hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - positive ting med å være singel:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 positive ting med å være singel:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  15:01:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nb:nå har gudhild fått mix-dilla igjen.å til manges store frustrasjon legger hun ut en debatt til

altså nå trenger jeg litt hjelp igjen..er på sett og vis over eksen min med god hjelp fra venninner\venner\familie,thank u

så da lurte jeg på om noen kunne fortelle meg om de POSITIVE sidene med å være singel??

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Madam Fame

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  15:25:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
hehe.. positive ting med å være singel (er kanskje feil peron til å svare men):

gjøre hva du vil, når du vil og når det passer deg
slipper sjalusidrama om du skulle komme til å stå ved siden av en annen fyr(!)
dra på leting etter ny

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  15:32:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gjøre hva du vil uten å ta hensyn til andre:), flørte grenseløst, dra på ferier med veninner uten å tenke på hva typen vil bruke sommeren på, slippe å barbere leggene og drite i utseendet, la oppvasken stå og klippe tånegler i senga, la alle kosedyrene (katt, hund og hestehår) leve i harmoni med deg på soverommet, spise is hver dag, holde fest døgnet rundt, bare din jobb å tenke på.. sikkert mye mer og.. Singellivet er gøy!!!

Men er gla for mannen min for det!!! Et godt stabilt forhold med den du elsker oppveier det meste, selvom jeg gjerne skulle vært singel for en helg iblandt :)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/05/2006 :  15:34:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
ALT er positiv.
Ser ikke noe positivt i å ha type.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  15:35:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av X-tine

den debattten tar jeg gjerne med deg om 5 år..
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  15:37:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Og Kristine er i det negative hjørnet i dag? :P Hehe
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/05/2006 :  16:20:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og Kristine er i det negative hjørnet i dag? :P Hehe

Opprinnelig postet av Madam Fame

Ja, ble nettopp "dumpa".. Såeh, jeg mener det!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  16:39:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Når du er singel kan du kikke på hvem du vil, og flørte. Er det ikke fint, nå som sommeren kommer, å kunne legge seg på stranden og småflørte med gutta?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  16:46:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jepp,beste tida å bli dumpa på synes jeg.snart pipler gutta frem fra vinterdvalen:))
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  16:48:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding

-du har mer tid til vennene dine.
-dersom du ikke bor i kollektiv slipper du å bo sammen med en gutt. gutter tar mer plass, og de skitner til på eklere måter..det er bedre å bo uten dem.
-du kan flørte med guttevennene dine uten at andre påpeker det.
-du kan kysse/pule hvem du vil ^^
-ingen klager når du har lyst å se topmodel på tv.
-du har masse tid til hestene dine..:)
-du slipper å hele tiden ha et annet menneske å bekymre deg for om har det fint..dersom han feks. skal gjøre noe som er litt farlig e.l. (vansklig å forklare)
-noen perfekte par krangler vel aldri, men de fleste gjør..og det er ikke no koslig. som singel slipper du dette. du slipper også å bli sur/bekymret om han ikke svarer når du ringer osv.
-du slipper å være hyggelig mot familien hans (kjærste = dobbelt så mye familie plutselig...blæh)
-du blir sett på som en individuel person i større grad når du er singel.

hm..kommer ikke på no mer i farta :)

...:: ::..
Redigert av - Elenion den 20/05/2006 16:49:59 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  17:21:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ALT er positiv.

Opprinnelig postet av X-tine

ser bare positivt jeg.. vertfall når det gjaldt min.. skulle gjort alt i verden for å få han tilbake.. om jeg så måtte ha kvittet meg med hestene mine og alt...

ingenting er som å ha noen som virkelig elsker deg, ikke som en venn eller familemedlemm, men som elsker deg ORDENTLIG!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  17:25:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Enig med Anne, det er sikkert flott å ha kjæreste om man har funnet den rette.. *sukk*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  17:44:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det eneste som er postivt med å være singel er vel det at da slipper man å bli dumpet....

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  17:59:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
huff,anne du må komme på bedre tanker..vet det er vansklig men...
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  18:07:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Er det jeg har prøvd også.. har aldri lagt meg så mye i selen for å tenke på andre ting før.. Men så føler jeg bare at det hele gjør jeg for hans skyld, slik at han skal se at jeg er sterk og ikke går å sutrer dagen lang.. sånn at han kan ta meg tilbake.. :(.. skulle aldri ha forelska meg jeg

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  18:10:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Ahh.. ENDELIG en tråd for meg!

En uendelig rekke av grunner til å være alene kan ramses opp.
Noen få skal jeg ta med, men alt kan jeg ikke ta med fordi det vil ta så laaang tid.. ;-)

Man legger seg når man vil.
Man kan se på den kanalen man vil på tv.
Man kan ta husarbeid når en gidder uten mas fra noen.
Man kan ha katta, bikkja eller begge deler i senga hos seg uten at noen syter og klager over hår og bortskjemte husdyr.
Man kan bruke nøyaktig så mye tid på hestene som man vil uten at noen klager eller føler seg forsømt.
Man kan planlegge alle helger og ferier alldeles etter eget hode og egne ønsker.
Man får færre merkedager å huske på.
1 mindre å rydde etter!
Ingen som kommenterer hvordan man ser ut eller om man har lagt på seg.
Ingen som klager over at en sitter for mye eller for lenge ved pc'n.
Man kan lage den maten man sjøl liker.
Man kan ha så mange hester man vil.. (hehe)
Man kan ha venner til overnatting når som helst.

Kom igjen, folkens! Dette vet dere man kan si mere bra om!

Line.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.