hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Driver noen av dere med agility?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Driver noen av dere med agility?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Sunniiva

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  20:33:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Hei, driver noen av dere med agiliy? jeg hopper hinder med hunden min, og har veldig lyst på være med på noe sånt en gang.. hva med dere?
Mvh. Sunniva :)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  18:10:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Heisann!!

Jeg drev med det når hunden min var yngre, da hun var rundt 1-2 år. Vi var med på oppvisninger osv., men nå liker hun bedre å løpe etter elg og jakte på ekorn, så derfor mistet jeg interessen for agility.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  20:37:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Hoppa dere hinder?

Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  12:16:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hoppa dere hinder?

Opprinnelig postet av =)Horses=)

Jepp, og vi løp over stiger, vippehusker, gjennom tunneler, under hinder, slålåm osv.. Kjempegøy!!

Sunniiva

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  14:05:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hoppa dere hinder?

Opprinnelig postet av =)Horses=)

Jepp, og vi løp over stiger, vippehusker, gjennom tunneler, under hinder, slålåm osv.. Kjempegøy!!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hvor høyt hoppa dere?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  16:17:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hunden min var uerfaren, så derfor fikk vi velge størresle på hinder selv. Min hund hoppa ikke særlig høyt, men hun var av de beste i å løpe gjennom tunneler og løpe over stigen

Hva slags hund er det du har? jeg har en norsk elghund grå, og selv om de kanskje ikke er den typsike agility sorten, så klarte hun seg bra...

Sunniiva

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  19:52:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Jeg har en engelsk setter. vi hopper 90 cm. høyt!

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  20:21:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
pappa har to engelske settere og jeg har en gordon setter, kunne tenkt meg å prøve agility med gordon setter min, me tanke på lydighetstrening osv... ellers så er jo dette jakthunder og brukes stort sett til dette... samt litt utstilling med den yngste engelsk setteren... forresten noen som vet om det er noe agilityklubb eller liknende i trondheim/sør-trøndelag...?
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  21:13:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem av nkku

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  21:24:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Eg tenkte å prøve nokren hinder med hunden me har, ho er blanding mellom border collie og ein eller annan setter (engelsk eller irsk).
Har prøvd å hoppe litt opp på steinar i forskjellige høgder, og litt over ting og ho greier det veldig bra då. Men sia det ikkje er sikkert om me skal ha ho eller ikkje (har ho berre på "lån") så har eg liksom ikkje prøvd ut noko spesielt då..

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:46:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Holder ikke på med det da jeg ikke kan nok om det. Men skulle gjerne gått på kurs for å lære det, men er ikke noe slikt her desverre :(
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 16/06/2006 :  08:53:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har en engelsk setter. vi hopper 90 cm. høyt!

Opprinnelig postet av Antiba

trodde ikke det var målet i agility. Å hoppe høyest mulig. menmen

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  10:15:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Søsteren min konkurrerer i agility med den ene hunden vår. En Engelsk Setter. Han er kjempeflink:) Ble klubbmester her om dagen til og med! Det er ikke om å gjøre å hoppe høyest, det er faste høyder etter hvor stor hunden er. Så er det en liten hund skal den hoppe lavere enn en stor hund.
Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.