hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - har du Sportsponni?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 har du Sportsponni?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

emmy_og_pedro

» VIP

Skrevet - 04/11/2006 :  20:53:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
har du sportsponni?? skrivhva skalk her da vell

jeg har en hollandsk Sportsponni som heter Emely's Surprise

marcello

» VIP

Skrevet - 04/11/2006 :  21:27:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har 3 hopper som heter indian Gray og 2 avkom etter henne som heter Gwennolynn og Moslåttas Miss Sian.

Det er mye Welsh blod i dem.Indiana har araber/Lippizzaner mor og Welsh sec B far.Gwennolynn har secCfar og Sian har Marcello som far.
Gå til toppen av siden

emmy_og_pedro

» VIP

Skrevet - 04/11/2006 :  21:32:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvilket land kommer de fra da?? Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Skrevet - 05/11/2006 :  23:41:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mor til Indiana var dansk.Hadde henner på stallen før.Faren er Roseisle Sweet William som var engelsk.Gwennolynn er født her og har engelsk far mens Sian som er etter Marcello er helnorsk.Alle disse ponniene er registrert i NPA.

Det var et faktisk et lite hjertesukk fra raserepresentanten til sportsponniene i ponninytt at det trengtes litt stoff på siden deres.
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  00:22:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ei Hollandsk sportsponnihoppe med papirer som har forsvunnet... /-: (ikke jeg som har mistet de altså)
Hun er Palominofarvet, 137cm og heter Amber. Har prøvd å få kontakt med tidligre eiere, jeg kjøpte henne fra Hestesenteret på Geilo. En aldeles nydelig dame som er/var veldig redd for bakbena sine. Derfor funket hun ikke i rideskole, liker ikke stress og nye folk. Hun har roet seg enormt på bare 1 mnd og hun som aldri har vært skodd bak pga. av at ingen turte, lar meg nå renske høvene bak.
Dessverre vet jeg jo ingenting! om opphavet/livet hennes, har prøvd å etterlyse henne men uten hell.
Kanskje noen her som vet noe? (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  00:59:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er Amber fra 1991?? er en palomino som heter "another amber" som etterlyses i DK. Men klarer ikke se om det er hest eller ponni. Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Skrevet - 06/11/2006 :  11:32:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den kan godt være fra både her og der.Geilo Hestesenter bytta den til seg mot en kaldblods.Amber kom fra Hemsedal Hestesenter.
Kjenner ei som kjøpte en reisegods ponni som var chip merka,ho kjøpte den med seg fra en hestehandler i Danmark...men ponni han var svensk han.
Kanskje du skulle prøve en gang dyrlegen er innom?
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  13:40:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
OI.. det har jeg ikke tenkt på engang! Hun er ifølge Geilo hestesenter født i -95. Skal vaksinere nå og da skal jeg jammen få han til å undersøke. Vet jo INGENTING om henne.. /-:
Er så frekk at jeg setter inn etlite bilde (-; Det var en tidligre eier som etterlyste henne på BG til Geilo HS. sendte henne mail via annonsen men får ikke noe svar, har lagt ut etterlysning her inne også men ingen respons. Tro om jeg kan kontakte Hemsedal? Det er vel ikke frekt det?

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 06/11/2006 13:43:32 Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Skrevet - 06/11/2006 :  15:35:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er ikke frekt å spørre Morten eller Sissel om det.Veit at Amber var ille da Asle fikk henne da kunne man knapt ta på henne.Morten hadde ikke hatt henne lenge heller.Morten kjøpte noen lass med hester fra Holland men veit ikke om det var etter at Amber kom til Geilo. Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 14/11/2006 :  08:54:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Jeg har en vakker liten Irsk Sportsponni som akkurat er blitt registrert :)
Må slenge inn ett lite bilde av han da <3

Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 26/11/2006 :  22:00:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding

Roxette har jeg hatt i 8 år nå. På bildet ler jeg fordi hun rygger og rygger og ikke vil posere pent fordi hun er alene med meg på fremmed plass og alle hestene er gått inn i stallen...

Roxette er 15 og Araber/New Forest. Opprinnelig svensk.

Line.
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2007 :  13:15:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
jeg har sportsponni vallaken Fox Boy fra Danmark
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2007 :  16:56:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Jeg har en kjempe søt hollandsk sportsponni hoppe Gå inn på VIPen for å se bilder av henne
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Kathriine

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2007 :  19:54:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKathriine  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKathriine  Svar med kopi av melding
Har en hollandsk sportsponni <3 Victor er navnet ! =)
If U Are Looking After The Best Pony In The World. Give Up. He Is Mine! :;P: Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 08/01/2007 :  11:53:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding

Har ei svensk sportsponni hoppe, men desverre null papirer på henne.
Ble kjøpt inn til Norge med et stort lass med andre rideskole ponnier. Trist at rideskolene gjør det på den måten, men det blir vel billiere da..
Carmen III heter hun, er ca 130 cm. høy og har generellt endel tillits problemer med folk. Har tidligere gått i to forskjellige rideskoler, og begge har konkludert med at hun ikke er rideskole materiale ( "mannevond", deres ord, ikke mine..). Er til å rive seg i håret av.
Uansett, jeg har ikke hatt noen nevneverdige problemer med henne. Sett bort ifra problemer med å sko henne på bakbeina. Hun trengte nok bare en person hun kunne forholde seg til og som hun kan stole på.

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

Karoliiine

» VIP

Skrevet - 15/01/2007 :  22:20:32  Vis profil  Svar med kopi av melding

Heeeij
Jeg skal kjøpe en norsk sportsponni som har mye araber og mye welsh i seeg=D
Han er kjempe søt og har papirer=D
Han er palominofarga og har blees
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.