hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva gjør dere på varme dager?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva gjør dere på varme dager?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:08:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Hva bedriver dere dagene med når det er så varmt?
I dag har vi badet og spillt volleyball i heledag.

Å hva hjelper mot solbrenthet?

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  22:11:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blir å plaske i vannet, spise masse is, drikke mye vann og ja, rett å slett ligge rett ut å kose meg... men er obs på solens varmeste tider på døgnet da:)
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:11:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg kjeder meg til døde hele dagen, eller jeg er i stallen
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:13:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
pleier å stelle for hestene men rir de kun om morgnen eller om kvelden for da er det ikke så varmt. Ellers så er jeg litt på stranda;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:20:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
ABSOLUTT ALT jeg ikke kan gjøre når det ikke er sommerferie, pga. dårlig tid.
Noe jeg IKKE gjør i sommerferien er iallefall lekser

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  22:31:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
soler meg, er i stallen(as always) og mye annet fun :) sommern er herlig!!
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:38:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Minst mulig :-P Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:47:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Helst noe innendørs der det er svalt. Jeg takler ikke varmen og blir bare hissig og sint, eller slapp og tiltaksløs.

Høst <3

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:52:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
sitter i en gymsal der det er dobbelt så varmt som ute (!!) og svetter over umulige "diskret mattematikk"-oppgaver mens kindersjokoladen smelter og vannet mitt blir varmt....:(
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  00:17:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Akkurat det samme som ellers, med litt mindre klær, litt rødere/brunere (velg selv) hud, og litt mer pesing. Og stakkars Kenzo får dusje hver dag..
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  00:28:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Om sommeren så pleier eg vel egentlig å gjøre mye rart.
Bader,kjører båt,spiser is og er masse med vennene mine(spesielt de som eg til vanlig ikke ser så ofte) også er eg selfølgelig med hesteguttene mine=)

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  08:55:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
heldiggriser.. jeg sitter på jobb og må være inne foran data i 12 timer.. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  09:27:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
For tiden har jeg vært ute hele dagen, kost meg sammen med venner og nye 'venner' fra Skottland og Irland. Så nå gleder jeg meg til sommerferien. Har vel blitt litt rød i trynet kanskje.
Men i sommer skal jeg ri og kose meg med Løkken ;-D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  10:39:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg gjør også minst mulig - i går satt jeg på beitet til Sharm og leste en bok mens hun sto og slapp gress ned på meg..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  12:48:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Står så stille som mulig på en ridebane mens svetten siiiler nedover ryggen og hestene (og rytterene) ser like varme og slitne ut som jeg føler meg...

Og om jeg ikke må det,så holder jeg meg enten i skyggen eller innendørs og gjør minst mulig.(Dvs sludrer på himmel og jord på MIX)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  15:46:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg bader, klatrer, spiller volleyball eller noe i den dur. Nå om sommeren blir det endel traktorkjøring i varmen også. :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.