hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken farge er hun??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvilken farge er hun??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Gomp1

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  19:48:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet dette innlegget er helt på tryne, men jeg er rett og slett usikker...

http://vip.hestemarked.no/galleri.asp?ID=9219&galleri=show&side=1&PicID=939554

Hvilken farge er det på henne??? Jeg mener hun er fuks/rød, men finnes det et spesielt navn på denne fargen?

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  20:48:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Mina araberhoppe er samme farge. Å hun står registrert som rød/chestnut i papirene
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  21:16:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okei, da sier jeg at Asti er det samme Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:39:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Fint bles på den:) Eller hva det heter:P
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 28/07/2006 :  07:58:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp lært at: Har den ål er den blakk. Hun er rødblakk hun der, med en så synlig ål kan man ikke være i tvil.
Hun har akkurat samme farge som Kompis, en araber/fjording jeg kjenner.

Forresten: Med det blisset skulle hun vært oppkalt etter noen i Flintstones. Så ut som et bein, hihi

Edit for leif, og legge til navnekommentar

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 28/07/2006 08:03:09 Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  09:16:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Tenkte også på det med ålen. Den ene min har akkuratt samme farge - med ål. På papirene hennes står det rødblakk Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  10:03:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mina araberhoppe er samme farge. Å hun står registrert som rød/chestnut i papirene

Opprinnelig postet av Stall Ringstad

kan arabere være blakke?? ha ål altså?
Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 28/07/2006 :  11:40:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Hester kan vel ha ål uten å være blakke? Eller gjelder det bare brune hester kanskje..? Har sett flere 'vanlige' brune hester som også har hatt mørkere ål. Jeg og søsteren min hadde også to varmblodstraverhopper, begge med ål og forskjellig grad av brun. Men rimelig sikker på at det ikke var noe blakk der hvertfall ;)
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  11:44:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
Jeh har en kalblods osm også har ål, litt rart, men fult normalt. Det er jo urtetegnene fra langt tilbake, betyr bare at den har nedravet de gamle genene fa de gamle urhestene. Jeg har faktisk sett en blakk (beige) araber md både urtriper langs bena og nakken med ål. Her er det en pææn fjording tenkte nå jeg hehe
sooove ja takk Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  12:55:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Rødblakk. :-) Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 28/07/2006 :  14:59:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Stall Ringstad

kan arabere være blakke?? ha ål altså?

Opprinnelig postet av Lopke

Det er ikke sikkert Helene la merke til ålen da... ?
Nå sier Silje også rødblakk.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  18:37:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for alle svar:-) Litt rart med den ålen?? hu er ikke blanding av noe som har noe fjord hest i seg, hun er krysning av Fullblod, paint, welsh og araber.... men men... Ja hu er kjeempe fin med det bleset Hun er utrolig skjønn, og jeg skal kanskje kjøpe henne Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  21:48:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Araberen min har også ål. Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  23:11:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten er nydelig og fuks.
Vet om flere KWPN med ål hvor det står brun, fuks osv i papirene.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  00:07:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Forresten: Med det blisset skulle hun vært oppkalt etter noen i Flintstones. Så ut som et bein, hihi

Opprinnelig postet av carambee

syns det så ut som et hjerte jeg Nydelig var det i allefall

Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  03:46:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kort og greit: Hesten er RØD!
Også kalt fuks. En mørkere stripe langs ryggen har ikke noe med "ål" eller "fjording" å gjøre.
Det er bare det faktum at når hårene gror mot hverandre langs ryggraden, så dannes det en mørkere "stripe".
Selv arabere kan ha "ål", det kan sikkert mange bekrefte.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.