. Men ingen skade skjedd
Solen har värmt oss,
men när den går ner
Gå til toppen av siden

Heggvin

» VIP

Skrevet - 20/08/2006 :  00:44:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ellbell: Majadokka er dattern til hesten min:) kjempe søt er hu.men hun har ikke fått hårveksten fra pappan sin.
Gå til toppen av siden

Astrid H

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:57:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAstrid H  Svar med kopi av melding
Så mange søte fjordinger dere har der ute :)

Har stelt mange hester opp gjennom årene, og de fleste av disse har vært gulinger. Eller det blir vel mer riktig å si fjordinger i og med at det både har vært ullsblakke og gråe. Heh.

HELGFIN (N-91-2607 e.Hildar u.Helglinn) er verdens fineste hest som jeg har lært veldig veldig veldig masse av. Han står nå på fòr i Oslo hos Kari Ringi - sammen vant de NM Fjordhest juniorklassen og grenmesterskapet i sprang i år. De er superflinke og søte sammen!

Meg, Helgfin og Evelina sommeren 2005.

Meg og Helgfin vinteren 2004.

LUNNER GROM (N-00-2655 e.Siggen u.Fina) hadde jeg på fòr en stund. Kjempesnill gråing med masse potensiale.

Meg og Gromen julen 2004.

Gromen og Trollfin (N-03-2595, e.Birkelidguten u.Savanna) på beite sommeren 2005.

BORR (N-87-9734 e.Fløtrar u.Steinfrid) har jeg ridd i en del år nå, så vi begynner å kjenne hverandre ut og inn. Han jobber som terapihest, så det er ikke så mye jeg rir han lenger. Nydelig er han ihvertfall!

Meg og Borrisen på beitet ovenfor stallen sommeren 2004.

Borrisen koser seg...

Meg og Borrisen på tur på fjellet Storhogen (litt over 1169 moh tror jeg). Stallen ligger nede ved fjorden.

ALMAR (N-88-2513 e.Fløtrar u.Kvitelin) har jeg ridd og stelt jevnt siste tre årene.

Almar på Storhogen.

Meg og Almar utenfor hovedhuset på gården.

ØYONN (N-99-2514, e.Hågvard u.Tira Torpedo) skal blir terapihest med tiden. Hun er utrolig sosial, nysgjerrig, snill og tvers igjennom god. Året som kommer skal vi trene en god del sammen, og det gleder jeg meg masse til.

Øyonn koser seg på beite...
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  18:43:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Heggvin - Majamor er en kul hest. Forelsket meg litt i henne på slutten av året. Desverre er hun jo ikke helt...god...om man får kalle det det...
Hun kan jo ikke kjøres pga den kjøreulykka på Langedrag (ikke til tursiter i hvertfall), hun har en mystisk hudsykdom, hun er litt for vanskelig å håndtere for barna og hun er veeldig fortung. Mye av dette kan jo trenes på da, men hun er ikke den idielle Langedraghesten i hvertfall=) De prøvde å selge henne, men så sluttet jeg og har ikke hørt enden på visa...

Majadokka er i hvertfall en go hest med IMPONERENDE mye man og hale, for ikke å snakke om pannelugg!

Mari og Maja har vært på tur:

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  19:04:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
Heeelt vanvittig pannelugg på den der. det er nå jeg begynner å tenke om det kanskje blir litt for mye igjen. Men nei, pannelugg må få bli

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  20:24:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
synes den luggen var dødskul jeg
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  21:43:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Imponerende hårvekst på hun Maja ja. Gosh!
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.