hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dagbokfunksjonen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Dagbokfunksjonen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  23:32:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Bruker dere denne?
Er det noen faste dagbøker dere følger med på?

Selv er jeg fast bruker av denne. Tror faktisk jeg skreiv hver eneste dag jeg hadde Cisco, og har fortsatt nå som jeg rir Espen litt. Veldig fint synes jeg, er veldig glad i den funksjonen <3

Leser ingen andre dagbøker fast for jeg vet egentlig ikke om noen som skriver fast, for de fleste har jeg inntrykk av at det blir litt skriving nå og da, og det er ikke så gøy å følge med på som en dagbok som blir skrevet fast, hvor man faktisk får fulgt med litt på utvikling til både rytter og hest. Ikke det at det skal bli skrevet hver dag, men iallefall tre-fire ganger i uka (synes jeg, for at det skal være interessant for min del).

Så bruk gjerne denne tråden til å skryte av dagbøkene deres! Og dere må mer enn gjerne ta en tur innom min dagbok og kikke

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  23:52:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Din. :-P Jeg skriver i min hver gang jeg gjør, eller det skjer, noe hestlig. Gå til toppen av siden

Lillian82

» VIP

Skrevet - 17/06/2006 :  00:14:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker dagboka så å si hver dag jeg. Synes det er greit å skrive ned hvor jeg ridde og treningen ellers. og ellers ting som skjer...

Og ellers er jeg fast leser av dagboka til søstra mi, vip Krogstad Nysgjerrig vet du
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  00:17:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg skriver så og si hver eneste dag i min dagbok
Syntes det er en grei plass og skrive ned trening, hvordan det har fungert på treningen, hvordan hesten har vært, hvor jeg har ridd og hvordan trening vi har hatt osv..
Et greit "oppslagsverk" for meg selv

Før skrev jeg treningsdagbøker til Etanec for hånd her hjemme, men pga revmatisme sliter jeg maksimalt med og kunne skrive for hånd. Så denne dagbokfunksjonen er glimrende for min del

Redigert pga leifer

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 17/06/2006 00:53:38 Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  01:09:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
nei bruker den ikke...men kunne vel gjort det..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  08:45:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bruker den sjelden, men liker å stikke innom andre for å lese :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  09:37:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Kanskje jeg skal begynne med det nå som jeg har drømmehesten... *gruble*
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  21:11:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Bruker den veldig sjelden, av den enkle grunn at jeg har så mange andre steder å skrive. Treningsdagbok for hånd i stallen, min egen hjemmeside, stallens hjemmeside (som jeg driver), bloggen på hest.no, dagbok her.. skriver litt her og litt der! (og liker veldig godt ctrl+c)..
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  21:58:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Nei, brukte den før, men synes den er så tungvind og ingen god løsning, så jeg foretrekker min egen blog.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  22:42:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skriver i dagboka nesten hver dag..Syns det er en flott måte å holde styr på hva jeg har gjort osv..så fort gjort å glemme å skrive i dagboka jeg har i stallen. Her på Hestemarked er jeg jo nesten hver dag uansett :)
Noen dagbøker jeg må reglemessig innom for å titte i, for å sjekke om det har skjedd noe spennene siden sist...Spesielt med folk jeg kjenner fra før da...:)

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 19/06/2006 :  23:02:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
skriver så og si hver dag
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Selameyjan

Skrevet - 20/06/2006 :  00:37:36  Vis profil  Svar med kopi av melding

Bruker dagboken av og til, vet ikke helt hvorfor...
Måtte registrere meg for å legge inn annonse på hestemarked for nesten et år siden, og så ble det bare sånn...

Bruker også kalenderen til å notere når hesten ble skodd, o.l.
Har det andre steder også, men vet av erfaring at filofaxen min kan bli stjålet, harddiscen kan sovne stille inn, så det er smart og lagre sånne ting på nettet.

www.selkie.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  14:24:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skriver av å til i min egen, og leser på de vipene jeg er innom. (Om de har skrevet da) ;-)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  22:33:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg brukte den tidlegare. Men så begynte eg å føre dagbok på mitt eget nettsted så da blei det ikkje så mykje bruk av dagboka her på hestemarked. I det siste har eg vore litt for lite flink med dagboka på nettsida mi også. Hatt for mykje å gjere så det har gått litt i gløymeboka.
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 22/06/2006 :  19:04:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke noen flittig bruker av den, men skriver i den engang i blandt!

Synes det egentlig er flott med en slik funksjon, og er gøy å kunne følge med på noen dagbøker, spesielt til folk du vet hvem er
Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  22:28:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
Jeg skriver faktis nesten hver dag i dagboka mi her på hestemarked:) hvis det har skjedd noe intressangt da selvfølgelig.. Og liker jo også og følge med litt på hva som skjer hos andre=) Har hatt trenings dagbøker i stallen jeg oxo, men glemmer alltid å skrive i de, og har ingen fôr ryttere for tiden, så da er det like greit å skrive her!

Men til hestemarked: hva med en redigerings funksjon? er veldig tungvindt hvis du finner ut etter på, at du har skrevet en feil eller vil skrive om litt.. da må du lage et helt nytt inlegg og slette det gamle.. veldig tungvindt!! sikkert flere som er enige der?

mvh ronja&connie
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.