hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - drømmemannen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 drømmemannen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  12:28:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ja,hvor finner man han?
hvor fant dere mannen i deres liv for eksempel?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Lopke

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  12:38:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
øhh på ferie i norge.. Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  13:00:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm... så tilfeldig som på en fest for 3 år siden fant jeg min... blei ikke no romanse før en tid etterpå, men vi er fortsatt sammen og blir samboere i sommer;)
mannen i ditt liv dukker plutselig opp akkurat der du minst venter det...

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  13:44:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har ikke funnet han ennå. Har kjæreste, men jeg er såpass ung ennå, så jeg regner med at han ikke er mannen i mitt liv.
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 15/06/2006 13:45:50 Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/06/2006 :  13:47:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
..... finnes ikke....?

... så jeg beholder like godt den jeg har, gresset er vel grønt nok her... ;)
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  13:52:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Fant ham her hjemme i bygden hvor jeg bor. Stelte hesten hans (svart herlig varmblodstraver hoppe) da vi var yngre, og en god del år senere sa det plutselig "pang"
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 15/06/2006 :  13:55:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fant min i stallen.. beste plassen

Jeg trente hesten hans, og han skodde mine.. bra team det...

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  14:05:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nettet.... Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  14:50:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
På jobben..Hehe. Hadde jobbet der halvannet år da han begynte. Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/06/2006 :  15:28:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg fant min på film!

Darth Vader... <3

Men sånn seriøst så vet jeg ikke om han finnes? Er sikkert noen der ute for meg også, men har ikke funnet han enda, gjemmer seg godt!

Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  15:53:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han fant jeg i Gol, av alle steder. Var på besøk hos søsteren til bestevenninnen min ( søsteren er hun jeg har fått Scarlett av forresten) og det klødde litt i rockefoten. Dancingen var stengt den dagen så vi satt litt slukøret og malplassert i pianobaren. Venninnen min oppdaget en kar som satt alene bak oss og spurte om vi ikke skulle snakke litt med han? Nei, det torde ikke jeg.. Takk og pris for røykeloven, for der ute kom vi i snakk med han. Vi snakket bøker, barneoppdragelse, røykelov og masse annet. God match i tanker, meninger og interesser allerede der. :)
Så satt vi og skravlet og sang rundt pianoet til han sa han måtte gå. Han var der med sønnen og nevøen sin og kunne ikke bli lenger. Filler`n at vi ikke fikk nr hans tenkte vi, og da sto han der plutselig igjen og spurte pent om nr våre.
Nå har vi snart vært sammen i 2 år. Jeg skjelver fremdeles bare han ser på meg, tar på meg eller han sender meg en god melding fra jobben. Elsker han for meningene sine, holdningen sin, hvordan han behandler meg/ gutta våre/ familie/ venner, hans pågangsmot, vennlighet, staheten, smilet hans ++. Lista er lang..
Det rare er at jeg ikke først og fremst fallt for utseendet hans som man jo vanligvis først legger merke til, men personligheten. Snakket masse sammen på telefonen og ble mer og mer forelsket. Første gangen vi skulle møtes etter dette tråkket jeg nervøs rundt i leiligheten og sa til søster`n: Jeg tror det er "HAN"! Og jeg hadde rett.. Det sa fullstendig #pang#. Høres kanskje ut som en dårlig kjærlighetsroman, men føler jeg har møtt sjelevennen min. Temmelig forelsket ja.. :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  17:34:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
fant min på internett...*litt flaut*. på et punke-forum... snakket endel med han på msn siden vi hadde veldig lik musikksmak, og fordi han var snill og forsvarte meg da jeg fikk pes fordi jeg var fra bærum (han er fra beste oslo vest..) også en dag så hadde jeg gratisbiletter til en konsert med et band jeg gjerne ville se (delevis fordi jeg skulle møte en jeg var litt keen på etterpå..hehe) men orket ikke dra alene, og han var den eneste på msn som sa ja på sånn 2 timers varsel:) jeg ble skikkelig overrasket da jeg møtte han for han var 1000 ganger søtere enn på msn-bildet sitt, han hadde på en t-skjorte med yndlingsbandet mitt, og da vi snakket om hvilken Thrice-sang vi likte best så sa vi samme i kor.....dessuten var han en veldig god klemmer...*forelske seg*. Flaks for oss så kom russetiden rett etterpå så ble naturlig å feste sammen så da utatert ting seg og 2 måneder etter første møte ble vi sammen og har vært det i 2 år. bodd sammen 1/2 av dem. og jeg TROR han er drømme"mannen" min..hehe.
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  17:38:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg traff min på vidregående, jeg var sååååå forelska i han.. he he.. han torturete meg mest med snø og med og stikke av med skoa mine.. og jeg løp etter for og få mer.. he he

men så en kveld jeg hang utenfor vinduet hans dukket han opp og vi begynte og snakke.. så et par dager etterpå inviterte han meg inn.. sånn fortsatte det, så en dag tok jeg mot til meg og spurte.. han sa han måtte tenke på det (tok han litt på senga tror jeg he he) men han sa ja.. så her er vi da.. 9 år etter med 2 barn og et til på vei.. fortsatt verdens beste venner og kjærester.. (selv om vi er gift og alt)

man finner nok den rette til slutt, selv om man ikke finner han på ungdoms skolen akkurat.. men jeg vil anbefale en som kan være din beste venn i tilegg til mann...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  18:29:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
På The Gathering. Jeg var nerdinne med mac, han var nerd med ditto. Jeg trengte hjelp og det falt seg naturlig å spørre ham. ;-) 2 år, noen SMS-er og MSN-samtaler senere (som for øvrig alltid var skikkelig sære - han har en livlig fantasi gubben min) så dro jeg til Gjøvik på ahum.. besøk. ;-) Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  19:01:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hahah, så TG da :D Vel møtte min på irc :p
I et "cs samfunn" med folk som hovedsaklikg bodde i nærheten av hverandre.
Møtte han på Tg live første gang. Andre gangen hadde jeg "irc fest" . VI ble sammen etterhvert, var venner en god stund først.

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  19:15:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hehe.. Traff faktisk min utkårede i stua hjemme hos mamma
Kompisen til broren min, kjennt han i alle år. Hadde vært tre år borte på skole, men plutselig sa det bare pang :

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.