hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Røyking
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Røyking
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  18:25:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Har aldri prøvd å ta et trekk eller noe selv.
Har hatt venner som er storrøykere, foreldrene mine røyker men neei.. Har bestemt meg, skal aldri en gang prøve å røyke!
Og det går egentlig veldig bra..:)

-Marte Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  19:21:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Stolt av deg:D Det er noe drit egentlig, men jeg syns det er utrolig godt da:) Men prøver å trappe ned en god del nå da!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  19:29:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tanta til mamma sluttet når hun fikk valget: Å slutte - eller dø veldig snart. Hun er nå veldig mye friskere enn før, og sier at hun ikke skjønner hvorfor hun begynte.

Som læreren min sier det (hun er storrøyker selv): Røykere er også mennesker, bare ikke så lenge.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  19:34:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jepp, mener det samme som Eva V.
Du kan godt mene at det skader ingen andre enn deg selv - men hvem sitter igjen den dagen du dør av lungekreft?

Og man kan godt si at "..da må man jo slutte å leve da, man kan dø av det.." og andre sånne kommentarer, men ta riding som eksempel: jeg vet at jeg kan dø av det, dersom jeg er veldig uheldig. Men, hvis jeg tar mine forhåndsregler og har gode sikkerhetsrutiner er sannsynligheten for at jeg dør av å ri minimal!

Det finnes derimot ingen sikkerhetsrutiner/forhåndsregler du kan ta for å hindre å bli skadet av røyken din! Kanskje dør du ikke av kreft, men det er helt hundre prosent sikkert at røykere - ja, alle røykere som røyker jevnlig - skader kroppen sin!

Jeg hadde en utrolig flink foreleser i humanbiologi i fjor, hun var tidligere kreftforsker. En dag vi var 15 stykker i undervisningen, delte hun gruppen inn i røykere og ikke-røykere. Gruppen med ikke-røykere besto av 3 stykker.
Så sa hun til røykerne: "Statistisk sett er det helt sikkert at 1/3 av dere får kreft. Sannsynligheten er stor for at 2/3 av dere får kreft". Og så sa hun til oss som var ikke-røykere "Alle dere kommer engang i løpet av livet til å oppleve at et menneske som står deg nær får kreft". Nå, et år etterpå har to av oss kreft i nærmeste familie..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.