hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Beste sprit?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Beste sprit?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

crusabell

» VIP

Skrevet - 03/06/2006 :  17:00:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
bacardi razz og sprite eller amundsen/smirnoff orange med appelsinjuice Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  21:55:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Okei, nå føles det ut som jeg er fra en annen planet:p Jeg er 16, og har aldri rørt alkohol... Er jeg VELDIG unormal? Menmen, har mange venner som drikker, og det har vært min avgjørelse at jeg ikke har drukket enda;) *Englebarn*
MVH Milda Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  21:58:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Okei, nå føles det ut som jeg er fra en annen planet:p Jeg er 16, og har aldri rørt alkohol... Er jeg VELDIG unormal? Menmen, har mange venner som drikker, og det har vært min avgjørelse at jeg ikke har drukket enda;) *Englebarn*

Opprinnelig postet av *~milda~*

Jeg har heller aldri drukket noe som helst. Så du er ikke unormal.
Men jeg er fast 'blander' på festene, siden de andre som oftest er for fulle til å kunne blande noe selv.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  22:00:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Begynte ikke å drikke alkohol før jeg ble 18 og "fikk lov" ;) Det er ikke unormalt å ikke drikke, selv om det kanskje virker sånn noen ganger.
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  22:38:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *~milda~*

Join the club
Samma her

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  22:59:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men det som er litt viktig å få med er at du får en annen fylle på øl enn på sprit. På øl blir du kanskje bare trett og dårlig, mens på sprit mister mange kontrollen. Noen får black-out, noen blir hissige og voldelige osv. Kjenner mange som rett og slett ikke "tåler" sprit selv om de er både over 30 og 40....

Opprinnelig postet av TORHILD

Det der tror jeg er individuelt. Har da festet med folk som har tatt helt av på øl-fylla eller kabba rett ut, og folk som er rolige (og søvnige) når de er på sprit.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 03/06/2006 :  23:09:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gin helt klart....

Eller...det vet jeg faktisk ikke lenger...etter en uheldig opplevelse til julebordet til rideskolen...hehe :-P
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  23:49:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Smirnoff, garantert:D Gjerne blandet med rød fanta og lemon... NAM:D Det er IKKE unormalt å ikke drikke når man er 16.. Jeg pleier ikke drikke sånn KJEMPEmye, har hatt en uheldig opplevelse, ALDRI mer:P Kjenner mange på min alder som ikke rører alkohol;)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Deftonah

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  03:21:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDeftonah  Svar med kopi av melding
Synes det er merkelig at denne tråden, som er om personlige erfaringer med sprit, får være. Mens den som var om personlige erfaringer med prevensjon, som var informativ på en positiv måte, ble tatt vekk.

Litt dobbelmoral her, MIX?

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:18:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes det er merkelig at denne tråden, som er om personlige erfaringer med sprit, får være. Mens den som var om personlige erfaringer med prevensjon, som var informativ på en positiv måte, ble tatt vekk.

Litt dobbelmoral her, MIX?

Opprinnelig postet av Deftonah

Anten er det helgefri, eller så er det endelig blitt litt høyere under taket hva diskusjoner angår.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:28:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
når ble det privat hva slags drikke man velger å drikke...?
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 04/06/2006 :  21:43:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men sett det faktum at debattstarter har noen år igjen før hun kan drikke lovlig, har jeg mye større forståelse dersom denne tråden skulle slettes enn f.eks. prevensjonstråden.
Det er jo faktisk lovbrudd det blir fortalt om i denne tråden.

Renate
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 04/06/2006 :  21:59:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
OHG... (oherregud..)

Skjønner det prinsippielle her altså, men om alt som skulle DISKUTERES måtte være lov, hvor spennende diskusjoner fikk vi da? For alt vi vet, kan det jo være "skryt" også?

Angående lovbrudd,- hvor mange har ikke svart på mobilen èn gang, mens man kjører bil fordi handsfreen ligger hjemme,- hvor mange mannfolk har ikke tisset på gata en eller annen gang (fylla?),- hvor mange under 18 røyker?? ,- hvor mange av oss har aldri kjørt over fartsgrensa,- hvor mange av oss har aldri lastet ned en sang på en fildelingsside på interenett,- hvor mange har ikke kopiert en cd vi liker,- hvor mange av oss har hatt sex før vi fylte 16?

Jeg bare spør...

Før vi blir altfor pertentlige her...
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  22:09:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
smirnoff apple er veldig god hvertfall ;)
og vodka med noe tropisk juice eller saft er veldig greit..
men tyrker jo godt, men blir full fort full,så det går det ikke noe av, de få gangene det blir noe drikkings..

Gå til toppen av siden

Deftonah

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  22:09:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDeftonah  Svar med kopi av melding
Var ikke ment som å være Fru Pertentlig her, men mer som; Hvor er logikken i det MIX gjør i arbeidet some moderator(er ?)? Er selv moderator på flere sider, der alle tråder blir behandlet likt. Forstår liksom ikke helt hvordan MIX håndhever Forum-reglene.

Edit: Skrivefeil

Redigert av - Deftonah den 04/06/2006 22:11:32 Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.