hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvorfor virker aldri HM?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hvorfor virker aldri HM?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  20:35:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Altså, jeg er på mange sider jevnlig, uten problemer. Feks dyrenett har jeg vært på i ett år, det har vært nede en gang. Hestemarked er nede HELE tiden omtrent, jeg blir gal ! Jeg vil se på anonnser hver dag, ikke plutselig få feilmelding når jeg prøver komme inn.
Forumet er også ofte nede, hva er galt? Hvorfor skjer dette hele tiden?
Hvorfor blir det ikke informert om hva som har vært galt når siden har vært nede?

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  11:10:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Veldig irriterende! Annonsesidene virker ikke i dag heller...
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  11:37:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Alt funker kjempefint her, både annonsesidene (de har funket hele tiden hos meg?..) og Hm ellers

Men jeg er enig i at vi kunne virkelig få bli informert om når mixen eller HM blir lagt ned, istedenfor og ergre oss galne over at vi har mistet det hele helgen...
Men det merkeligste av alt er at ikke de som styrer HM kan komme inn på banen her og svare oss på det vi lurer på?? Hvorfor????

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  12:31:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
min oppdaterer seg ikke på "vip/hjemmeside" Bare det samme i flere timer.....
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  12:40:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kommer ikke inn på noenting her untatt mixen.. vært sånn i to dager nå.. får bare ei blank side med tre prikker øverst i venstre hjørne..grrr.. Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 15/08/2006 :  13:12:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
jeg og har problemer til tider, tror seriøst HM må oppdatere eller bytte server, tror ikke helt de har en sever som har kapasitet til alle brukerene???? GRRR Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:14:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Virker ikke her i dag heller, er nesten så man gir f i hele siden, hadde man ennå fått noe ordentlig svar og informasjon hadde det vært en annen sak. Får ikke akkurat forstålese for problemene når man ikke vet noe, blir bare utrolig irritert. Jeg blir avhengig av sider, og må ha tilgang på de, selvsagt kan problemer forekomme, men dette på en måte litt for ofte

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:14:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja det er fryktelig kjipt når ikke mixen eller HM funker som det skal...
Merkeligt at ikke mix-folkene kommer inn og svarer for seg heller...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:35:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Virket ikke i går kveld, og ikke i dag heller.....

Kom meg helt tilfeldigvis inn. Googla ei venninne, og der sto vip adr hennes. Da kom jeg inn.

Er det bare forsiden som er borte da eller???

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  14:05:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Tidligere i dag var det bare forsiden som var bort til meg hvertfall. Men nå ser den ut til å virke, med unntak av at noen av bildene er borte da..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  14:07:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hanniball kom seg heller ikke inn, men jeg sendte link også kom hun seg inn
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  16:11:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kjære MIX!
Kan du ikke være så innmari snill å forklare oss hva som skjer? Og når det skjer, og hvorfor det skjer. Det hadde vært veldig fint. På forhånd takk. Hilsen Ingvild.

Edit: Leifemann stakk innom en tur..

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 15/08/2006 16:13:01 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  16:18:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Mix'n virker, men ikke forsida på HM.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  17:33:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Jepp...Tror det er forsiden som funker.For Roxy_gulle ga som sagt meg link til forumet,men jeg kommer ikke inne på www.hestemarked.no
Litt kjedelig=( Er sånn ganske ofte..

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  18:07:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
i dag måtte jeg finne frem loggen fra gårsdagen, og klikke meg inn her via den! for noe annet funket ikke :( litt dårlig da..... på tide å bytte server og kanskje? er jo til tider sinnsykt tregt!
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  16:54:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ja her ligger den nede støtt og stadig. Stortsett alltid noe som ikke fungerer! Nå funker det bare sånn halvveis på MIX'en, kommer kun inn på enkelte emner, og forsiden/vipsiden fungerer ikke.
Er så drittlei nå, så flykter til hest.no, i hvertfall for en stund. Arg.........
Norges største hesteportal på nett... ja, hadde det ennå virket så..

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.