hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Meget solbrent, tips?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Meget solbrent, tips?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:48:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
kan jeg få spørre om hvor dere bor...???
for ikke H******* om jeg har sett snurten av noen sol... *Argh*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  18:58:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bor i oppland fylke... Nærmere bestemt hadeland... Var superfint vær her i hele går =)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  21:59:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
blæh! her er det kaldt... surt... og bare usj!

jeg vil ha SOL SOL SOL1

*Det er sommer, det er sol og det er ikkeeksisterende* nynner jeg....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:20:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Her har det vært sol=)Sånn bare for å gni det inn til dere som ikke har sett solenXD
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 08/06/2006 :  17:13:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Mmmm, 23 grader og strålende sol i dag! Har solt meg og fått farge, men ikke blitt brent faktisk.

Annette: sola kommer snart til Trøndelag, jeg skal ta den med meg når jeg kommer hjem neste helg!

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  19:14:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stikk innom Stord du.. ^^, der er det sol nok til å brenne huden din på 2 sekunder..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  19:54:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stikk innom Stord du.. ^^, der er det sol nok til å brenne huden din på 2 sekunder..

Opprinnelig postet av Ojdiis

Hæh?? er du fra Stord?? Jeg jobber der jeg.. På Aker Kværner..
"eg trudde ikkje da va ekta stordabuar på hisio??" he he.. prøver å lære stordedialekt.
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  19:55:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Sol, sol, kom til meg... jeg er hvit som deig...

*nynner*

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  20:12:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
I dag så jeg på gradestokken, og den viste 40,4 grader!!!!!!!! Den er jo midt i solveggen da, men allikevel! Det er VARMT!

Og jeg har verdens styggeste skille, var på stallen og på joggetur i dag, og begge gangene brukte jeg topp med bryterygg. Jeg måtte jo selvsagt bruke begge i dag, slik at jeg sikret meg det styggeste skillet som finnes Kunne ikke ta på meg en vanlig singlet jeg vettu.. Dust dust dust! I morgen blir det IKKE bryterygg!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  20:28:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

He he noen venninner av meg var på båttur til Stord i helgen,skal si de var like rød hele gjengen når de kom hjem

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  20:42:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hæh?? er du fra Stord?? Jeg jobber der jeg.. På Aker Kværner..
"eg trudde ikkje da va ekta stordabuar på hisio??" he he.. prøver å lære stordedialekt.

Opprinnelig postet av Lopke

Nope, er fullblods siddis xP Var der i helga, fy F'en så solbrent altså! Håret mitt er slikt at skillen er på den eine sida, og da går håret over pannen, og slik blir det til at jeg har en stoooor hvit stripe midt inni midt ketsjuprøde fjes..

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  23:28:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
yougert(vet ikke hvordan det skrives jeg) gjør susen!
www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.