hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dere skal aldri stole 100% på noen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Dere skal aldri stole 100% på noen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  12:48:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen jeg stoler 100% på enda. Men jeg har noen venner og pappaen min som jeg stoler ganske mye på. Men ikke 100%.
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 29/06/2006 12:50:05 Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  12:56:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Jeg stoler faktisk 100% på Bestevennen min... hun har aldri sviktet meg, og jeg har aldri sviktet henne. Hun er den eneste i hele værden jeg kan si absolutt alt til. Er SÅ glad for at jeg har en jeg kan snakke om alt med..!! Jeg elsker hun for den hun er, hun er toppers!! Har aldri stolt så mye på en før. Jeg stoler jo selfølgelig på Mamma, men jeg sier ikke alt til henne..
Katten min er forresten ikke til å stole på..=P HAHAHA.. =P men blitz derrimot, han er helt herlig han;) Tier stille om neeesten alt=P Hehe...=P Neida..Hehe..

Catharina..

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:35:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mannen min som jeg har kjent siden -93, bodd sammen med i 10 år og vært gift med i 8 år.
Stoler mer på han enn meg selv da han er den "skikkelige" av oss (-;
Min motpol og den som roer meg, trøster meg, lytter og er fornuftig.
Jeg hopper og han er fallskjermen (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  14:54:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Brennt barn skyr ilden...

I løpet av min tid på jorden, har jeg levd i den tro at menneskene rundt meg har villet det beste for meg, at de ikke ville dolke meg i ryggen for egen vinnings skyld og at de ville være ærlige og oppriktige.
Jeg har vært både dum og naiv, for slik er nå engang ikke verdenen.
Jeg har levd i den tro at mennesker som blir stolt på vil vise seg tillitten verdig, og sette pris på at de blir sett på som en sannferdig person.

De siste par årene har det vært mye som har motbevist dette i mitt liv. Folk snur ryggen til deg og stamper deg gjerne ned i sølen, om de selv har noe og vinne på dette. De sprer løgner og snur på sannheten for å beskytte seg selv, og svartmaler den ærlige.
Skal ikke gå innpå de svik jeg har møtt på.
Men den dag i dag er jeg skeptisk til de fleste, de må virkelig gjøre seg tillitten fortjent om jeg skal stole på de. Ikke at jeg tar avstand fra folk og slikt, men jeg sover alltid med et øye åpent for å bruke det uttrykket.

Derimot, de jeg føler jeg kan stole på er min mamma og pappa, min samboer, og kanskje mest av alt, på morfar.
For meg er morfar som klippen som holder meg stående til enhver tid. Alltid.
Legger med et dikt jeg fikk av min morfar:

Kan du smile gjennom tårer
når din drøm blir knust til støv?
Kan du skimte nye vårer,
gjennom høstens visne løv?
Kan du glemme sorg og smerte,
hån og urett, spott og svik.
Uten bitterhet i hjertet,
er du meget, meget rik!

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 08/07/2006 :  23:47:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Bare stole på seg selv?? Vet ikke om jeg stoler på meg selv jeg...hehe *neida*
Bestisen min stoler jeg 110% på!:D

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  10:19:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Jeg stoler faktisk 100 % på Mikkel , samboeren min. Han har så vidt jeg vet ikke gitt meg grunn til noe annet. Han er også min aller beste venn.

Jeg stoler også på foreldrene mine, men 100 %? Nja, kanskje 95? Jeg vet at de alltid vil stille opp for meg da.
Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  20:28:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
man kan vel aldri være HELT sikker, men nesten (tror jeg) jeg stoler på de to beste venninene mine.

og hester er jo alltid trofaste:D!!!
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  20:52:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

og hester er jo alltid trofaste:D!!!

Opprinnelig postet av min_nordlandshest_lucas

Det er vel ikke heeelt sant

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  21:46:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei, men de sier aldri videre hemmeligheter. hihi Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  21:53:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg så et tidligere innlegg her, Catharina du er veldig heldig som har en bestevenn som ikke har sviktet deg. jag har hatt 2. nå har jeg altså min 3 bestevenn, men hun (eller kansje jeg skal si de, vi er vel en geng på 3) er anerledels enn de andre så jeg stoler på dem. men må nok si at jeg har blitt litt annerledels, men alikevel tror jeg d er på en positiv måte, har litt erfaring nå:) Gå til toppen av siden

BellaMin

Skrevet - 17/07/2006 :  21:59:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er to personer jeg ikke stoler på i det hele tatt, og en jeg stoler 110% på

Foreldrene mine stoler jeg ikke på, de sa jeg skulle få kjøpe Bella, hesten jeg rir.. Og nå kommer de og sier at de ikke har penger nok?
og de sa jeg kunne få det utstyret jeg trenger, om jeg vil, så bare for å være jævlige mot dem, så har jeg bestilt en del dyre ting på hööks..

Bella stoler jeg på, hun lyver aldri.. Elsker henne mer enn noen andre, eller noe annet...
Hun er min aller, aller beste venn<3 Hun er som en familie for meg..

En hest er ikke bare en hest! Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  13:57:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg stoler ikke 100% på noen jeg, ikke engang bestevenninnen min (unskyld Anne ). Ikke engang hester kan man stole hundre prosent på, plutselig kan de jo bare finne på noe. Men hvis det gjelder "hemmeligheter" ogsånn, da er vel hester (dyr) safe hehe!
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  15:31:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg mener dette er ganske ganske sant! Man kan aldri stole 100% på noen, men det finnes unntak!

Jeg stoler kun 100% på 3 vesner i hele verden, det er hesten min, mamma og kjæresten :D

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  20:32:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Er det virkelig så få som stoler 100% på noen?! Jeg blir forbauset.
At man stoler på hesten sin er jo èn ting, altså den sier ikke en hemmelighet til andre, men er ikke det LOGISK i grunn? Hester kan ikke snakke. Jeg stoler på hesten min selv, og forstår hva dere mener når den ikke "sier noe videre" men jeg stoler mer på hesten min ang. samarbeid ol. Om jeg kommer på et hinder jeg er usikker på selv, men VEt at hesten vil hoppe stoler jeg på den. Jeg stoler på at den plutselig ikke angriper meg om jeg gir den en gulrot osv, men hester, og alle andre dyr, kan svikte deg. Når de dør, det er jo forsåvidt et svik, om de river hindret du stolte på at den ville greie er det jo også forsåvidt et svik.
Jeg forstår hva flesteparten av dere mener, men menneskene har godt av å kunne stole på noen av sin egen art. Jeg har en del venner selv, og det er selvfølgelig noen jeg stoler mer på enn andre, men jeg stoler iallefall på ET menneske. beklager om jeg virker irritabel, men jeg ble virkelig overrasket. At noen ikke stoler på foreldrene kan jeg godt forstå. Selv fikk jeg en smell da faren min plutselig en dag pakket og dro. Han flytta til utlandet. Det gjorde at jeg fikk vanskelig for å stole på han. Jeg har også en del andre opplevelser som jeg ikke skal legge ut her...
Uansett, jeg prøver å stole på så mange som mulig. Selvfølgelig er ikke dette så enkelt. Men jeg gir alle en sjangse. Missbruker de den er det synd for dem for da mister de min tillit...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  21:20:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nei, men de sier aldri videre hemmeligheter. hihi

Opprinnelig postet av min_nordlandshest_lucas

Phø.. Tror jeg ikke noe på.
Ikke lenge siden hun som liksom skulle være den beste venninna mi sviktet. Så fint når man finner ut at noen faktisk har gått bak ryggen din i 3 år! Da er man falsk..

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.