hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - drømmemannen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 drømmemannen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  19:16:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Bea: Sannheten er vel at jeg møtte ham på TG-forumet, når jeg etterlyste hjelp. Dette var i 01. Det var kun jeg han, og lille-ste-broren hans som hadde mac der da, så det sa seg selv at det var han jeg måtte møte ;-) Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  19:17:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Traff min på fest! Han er drømmemannen uansett om han eigentleg han er langt i fra slik eg ser for meg drømmemannen.. merkelig nok! Har vore sammen i 4 år
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  19:29:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jeg har funnet drømmemannen,men han har ikke funnet meg...
Så det forblir i drømmene det...

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  22:59:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har funnet drømmemannen,men han har ikke funnet meg...
Så det forblir i drømmene det...

Opprinnelig postet av Rosita!

Hehe, da er vi to du ;)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  23:41:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm. Blæh. Ble slutt i går, etter to år.

Tror jeg holder meg til hester en stund, jeg.
Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  23:50:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nwååå... det er så koslei å høre historier om når dere traff partnene deres
Selv så har jeg ingen historie å fortelle.... enda...
Får ta det som det kommer!

maane: Så leit trist... liker ikke slike historier jeg nei...MEN så har vi jo den fantastiske skapningen HEST som alltid stiller opp når man er i en slike periode av livet....
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  23:54:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Fant drømmemannen gjennom en kompiss som var storm forelsket i meg, men ikke gjensidig, men kompissen hannes min nåværende samboer er drømme mannen, utsene pen, kan være sur og irritert og gretten OFTE! Men han er snill, omtenksom, bare helt nam...

Vært sammen i 3 år ble slutt for 1 år siden, det var den tiden han var litt ekkel med meg, men forandret seg, og jeg fant ut at vi skulle prøve i gjen, han som maste og ville ha meg tibake og lovte å behandle meg bra, nå er jeg verdens lykkeligste og han er DRØMMEMANNEN!! Håper vi klarer å holde sammen hele livet ut...

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  00:04:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Min fant jeg på privat fest hjemme oss han, jeg var frustrert etter en turbulent forhold på 3 år som nettopp hadde endt. Jeg var sint og hevnlysten, å det endte i at jeg falt pladask i en gårdsgutt med hælig sjarm:)
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  00:40:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
maane: Så leit trist... liker ikke slike historier jeg nei...MEN så har vi jo den fantastiske skapningen HEST som alltid stiller opp når man er i en slike periode av livet....

Opprinnelig postet av Catz

Jepp, hestene kan man heldigvis alltid stole på.

Neste gang skal jeg finne meg en slik gårds/odelsgutt med stor gård og plass til masse hester. Hvor finner man de, egentlig?
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  02:00:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Drømmemannen min så jeg første gang på dragrace for 2 år siden. Han satt i en svart volvo 240. Han var me å kjørte drag den dagen. En uke senere så jeg han igjen på drag med bilen sin. Jeg begynte som en liten fjortis å snike meg rundt bilen hans. Måtte late som jeg var dødsineressert i den svarte volvoen me masse hestekrefter. Fant ut va han het med å sjekke programbladet. Sendte navnet hans til 1985 å fikk tlfnr hans. Var snar å sende han mld den kvelden. Gikk en liten time før jeg fikk svar men gjett om jeg var spent om jeg ville få svar. Vi snakket litt over txtmld å avtalte å møtes på blind date.. Jeg visste jo godt hvordan han så ut, men d var verre for hans del. En uke senere var vi på våres første "date". Å en mnd senere var vi blitt sammen. Snart har vi vært sammen i 2 år, å ja han er min drømmemann. Helt fantastisk fyr.

ps. Sendte mld te 1985 påvirket av den reklamen der den fiskeren fisker opp den havfruen å blir redd å stikker. Hun sender "martin nær bergen" te 1985 å får han på kroken. Hehe. Men 1985 virket for min del

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  02:11:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmm...
jeg hadde også endt et forhold, vi ble nesten sammen igjen, før han forlot meg for en yngre jente... (enn å oppleve det i en alder av 19!! gosh...)

så frustrert og hevnlysten møtte jeg en Mannemann perfekt i mine øyne, eller,det er en bitteliten ting da... som egentlig er meeeeget viktig, *nei, Lopke, ikke det du tenker akkurat nå;)* men at
han er min sin, egentlig... hmm... han bare vet det ikke selv ennå...
Men han finner det nok ut til slutt, om jeg så må kidnappe ham, sjenke han i finfinformen, dra ham med til Vegas og tvinge fram et bittelite ja, foran en Elvis-inspirert prest...;)

men hvordan tvinge fram det lille ja-ordet jeg trenger... AHA!! jeg lager en falsk ølmerkelapp med det navnet Siv, klistrer det på en ølflaske, og ber presten om å holde fram flasken samtidig som han spørr den allerede berusede mannemannen "min" om han vil ha "Siv", da vil han garantert si "I do" eller "Yes, pleace"

*kvinnelist*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)
Redigert av - Dr_ag_on_86 den 16/06/2006 02:14:21 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  10:29:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
ha ha Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.