hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dere skal aldri stole 100% på noen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Dere skal aldri stole 100% på noen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

jeglikerhester

Skrevet - 18/07/2006 :  22:12:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tjatja.. stoler vel egentlig ikke 100 % på noen, eller vet ikke helt. Har i hvertfall ingen personer som jeg forteller absolutt alt til, men det kan ha noe med min personlighet å gjøre også. At jeg har behov for å ikke fortelle absolutt alt. Men jeg stoler vel 99% på mamma og pappa, selv om jeg ikke forteller dem alt. Og så stoler jeg 99% på noen av mine venner. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  23:23:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
På siden....
Så utrolig trist å lese at så få stoler på foreldrene sine! Jeg har kranglet med mine 1 million ganger men ja- jeg stoler fullt og fast på dem! De har alltid stillt opp for meg, ikke med penger, det har jeg aldri fått... men med tillit, trøst, oppmuntring og tilstedeværelse.
Jeg har jo selv 2 jenter på 3 og 8 år og blir skikkelig bekymret. Håper de vil føle at de kan stole på meg og pappan videre frem i voksen alder!
Jeg vil i alle fall alltid være der for barna mine og det vil Frank også. Nå er vi kanskje av den litt gammeldagse typen som rett og slett koser oss sammen med ungene, vi er vel strenge (fått kommentarer på det) men de er trygge, blide, høflige og elsker hverandre (-:
Uff... ble trist jeg...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  23:27:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg stoler på moren min og kan fortelle henne alt-om jeg vil....
Har også en veninne jeg er veldig glad i og som jeg stoler masse på, men ikke 100%

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  00:32:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg stoler 110 % på mamma, pappa og søstrene mine - uten tvil. Ellers har jeg tre stk. jeg stoler 100 % på utenom familien. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  02:05:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh... så godt å høre! Familie er/bør være spesielt da. Da i den forstand at man alltid er der for hverandre på godt og vondt. Kjærester og venninder kommer og går men for meg er mamma og pappa (og søsteren min) helt spesielle, uansett hvor gammel jeg blir.

Jeg og gubben skal kjøpe gård oooææææhhh.... og jeg har nå kl 0204 akkurat lagt på røret etter å ha snakket med først pappa i 45min og så mamma i 30min.
He he.. er vel gammel nok til å bestemme selv men vil ha deres mening og "godkjenning" likevel (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  02:56:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Tja,, stoler nok 99% på mangen, men 100% er masse det hehe... Stoler vel aller mest på mamma da, når det gjelder alt egentlig!
Men tror nok det ligger litt sannhet i sitatet debattstarter viser til!
Det kan alltids oppstå situasjoner der den du stoler på "forandrer" seg.. (vanskelig å forklare)!
Fristet til å si t jeg stoler 100% på hesten min, selv om jeg stoler masse på henne, er hun "bare et dyr, som kan finne på uventa ting ved redsel osv osv"...Det er forskjell på å stole på noen, og å stole 100% på noen, det var poenget

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  11:06:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan ikke huske at jeg noen gang har stolt 100% på noen! Er vel flere år siden jeg sist kallte noen for venn! Og foreldrene mine har jeg ikke noe godt forhold med i det hele tatt! Synd men sant
Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  12:15:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Stoler 100% på mamma og pappa, 80% på Evita, for jeg vet aldri hva hun kan finne på, men hun svikter meg nesten alrdi, og forteller ikke hemmeligheter, hehe... Veninnene mine stoler jeg egentlig ikke så mye på, for de har sviktet meg noen ganger..
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 19/07/2006 :  16:54:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg stoler ikke på noen andre enn deg selv fordi... Du ikke kan vite hva andre tenker! Så jeg stoler bare 100% på meg selv
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 19/07/2006 :  20:52:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg er vel også av de heldige da, som føler jeg kan stole 100 prosent på foreldrene mine! Ikke i det at de alltid mener det samme som meg, eller støtter meg i hva som helst slags ville ting jeg finner på, men jeg vet det at de alltid vil meg vel, og stiller opp for meg nårsomhelst om jeg virkelig behøver det. Samtidig har jeg vært nødt til å løse de verste flokene som har vært i livet mitt på egen hånd, men det vokser man bare på. Stritt mens det står på- tøffere etterpå...

De er en støtte som er viktig for meg, og som kanskje også har gjort meg til den (relativt) sterke personen jeg er.

Mannfolk har vel mange her brent seg på.. Min første kjæreste, som jeg var sammen med i nesten fem år, de siste litt til og fra, lærte meg at "mannfolk er mannfok".. Endel ting er det bare mannfolk som kan finne på, og i gitte situasjoner er de fleste mannfolk ikke mer enn 99% til å stole på.
Min nåværende samboer sliter kanskje fremdeles litt med det at jeg er litt mistroisk på sett og vis etter "behandlinga" jeg fikk av ungdomskjæresten min. Det er vanskelig å stole 100% på noen igjen, kanskje gjør jeg det aldri. Men det å vite hvor landet ligger, er det viktigste for meg. Hvordan ting faktisk er, eventuellt ikke er.. Og så får en ta det som det kommer...

Når det gjelds hester så stoler man ikke 100 prosent på hester, fordi de er dyr, og av og til skjer ting vi ikke kan forutsi, og som hestene kan reagere annerledes på enn vi kanskje forventer. Alikevel føler jeg meg trygg sammen med han som for tida er bestekompisen min, vallaken Eddi. Han er både bakredd og utrygg i vogn, men siden jeg vet hvordan han er, og hvordan han vanligvis reagerer, så er jeg i alle fall forberedt, så jeg føler jeg vet hvor jeg har ham hen. Men det blir ikke det samme for meg som å stole 100% på noen.

Litt sånn som med samboern... Føler seg trygg, vet (sånn nogenlunde) hvor man har ham hen, men alikevel- "bare enn mann- begrenset"... (sånn bare for å få sitert Birgit litt i dag også... )
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.