hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MAT
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 MAT
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  19:48:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kan noen finne på noe lett jeg kan lage meg og spise? Jeg eier ikke matlyst, og har ikke spist siden frokost kl 11, da spiste jeg pannekaker. Jeg har liksom lyst på noe, men jeg vet bare ikke hva! Og nå MÅ jeg jo spise snart!
Kenzo&Buster
Diamantene<3

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:06:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Brennende kjærlighet:
(en brennende varm og lidenskapelig rett)

300-400 g kjøttdeig -brunes
2-3 porsj. makaroni-tilberedes
1 løk
tomatpurè etter smak.
hvit saus
ost
--------------------
Kjøtt, løk og tomatpurè blandes til kjøttsaus. Det er bare fantasien som setter grenser for annet snacs å ha oppi. eks: jalapenjos, tacokrydder, purre, hvitløk, sopp, osv.
Hvit saus og ferdig macaroni legges i bunnen av formen, med kjøttsaus over, og revet ost og krygger på toppen. Stekes i 20 min, til sausen bobler opp i sidene.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:07:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Lett?! Som i enkelt og raskt?!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:18:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Hjemmelaget pizza
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:27:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hjemmelaget pizza

Opprinnelig postet av Rosita!

Jammen, det er jo hvertfall ikke enkelt og raskt! Da må jeg jo: lage deigen, som skal heve en stund, lage fyllet, steke pizzaen. Med min fart er jeg dermed ikke ferdig med å spise før klokka 12 i natt

Noe enkelt? Og godt?

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:32:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Taco? Tek berre 15 min:)
Eller kyllingsalat? Berre å kjøpe ferdig salatkjøtt eller ein grilla kylling. Ha oppi isbergsalat, paprika, ananas, agurk, mais, kyllingkjøtt og knip safta av ein halv sitron over..ha kvitløksbrød attåt.. Nam!

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:37:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
kok spagetthi, ha fetaost på (sånn på glass) + litt av oljen, prøv å få minst mulig av oljen, men en del av "krydderet" som er i oljen...

det er faktisk godt..:)

kan kanskje regnes som hybelmat for fattige studenter...;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:41:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
ring dolly! Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  20:46:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, nå har faktisk Dolly kommet til Hamar, så heretter blir nok det en stor mulighet!

Men i dag gikk jeg for en kyllingsalat jeg Mmm, det var faktisk godt, og jeg som ikke liker salat da! Og den spaghettien hørtes deilig ut, så den skal jeg prøve meg på i morgen!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  21:23:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
pasta carbonara=D

kjøp pastaskruer, makaroni eller spaghetti/tagliatelle og posepulver fra knorr med Carbonara saus voila, kjempegod mat in no time;)

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  22:36:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et tips til seinere som jeg synes er kjempegodt.

Kok spagetti(tråder, skruer, ringer, alt hva du måtte ønske)
Mens den koker kutter du løk, tar sjampingjong(hermetiske er lettvint) og paprika og steker.
Også lager du en pastasaus, sånn ostesaus med urter i..

Så har du de stekte grønnsakene ved siden av og heller sausen over pastaen. Mmmmm :P

Det tar ca 15 min og lage og er kjempegodt =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.