hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten din før og nå - i bilder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hesten din før og nå - i bilder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

nn

Afghanistan

Skrevet - 30/06/2006 :  11:21:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vickie i mars 2006:

Vickie i juni 2006:

Redigert av - nn den 30/06/2006 11:26:05 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  11:39:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Her er Etanec ( 2 1/2 år) dagen etter at jeg fikk ham hjem :

Og her er han nå ( 7 år) :

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 30/06/2006 :  11:43:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bente: Han har jo blitt slik ein ven og vakker hest!!! Vokst seg til og og blitt ordentlig staselig araberkar Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  12:26:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bente: Han har jo blitt slik ein ven og vakker hest!!! Vokst seg til og og blitt ordentlig staselig araberkar

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Tusen takk, Birre
Ja jeg er ordentlig stolt av gutten min, syntes selv også han er blitt en vakker stolt kar

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  13:22:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEI!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg får ikke lagt ut bilder samme hva jeg gjør!!! Hadde så lyst å vise fjordhesten min, hun har forandret seg mye. Det er bilde av hun på vippen, så ta en tur å se der...! hihi
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  13:25:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange andunger der ut som har blitt til flotte svaner ja!

Her er Opisen da jeg kjøpte henne som 3 åring i juni 2004. Tynn løpe fort hest:

September 2004

2 bilder fra juni/juli 2005:

Juni 2006:

På Øvrevoll juni 2006..

Snill har hun alltid vært men hun har selvfølgelig utviklet seg også på den fronten fra å være en litt sånn hoderedd-ikke ta på meg der hest- til å bli veldig håndterbar og tillitsfull. Ridemessig er det jo en helt annen hest i dag enn for 2 år siden. Kan ikke sammenlignes.

Hm...hvorfor har hun sår et eller annet sted på absolutt alle bilder....
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  13:38:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Frida_dokka: Tok noen bilder fra vipen din ;-) Håper det går greit.
Ellers så er det mange emner om det å legge ut bilde, bare å se om søkefunskjonen er i godhumør i dag eller ikke.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  13:55:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takker INA!!
Den er i såfall alltid i dårlig humør hos meg.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  13:57:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Bare hyggelig.

Ja, den er litt humørsyk søkefunksjonen.

Og forresten det er en kjempefin guling du har ;-)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  14:36:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Her er skapningen som dukka opp da jeg kjøpte meg hest i oktober-01. Han var da 4 år, og siden han ikke gjorde jobben sin på travbanen hadde han tydligvis ikke fortjent noe særlig med mat...

Nå i juni-06 ser han slik ut:
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  14:40:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Åii.. For en forandring. Men han var ikke et spesielt vakkert syn på det første bildet. Stakkar liten.
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 30/06/2006 14:47:22 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  16:43:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ali:
2,5 år:

3 år:

3,5 år:

4 år:

idag, 4 år og noen mnd ;)

Aurello:
1,5 år:

2 år:

2,5 år:

3 år:

3,5 år:

Unghester forandrer seg jo ganske mye, og spesielt i hodet :) Jeg synes det har vært en kjempefprandring på mine, mens andre synes de ser helt like ut. Men jeg opplever alle sider ved de...:)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  16:54:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Frisco var mager og stygg da han kom hit, føttene hans var elendige, tynne pipstilker. Trodde ikke det var noe håp da jeg hentet han,men bestemte meg for å prøve, å i det minste gi gutten en god stund/godt liv.

Slik så han ut da han kom i fjor vår:

Slik så han ut i vinter:

Å nå har jeg jobbet hardt med å få opp musklene på han, å slik er han i dag:

Slik så Frigge ut da hun kom:

Dette er i dag:

Her er de sammen på beite:

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  17:28:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Er utrolig å se hva så mange har fått til med hestene sine, kjempegøy. Her er bilde av hesten min, som jeg nå har hatt siden 19 april, 2005:
23 April 2005

28 Juni 2006

Hun har blitt litt kraftigere bygd, og skiftet farge. Hun var ganske spinkel og spe da jeg fikk henne, og også litt for tynn (etter min mening, selv om det kanskje er slik en traver i god form ser ut?)

Oppførselen er ikke til å kjenne igjen.. Fra å være en stressa hest, som var redd alt og ingenting, er hun nå verdens snilleste engel. Utrolig tillitsfull, nysgjerrig, og kjemperolig. Hun skvetter sjelden, og det hun skvetter for, er ting som kommer brått på, f.eks folk som hopper brått fram, eller fugler som flakser opp fra hekker. Men dette er vel ting de fleste hester kan bli redd for, uansett hvor rolige de er.

Folk som har sett hesten før, sier at hun ikke er til å kjenne igjen, fordi hun har forandret seg så kraftig. Jeg selv er kjempefornøyd med forandringene hennes. Fra å egentlig være en litt inneslutta, redd hest, er hun en kjempegrei, våken og nysgjerrig hest, akkurat slik jeg vil ha henne

Wenche & Amber

Redigert av - Wenche=) den 30/06/2006 17:33:48 Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  17:53:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
HEI!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg får ikke lagt ut bilder samme hva jeg gjør!!! Hadde så lyst å vise fjordhesten min, hun har forandret seg mye. Det er bilde av hun på vippen, så ta en tur å se der...! hihi

Opprinnelig postet av frida dokka

Hei!
Såg på vipen sin, du hadde noen nydlige bilder:)

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.