hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Smør
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Smør
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  12:12:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Siden jeg ikke har noe bedre og finne på tenkte jeg at jeg skulle høre med dere andre hva dere synes om smør.

Ja ikke generelt, men på brødskiva..

jeg liker ikke smør på brødskiva, det har jeg aldri gjort.. jeg synes smøret tar smaken fra pålegget og gjør at alt smaker smør.. med et unntak.. når jeg har avokado på.. da må jeg ha smør.. ellers blir det for tamt... smøret fremhever smaken av avokadoen...

hva mener dere?? ja jeg vet.. dette er meningsløst.. men det hadde uansett vært morro og vite hva andre gjør..

mvh Mia.....

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  12:36:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Må ha det, bare må ha det.....enkelt og greit
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  12:37:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bare må ha smør på brødskiva. Uten smør så synes jeg at brødskiva blir tørr.
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  12:39:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
usj, jeg kan ikke fordra smør på vanlig brødskive av en enkel grunn; jeg eeelsket smør da jeg var lita så spiste det rett fra smørdunken en gang....*blæh* men da det kommer til sommer og sol og grilling, ja da må jeg plutselig ha meieri smør på loffen... min snåle lille verden det...
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  13:15:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Må ha smør på brødskiva ja, har også på en liten smørklatt på egget (om det er kokt), og smørklatt på kokt/bakt potet er også knallgodt.. kunne spist en middag med bare det!

Må legge til at det MÅ være brelett!

Redigert av - Madam Fame den 24/05/2006 13:40:30 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  13:18:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
enda en tråd som vitner litt om fritidsproblemer....hehehhemohahahaweeeehøhøhooohiiih.....

sukk, hverdagen er så lite spennende....
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  13:36:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Soft Extra og Bremykt er de beste smøra på jord.. <3 eeelsker smør!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  14:00:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Smør skal på! Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  14:41:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Bruker ikke smør på brødskiven..
Eneste gangene jeg tar på smør, er på nystekte vaarme rundstykker, slik at smøret smelter, det er nam =D

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  14:46:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
elsker smør men hater margarin og andre veg. produkter som sitter i ganen. smør skal være ekte meierismør.. da er det godt.. Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  14:47:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker kun det smøret i en sånn hvit og grønn boks(smøret er mye hvitere en andre smør) husker ikke hva det heter...sukk

hvis vi ikke har det smøret blir det ikke no smør på meg;)hehe

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  14:51:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har altid smør på, men ikke så veldig mye. Har sånn smaksløst smør (Vita) som ikke "stjeler" smaken fra pålegget

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  14:54:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg bruker sjelden smør på brød...ikke fordi jeg ikke liker det, men jeg føler ikke behov for å ha det på. Men når jeg har nugatti eller sjokade eller sånt pålegg på, da må jeg ha smør. Skal jeg først spise sukkerpålegg (noe jeg sjelden gjør), kan jeg like gjerne gjøre det ordentlig :p
Ellers bruker jeg det på varme ting...sånn nybakte boller og rundstykker osv. Digg!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  14:54:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Smør er det alltid på brødskiva, og da alltid Bremykt. Eneste smøret jeg liker. :D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/05/2006 :  14:56:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh, dere skal ha sett meg og smørforbruken.
Tykt lag på brødskiva. Har jeg ost på, så blir det gjerne et lag oppå også. Det tyter smør allj stan =P

<3 Bremykt <3

Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  15:00:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg bruker nesten alltid smør, bortsett fra når jeg spiser nugatti=p
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.