hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bør MIX/HM koste penger?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Bør MIX/HM koste penger?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lopke

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:17:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
En annen ting er da..

Kan VI forbedre kapasiteten på MIX??
De har kun en 5 Mbit linje og en øking VIL koste penger..

Jeg personlig er veldig villig til å betale et symbolsk beløp for å være bruker her. Mange viser frem hestene sine, selger utstyr og holder kontakt med andre brukere helt gratis.. Kanskje det hadde vært greit å forlange et beløp fra oss??

Jeg synes f.eks ikke 100 i året er dyrt?? Hva synes dere?
Og så lenge dette drives på dugnad så kan man kanskje ikke forlange mer enn vi får idag?

Hva synes dere er rimelig??

carambee

Skrevet - 19/08/2006 :  20:29:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hva med å gjøre som på EO forumet?
Alle betaler det de føler de har kaspasitet til. Om det er 20 eller 100 kroner.
Vet ikke om jeg ville betalt noe for å ha bedre VIP. ER ikke så avhengig av den. Men jeg er avhengig av MIX. Og jeg tror flere av de faste brukerne gjerne spytter i en 100 lapp hvis det betyr en bedre MIX-hverdag.

Hadde vel ikke skada å ta 20 kr e.l. for annonsene heller. Så hadde man sluppet alt det useriøse.

I tillegg kunne MIX-redaksjonen vurdert å verve noen frivillige til å være moderator for forumene.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:44:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg betaler villig en 100 lapp i året for at MIX skal funke!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:50:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg synes ikke det, jeg ville nok ikke betalt 100 kr for å være her når det finnes andre gratisløsninger.
Når man driver gratis anonnseplass osv bør man heller satse på reklame på siden.
Dyrenett.no er en stor side det også, det koster 5 kr å bli medlem ( som jeg mener vi betalte for vipen her også? ) dette for å utelukke useriøse person på forumet, det som er fortjeneste på dyrenett.no ( ikke mye akkurat men) er de som anonnser på sidene, som kanskje får 1 kr for hver person som trykker på anonnsene osv, så da får dere heller trykke litt vilt på bannerne her da? ( omn de har samme løsning)
Generelt mener jeg at HM kan lære mye av dyrenett, det er et stort forum med flere 1000 medlemmer, jeg er selv med i moderator gruppen som ikek alltid er en lettvin jobb, men vi tar det 100% seriøst alle sammen, og diskuterer alle avgjørelser oss immelom. Vi som er moderatorer får også god opplæring, og har alltid mulighet til å spørre admin eller nestsjefen om råd.
Der har vi ansvar for hver vår del av forumet, 2-3 stk på hver underdel ( hund,hest,fugl etc) Hvorfor ikke satse på dette her? Jeg stiller gjerne opp.
Det blir enklere å få et forum som er mer ryddig, og her er det altfor mange medlemmer og får få til å gjøre opprydning.

Ble kanskje OT, men dette er mine tanker og meninger, jeg kommer ikke betale penger for å være medlem på et diskusjonsforum.
Skulel jeg betalt penger for anonnsere her, så velger jeg ærlig talt heller finn.no, for her er det mye rot, men jeg velger allikvel å titte her etter anonnser, netopp for det er gratis og da legger fler inn.
Ellers har vi jo nok andre gratisanonnsemarked å ty til.
Vip siden blir det eneste, som vi da har betalt noe for allerede, jeg kommer heller ikke betale penger for denne, da det er en hjemmesideløsning, noe som man får gratis på feks piczo, home etc.

En løsning hvor man har muligheten til å STØTTE HM derimot, er jeg for.

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:51:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Vil legge til at det er flere store dyresider her i Norge som også drives på dugnad, faktisk alle jeg vet om.

Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  20:51:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg betaler villig en 100 lapp i året for at MIX skal funke!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Enig

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:00:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Joda, betale kan jeg OM di da forbedrer siden, og ingenting heter noe som at *hm er konstant nede!* da at di må forbedre hele Hestemarked gjerne også.
På EO forumet trenger ikke alle å betale.
Men syns nå igrunn om HM skal være likt så burde alle måtte betale, dumt når andre går ut med 200 å andre 20 kr .. Heller noe i midten dersom HM skal koste.

Eller at destod mer man betaler destod mer muligheter har man. Men nå har jo HM igrunn¨alt¨ Men så kalt premium - betal lite så får du ikke adgang til alt (må være noe nytt da) Dette kan passe for dem som ikke ønsker å betale mye, eller er skjeldent innom e.l

Nå vile jeg heller hatt VIP'en en denne Mixen-diskusjonsforum er lett å lage/bli medlem en plass. Syns vipene er koselige, lage prestasjon og legge ut bilder, og man kan søke til viper og finne kjente

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 19/08/2006 21:09:46 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:02:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg betaler gjerne 100 kr i året, men frykter at det vil forsvinne mangen. Spessielt unge, det er faktisk en del yngre folk som har en del å komme med.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:05:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Det ordner seg nå da - om man da har sniiille foreldre som har kjempe lust å betale
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:49:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Betaler ikke en dæmn skit så lenge siden er som den er. Jeg vil se forandringen først. Stoler ikke på dette "firmaet".

Dessuten er det synd at Robert ikke klarer å si dette, men heller får en bruker til å si det. Så vidt meg bekjent er hestemarked delt opp på to servere - en for MIX og en for alt det andre.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:03:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
ENig med Bea..

Helt ærlig - jeg er ikke villig til å betale for et diskusjonsforum...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:06:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Joda, de har visserlig sagt selv at det er delt opp på to servere.
Nå funker endelig hovedsiden igjen, etter eh, en uke.

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:14:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville ikke betalt.... Vet ikke helt hvorfor.... Tror dessuten at så mange hadde forsvunnet at det ikke hadde vært noe aktivitet her og da hadde det ikke vært noe gøy. Dessuten hadde vi nok sjelden fått en ny bruker.

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  00:14:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei,jeg ville ikke betalt så lenge ting er som de er her.
Takke meg til Buke da.
Koster ikke en krone og da skriver og leser jeg gjerne svensk til krampa tar meg.
Eller ett eller annet annet sted.Wenche-siden? Hest .no duger i et nødsfall den og.
(Ikke dyrenett,der har jeg vært og DET var ikke koselig...)
Hm og MIX har mistet siste lille bit av tillit fra min side og det vil nok ta tid og mye forandringer og forklaringer før jeg føler det riktig å atpåtil skulle betale.

De får få seg noen voksne folk i redaksjonen da.bruke litt mer tid på det.
Nei,hvorfor skulle det trenge å koste noe her når det ikke gjør det andre steder??
Betale for at folk som denne nordlendingen eller hvem det nå var skal sitte og spytte ut av seg svada?

Nope!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  00:28:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Får nåk ikke lov til og være medlem hvis det skal koste en hundrelapp. Betaler max 30kr.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:08:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg kan betale en hundrelapp, men KUN dersom ting blir mer skjerpet her på mix...
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.