hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bør MIX/HM koste penger?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Bør MIX/HM koste penger?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:24:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hvor mange medlemmer er det egentlig på mix pluss hovedsiden?

ganske mange vil jeg tro.

Og vært halve år betaler vi alle 3 kr for verdifisering, det blir 6 kr i året!
Og når det er så mange brukere blir det gjerne litt penger.

Og har noen lagt merke til all reklamen på forsiden?
de som annonserer betaler nok en slump med penger for det.

og annonser for firma koster 250kr om man legger ut sammen med alle de andre annonsene.

så jeg vil iallefall ikke betale for og være her.
tror nok HM får de pengene de trenger via og ha mye reklame!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  02:43:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
en ting jeg lurer på..hvordan betaler vi de tre kr da?
de har jo ikke akkurat koden til bankortene liksom.hihi

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/08/2006 :  03:58:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
S, b &R: meldingen du sender/evt mottar koster 3 kr. det trekkes på tlf regningen din

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  08:23:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
I tilegg til at det er mange som måtte sende den koden ganske mange ganger. Jeg måtte ha 4-5 koder:/
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  09:53:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har også måttet sende den verifiseringskoden fler enn en gang. Bl.a. er den litt sleip når jeg har lastet ned nye versjoner av browseren min (ikke hele tiden, men det har hendt seg). Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  11:42:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
For første gang enig med tigull

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  12:28:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem av en annen side som har en hel haug med brukere. Snakk om godt og vel 4000. Det er også en frivillig drevet side. Det de måtte gjøre der til slutt var å ha de grunnleggende features'ene gratis. Ville man utvide med noe mer må man betale alt fra 10 til 50 kr (er ikke 100% sikker på summene her). De har også opprettet klessalg hvor man kan få kjøpe gensere, tskjorter og diverse med sidens logo og url på, evt. morsomme tekster om siden. På den måten fikk de inn penger til å oppgradere serveren slik at ting funket litt mer stabilt. Kanskje en tanke?

Ja, jeg skjønner at én person ikke klarer dette, men det er mange her som melder seg til å være med og drifte siden. Hva med å ta imot litt hjelp? Det er jo veldig tydelig bevist, gang på gang, at det er for få folk til å drifte dette her.
Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 20/08/2006 :  15:35:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er og villig til å betale.. liker meg her jeg:)

som nevnt i et annet innlegg så går jo an å ha sånn "vanlig" versjon som nå, og en premium som man får tilgang til om man betaler..

ellers kunne man jo hatt en konto, hvor de som var villige til å betale kunne sette inn et bestemt beløp som gave.. ?

det må da finnes en løsning, uten å miste mange brukere?

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  22:05:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg kan betale opptil maks 30 kr, men før jeg gjør det, så skal det være endringer på forumet. Skal jeg betale noe, er mitt første krav å ha moderatorer som SVARER på en seriøs og ordentlig måte, enn hvor "useriøst" spørsmålene fra brukerne blir stilt.

MIX'en er grei nok som den er. Passelig med kategorier, mye info, og flinke folk. Grei layout og hele pakka.

Det er moderatorene og sjefene for sida som druver meg bort fra denne sida..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  22:34:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
skriver under på wenches svar. kommer nok ikke til å slutte å være på mix uansett (med mindre det blir dyrt), men er defintivt rom for forbedring..
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 21/08/2006 :  00:41:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror forumet her må vise fysisk at de er i stand til å forbedre seg før jeg eventuelt er villig til å betale noe... en måneds "trialversion" før man betaler osv.
100 kroner er også litt drøyt med tanke på yngre brukere.

når det gjelder betalingen av verifiseringskoder... jeg vil tro at det koster litt å sette opp et system knyttet mot mobilnettet så de tre kronene der tviler jeg på at MIX får mye igjen for.

støtter også fullt opp forslaget om å knytte til seg moderatorer og ikke minst at de som drifter hestemarked SVARER når noen spør om ting i underforumet "hestemarked.no"
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  19:59:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke i mot betalingsløsninger på forum. Jeg er selv medlem av Ellen Ofstad sitt forum der jeg bidrar med en liten sum i året til forumet for opprettholdelse av forumet samt dets arkiver. I tillegg er jeg "ez-supporter" og det betyr at mine sidevisninger ikke teller på "regninga" vi får fra ezboard (vi betaler på forhånd for ett og ett år). Totalt bruker jeg mer enn 100 kr i året for å si det sånn. Til gjengjeld har jeg et problemfritt forum med raske servere og lite nedetid. Nedetiden varer stort sett under 5 minutter også.

Jeg gidder ikke å betale en krone til hestemarked! Jeg har verifisert meg 2 ganger, og jeg har ikke sett den minste forbedring av nettsidene etter at dette verifiseringsgreiene kom i gang. Resultater først, så kan jeg betale. Jeg tror Robert trodde det var penger å tjene på sånn hesteside for småjenter, og bomma stort.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.