hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Røyking
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Røyking
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  23:47:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Ikke pokker om jeg skal røyke![!:(]
SÅ d så! Får moped av mamma når jeg er 16 hvis jeg ikke røyker
tips til dere andre som trenger moped og ikke vil røyke;)

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  23:58:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Julie Anne: Jeg fikk hagle av foreldrene mine til konfen om jeg ikke røykte jeg :) Hehe!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/05/2006 :  23:59:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dere er gode hvis dere aldri i deres liv tar et drag for prøving.

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  00:09:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Det som er "lurt" å gjøre når man prøver å røyke er å trekke pusten(Når man har røyk i munnden da). En jeg kjenner gjorde det, og kan garantere at hun aldri vil røyke igjen
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  00:45:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det som er "lurt" å gjøre når man prøver å røyke er å trekke pusten(Når man har røyk i munnden da). En jeg kjenner gjorde det, og kan garantere at hun aldri vil røyke igjen

Opprinnelig postet av oOVictoriaOo

Det som er enda lurere er å la være å prøve i det hele tatt.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  01:03:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har ærlig talt ingen sympati med røykere i det hele tatt!
Røyking er uansvarlig, umodent og teit, ingenting annet!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  12:45:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av lino

Kan jeg få vite hvorfor d er uansvarlig? Umodent er det ikke, det er en avhengighet, og det er ikke "bare" til å slutte. Men jeg skjønner ikke hvorfor du sier det er uansvarlig? Er ALLE røykere uansvarlig altså?

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  12:54:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av X-tine

Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Jeg er så ufattelig allergisk. Har noen venner som røyker og jeg går rett i bakken om noen røyker alt for nærme meg.
Gå til toppen av siden

Vedgie

Skrevet - 28/05/2006 :  12:57:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av X-tine

Jeg har att en drag for prøbing, IKKE fordi jeg er svak og ga etter for gruppepress, men fordi jeg ville prøve. Det sugde, jeg spiste snø i en halvtime etterpå for å få smaken til å forsvinne.

Kommisjonen er genialt. Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  13:42:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Røyking er en dum ting spør du meg! Ingen unskylding for å røyke, syns jeg vaffal...mange som sier alle vennenne mine røyker...Man må passe på sitt eget liv..!
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 28/05/2006 :  13:50:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Røyk er æsj...

Lukter vondt, er helseskadelig og tømmer lommeboka..

Røykte litt da jeg gikk på videregående.. var vel helst fordi alle andra røykte.. er så sinnsykt glad for at jeg slutta med det der..

Dere som røyker skulle foresten hatt dere en hospiterings dag på en lungeavdeling på sykehuset.. en dag blant lungekreft og kolspasienter der 99% er røykere/eks-røykere hadde nok fått mange av dere til å tatt deres siste trekk fra en sigarett..

Mvh sykepleier-Tone..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  14:20:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
De har da prøvd det på reklamer og sånn, men det funket virkelig ikke.
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  15:20:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av lino

Uansvarlig? Det syns jeg ikke, syns ikke det er uansvarlig å bruke røyk rusmidler sånn sett, det er de som gjør det sitt problem. For noen er det en aldri så liten lettelse i hverdagen med røyk ;)!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  17:16:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg synes ikke man kan sammenligne sprøyterom og røykerom akkurat... du risikerer ikke å få hiv, eller dø av overdose dersom du må stå ute og røyke. du kan også la være å ta den røyken uten å få så sterke abstinenser som herionmisbrukere får. det er også veldig mye lettere for deg å slutte vil jeg påstå ;)

personlig liker jeg ikke røyk, fordi jeg synes det lukter vondt og svir i øyne/hals.

Opprinnelig postet av Elenion

Det var ikke slik jeg mente. Det jeg mente var ganske enkelt at jeg ser på det som en slags lovliggjøring av narkotika om man lager til sprøyterom. Jeg syns ikke det er riktig å støtte opp og irettelegge for rusmisbruk og kriminalitet, mens de som røyker, som ikke bryter noen lov av den grunn, de blir uglesett og kjeppjages så fort de tar opp røykpakka.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  17:37:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Røyker ikke, har aldri prøvd og har aldri hatt eller kommer til å ha noe som helst lyst til å begynne heller :P Har alltid syntes røyking er æsj. Liker ikke at andre røyker i nærheten av meg, og liker absolutt ikke røyking innendørs. Begynner å renne i øyne og nese når folk røyker, og røykelukta stinker. Ser ingenting positivt med det.

Kopi av melding:
Kan jeg få vite hvorfor d er uansvarlig?

Spørsmål ikke rettet mot meg, men jeg mener røyking er uansvarlig fordi det påvirker andre rundt seg og ikke bare en selv. Selv om folk sier "neida, bare røyk" har de allikvel ikke godt av et blås røyk i trynet. For å ikke snakke om dyr og unger, som ikke sier ifra.

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.