hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Joda...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Joda...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  11:03:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Da eg og min kusine skulle ri Fjellvåk, minte eg eigeren hans på at vi måtte få tak i en allround sal snart.
- Pøhhh...allround? Det verste eg ser er mannfolk som rir i ensgelske saler og stramme ridebukser. Sier eigeren
- Kaller du meg et mannfolk? Spør eg.
- Nei, mener bare at det er "homsete" når mannfolk rir engelsk.
-Så du mener at alle mannfolkm burde ri i en gedigen westernsal du da? spør eg.
-ja, svarer han.
Han mener altså at det er homsete å ri engelske for mannfolk og at alle menner burde ri western!!! Pøhhh..:P

Så? er dere mot eller for at mannfolk skal ri engelsk?

Tillit og respekt er ikke det samme:)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  11:08:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nei, selvfølgelig ikke. Men det er jo hans hest, og han må da få bestemme hvilken sal hesten skal ha. Westernsal er ikke av det verste du kan ri i :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  11:09:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror ikke du finner så mange her som mener det er homsete å ri engelsk :)
det var vel den dummeste kommentaren jeg har hørt idag.

hvilken sal har dere idag da??

og hvorfor sa han det når både deg og kusina di er jenter??
ville han og ri, men kunne ikke være homo i en engelsk sal??
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 30/06/2006 :  11:41:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror nok han har "fleipet" litt med deg, samtidig som han sikkert mener det han sier... Synes det er litt "homo" selv jeg. Er ikke akkurat barskt når mannfolka sitter å klemmer bena sammen på en flott hest og "danser" bortover til klassisk musikk. Ridegrener med litt mer fart i ser tøffere ut for å være helt ærlig. Men se det komiske i det. "La menn være menn" som de sier i Vi Menn reklamen, der de viser en mannlig dressurrytter.

Til temaet: Eieren av hesten må selv få bestemme hva han ønsker å koste på av utstyr til hesten sin. Er han ikke villig til å legge penger i en allroundsal til dere jentene så må dere nok skaffe en selv. Det gjorde jeg når jeg var 11 år og red min første stellehest på vestlandet i 1981. Eneste salen jeg hadde tilgang på var en gammel militærsal, og det er kjipe greier å sitte i. Så jeg fikk pappsen til å sponse meg med sal, og i påvente av den red jeg barbak i mange måneder.
Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  12:00:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Det han mente var at det verste han såg, var mannfolk i engelske saler, det hadde ingenting med ka han ville kjøpe, for allround skal det bli uansett, og han skal få la ver å ri i den:)

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  14:06:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Signerer Birre her :-) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  14:12:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes dere virkelig det er homo når menn rir klassisk??
*ikke forstå*

Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  14:17:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg må innrømme at det er litt kjekkere å se på en kar i western sal.. men om det er homsette i vanlig sal,..tviler...!!
... men en ting er sikkert kjeresten min kommer jeg aldrig til å få oppi en vanlig sal igjenn... :P

..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  19:05:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Ikke homo, men litt gøy å se på. Men det er kun fordi jeg ikke er vant til å se mannfolk i stramme ridebukser.
Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  19:33:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tror ikke du finner så mange her som mener det er homsete å ri engelsk :)
det var vel den dummeste kommentaren jeg har hørt idag.

hvilken sal har dere idag da??

og hvorfor sa han det når både deg og kusina di er jenter??
ville han og ri, men kunne ikke være homo i en engelsk sal??

Opprinnelig postet av Lopke

Den dummeste jeg også har hørt i dag!

Mannfolk er ikke mer homo om de rir engelsk, sier jo seg selv ;) Men jeg har ikke helt klart å svelge dette med mannfolk i skinnstramme ridebukser enda, greit med litt vidde :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  20:06:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Menn og gutter i ridebukser ser temmelig teit ut uansett, om det er i engelsk sal eller western :P Men det er vel ingenting i veien for å ri i macho levi's og helchaps med cowboyfrynser i allround sal også vel? :P

Nei, forresten, tar til bake det jeg sa. Ridebukser som er liksom er vide og "ridebukselårete" ut oppe, som |disse, kan se greie ut på noen, men de som er stretchy ser bare fælt ut. Skal brenne typen sine ekle og kjøpe nye fine til ham en dag.

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  23:36:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Tenker dere egentlig så mye over hva dere skriver?
Ikke at jeg er furten drittsekk som ikke tåler noe, men å sitte her og diskutere om det er "homo at menn rir i engelsk sal" synes jeg egentlig er litt vel lavmål. Homo er en seksuell lening, og jeg føler litt at dere her bruker det som skjellsord på "ikke-maskuline" menn. Tenker dere over at dere da er med på å videreføre fordommer mot de som faktisk er homo, eller er det irrelevant for dere?

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/06/2006 :  23:40:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det er lekkert å se mannfolk ri på hest i det hele tatt jeg.
Så bryr jeg meg lite om "hvordan det ser ut", bare det er behagelig for hest og rytter.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:59:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke at jeg er furten drittsekk som ikke tåler noe, men å sitte her og diskutere om det er "homo at menn rir i engelsk sal" synes jeg egentlig er litt vel lavmål. Homo er en seksuell lening, og jeg føler litt at dere her bruker det som skjellsord på "ikke-maskuline" menn. Tenker dere over at dere da er med på å videreføre fordommer mot de som faktisk er homo, eller er det irrelevant for dere?

Opprinnelig postet av lino

så enig!
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  23:55:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:Tenker dere egentlig så mye over hva dere skriver?

Helt enig!

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  00:25:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av lino

Der tok du ordene ut av munnen på meg! Takk!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.