hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bare morsomt:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Bare morsomt:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

popo

Skrevet - 19/07/2005 :  14:26:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skarp student

Oppgaven til studentene lød slik: - «Beskriv hvordan man kan fastsette høyden på en skyskraper ved hjelp av et barometer.»

En av studentene svarte: «Man kan binde et barometer til en snor og heise barometret fra toppen av taket ned til bakken. Høyden av skyskraperen er lik lengden av snora pluss høyden på barometret.»

Dette meget originale svaret fikk sensor til å hevde at studenten hadde strøket på eksamen, men studenten protesterte og fastholdt at svaret var absolutt korrekt. Universitetet utnevnte en egen eksamenskommisjon som skulle avgjøre saken. Kommisjonen måtte medgi at svaret var korrekt, men at det ikke avgjorde om studenten hadde kunnskaper i fysikk. De besluttet derfor å gi studenten seks minutter til en muntlig utredning hvor han skulle vise sine generelle fysikkunnskaper. I fem minutter satt studenten stille og tenkte. Sensor minnet ham om at tiden var ved å renne ut. Studenten svarte at han hadde flere meget relevante svar, men at han vanskelig kunne velge et av dem. Etter å ha blitt anbefalt å skynde seg, foreslo studenten følgende:
• Man kan bringe et barometer opp på taket av skyskraperen og slippe det ut for kanten, for så å måle tiden det tar før barometret treffer bakken. Høyden av bygningen kan deretter regnes ut etter formelen: H = 0.5g x t2. Det betyr imidlertid slutten for barometeret.
• Hvis det er solskinn, kan man måle høyden av barometeret, og så sette det på enden for deretter å måle lengden av den skyggen det lager. Deretter kan man måle lengden på skyskraperens skygge, det er en enkel sak ved proporsjonsregning.
• Vil man være riktig sofistikert kan man feste en kort hyssing til barometeret og svinge det som en pendel, først ved bakken og deretter på toppen av skyskraperen. Høyden av skyskraperen kan da beregnes etter forskjellen i gravitasjon etter prinsippet T=2pi2 (1/2g).
• Hvis skyskraperen har en utvendig trapp, vil det være enkelt å gå opp trappen og måle høyden i «barometerlengder» for senere å legge dem sammen.
• Hvis man ønsker å være riktig ortodoks, kan man også bruke barometeret til å måle lufttrykket på taket av skyskraperen og deretter på bakken, for så å gjøre om differensen i millibar til meter for å finne høyden på skyskraperen.
Studenten forklarte videre: «Men siden studentene er anmodet om å tenke selvstendig og finne utradisjonelle metoder som kan bringe den vitenskapelige tenking videre, ville den utvilsomt beste metoden være å banke på vaktmesterens dør og si at han skulle få et flott, nytt barometer hvis han ville fortelle hvor høy skyskraperen er.»

Studenten bestod eksamen. Han het Niels Bohr; den eneste danske som har vunnet Nobelprisen i fysikk.

Den gode fe
>
> En fe sa til et gift par: "Fordi dere har vært slikt et eksemplarisk
> gift par i 35 år, skal jeg oppfylle hvert deres ønske."Jeg vil reise
> verden rundt med min kjære mann", sa kona. Feen viftet med tryllestaven
> sin og ABRAKADABRA så dukket to billetter opp I hendene hennes.
>
> Nå var det mannensin tur. Han tenkte seg litt om og sa: "Nå er denne
> stunden romantisk, men en sjanse som dette dukker bare opp en gang i
> livet. Så..... beklager elskling, men mitt ønske er å ha en kone som er
> 30 år yngre enn meg."
>
> Kona var ordentlig skuffet, men et ønske er et ønske.Feen viftet med
> staven sin igjen og........ ABRAKADABRA! ... Plutselig var mannen 90 år
> gammel.
>
> Menn er kanskje noen drittsekker, men feer er ..........kvinnfolk!
>
>
> Ønsk deg noe...men vær forsiktig. Det KAN gå i oppfyllelse ;-)
>

popo

Skrevet - 19/07/2005 :  14:29:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Menneskene er forskjellige, men en ting har vi felles, og det er all idiotien vi driver med. Hva kommer det for eksempel av at hver gang vi er ute og kjører bil, og leter etter et hus, så demper vi radioen? Kan det være mulig at vi ser bedre når radioen er slått av? Jeg synes jeg hører den rasende ektemannen som skriker til kona : '' Hvordan i helvete kan jeg se huset når radioen står på for fullt?!'' I vilt sinne stopper han bilen og skrur radioen av, og vet du hva? I ni av ti tilfeller, så er de rett utenfor huset de leter etter.

Eller hva kommer det av at når bensinmåleren i en bil nærmer seg null, så slutter alle som er ute og kjører å snakke? Er de redde for at bilen skal høre hvor lite bensin det er igjen? De bare ser ut av vinduet og later som ingen ting. Det er som om de tror at hvis de ikke sier noe, så kan de kjøre fra Oslo til Bergen på tom tank!

Dette er en annen ting som kvalifiserer oss til idioter: en dag du sitter hjemme og slapper av, så ringer det på døra. Du går bort og kikker gjennom kikkehullet. Utenfor står en vilt fremmed mann. Hva gjør du da? Du lukker opp! Det er utrolig!!! Først bruker vi kr 15 000 på å installere alarm, og når en mann med finnlandshette og maskingevær ringer på, så åpner vi døra. Jeg tror ikke det finnes noe mer ubrukelig enn kikkehull i inngangsdøren. Har du noen gang klart å gjenkjenne noen gjennom et kikkehull? Det går ikke! Hvorfor må de bruke glass som gjør at den på utsiden ser deformert ut?? Når du skal forklare deg for politiet etterpå, er dette den beste beskrivelsen du kan komme med:
''Nææiii... han hadde et kjempesvært hode, to utstående øyne, og den lengste nesa i verden. Jeg glemmer aldri den nesa!!! Den var større enn døra!'' Det er ikke rart politiet ikke klarer å få tak i ham,når alt de har å gå etter er beskrivelsen av en maursluker.

Hvis vi ikke er en gjeng med idioter, hva kommer det da av at når lyset går, så sier alle i rommet samtidig'' Hva var det som skjedde nå?'' Vi tror vel ikke at alle har blitt blinde samtidig?

Når vi pusser nesa kikker vi automatisk i lommetørkleet etterpå. Hva er det vi håper å finne? Jeg vet ikke, men vi er i alle fall tålmodige som fortsetter å lete, år etter år.

Det første jeg lurer på når jeg våkner midt på natta er: hvor mye er klokka? Hvorfor lurer jeg på det? Jeg har aldri hatt noen avtale klokka tre om natta!!

Hva kommer det av at enkelte mennesker stiller så utrolige dumme spørsmål? Hvis du kommer humpende inn på bensinstasjonen med tre flate dekk på bilen, så tar betjeningen en rask kikk på bilen og sier '' Har du punktert?'' Når folk ser noen som sover så sier de: '' Sover du?'' Og når folk ringer til deg midt på natta, spør de alltid ''Vekket jeg deg?'' ''Nei da!'' pleier jeg å si, '' vi bare sitter her i mørket og snakker sammen, og snart har jeg tenkt til å vaske bilen!''

Vi mennesker oppfører oss ofte idiotisk. Hver gang vi har dårlig tid og venter på en heis, blir vi stående å trykke febrilsk. Det er akkurat som om vi tror vi kan morse til heisen: ''Hei, jeg har dårlig tid!! Glem han tosken i fjerde, og kom rett hit!''

Hvis du ikke har kjent deg igjen i noen av disse situasjonene, så tror jeg at du juger, og folk som juger, er de største idiotene av alle!

Hvorfor menn aldri kan gjøre noe riktig

Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu- er han en blotter.
Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu- er han en kikker.

Hvis du plasserer kvinnen i ditt liv på en pidestall
Og vil hun skal slippe rotteracet som arbeidsmarkedet er - så er du en mannssjåvinist.
Hvis du velger å være hjemme for å gjøre husarbeidet - er du en dott!

Hvis du jobber mye og hardt - så har du aldri tid til henne.
Hvis du ikke jobber mye og hardt - er du en udugelig latsabb.

Hvis hun har en kjedelig og underbetalt jobb - blir hun utnyttet og diskriminert.
Hvis du har en kjedelig og underbetalt jobb - så må du bare se å få ræva i gir
og skaffe deg en ny og bedre en.

Hvis du blir forfremmet, foran en kvinne – kalles det favorisering.
Hvis hun blir forfremmet, foran deg – kalles det likestilling.

Hvis du nevner hvor flotte jentene på jobben er – er det sexpress.
Hvis du ikke sier noe - blir du beskyldt for å ikke vite å sette pris på kvinner.

Hvis du gråter er du en pusling.
Hvis du ikke gjør det – er du ufølsom.

Hvis du tar en beslutning uten å rådføre deg med henne - er du en sjåvinist.
Hvis hun tar en beslutning uten å rådføre seg med deg - er hun en selvstendig kvinne.

Hvis du ber henne gjøre noe hun ikke liker - kan du virke dominerende.
Hvis hun ber deg gjøre noe du ikke liker – kalles det en tjeneste.

Hvis du vet å verdsette kvinnelige former og frekt undertøy- så er du pervers.
Hvis du ikke gjør det - så er du ufølsom for hennes behov.

Hvis du liker at kvinner barberer leggene og holder seg i form
- så er du en mannegris.
Hvis du ikke liker det – er du uromantisk.

Hvis du liker å holde deg i form – så er du forfengelig.
Hvis du ikke gjør det – så er du en slask.

Hvis du kjøper blomster til henne – så er du ute etter noe.
Hvis du ikke gjør det – så er du ikke i stand til å vise omtanke.

Hvis du er stolt over din egen suksess – så er du en overlegen blei.
Hvis du ikke er det – så er du uten ryggmarg og ambisjoner.

Hvis hun har ”vindt i hodet” – så er hun trett.
Hvis du har det – så elsker du henne ikke lenger.

Hvis du stadig forsøker å få henne i seng – er du sykelig opptatt av sex.
Hvis du IKKE prøver deg hele tiden, ja så må du ha en på si.

Gå til toppen av siden

popo

Skrevet - 19/07/2005 :  14:36:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Barns forklaringer på ord og uttrykk, del 1

Menn driver mer med reisning enn det damer gjør.

•Noen damer har veldig store pupper, mens andre nesten er toppløse.

•Den største forskjellen på menn og damer er at damene har mer orden i sysakene mens menn har mer redskaper enn damene.

•Damer har kurver mens menn har stresskoffert.

•Når man kommer inn i puberteten forandrer kroppen seg så mye at man nesten ikke kjenner den igjen. Guttene får utvekster, mens jentene blir blødere. Da begynner man å få øynene opp for at man kan bruke guttene/jentene til forskjellige ting.

•I befruktningsøyeblikket smelter moren sammen med faren. Først blir moren bestøvet. Så fester støvet seg og begynner å slå røtter. Etterpå kommer babyen ut av en luke i enden av moren.

•En gynekolog er en som titter inn i folks private eiendeler.

•Nesa beveger seg i alle retninger som en radar, til den har funnet ut hvor stanken kommer fra. Da roer den seg ned.

•Musklene er noen små ballonger som er fylt med spinat.

•En ektefelle er den fellen man går i når man gifter seg.

•Kroppen må ha mat for å overleve.

•Bevisstløse folk er ofte veldig slappe.

•Inni tarmene er det gjørme.

•Fordøyelse er noe man gjør i fordøyelsesparker.

•Hjernen sitter i nøtta.
Hjernen svømmer omkring inni hodet.

•Inni hodet er det celler. Jeg tror de heter hjerneceller eller sædceller eller noe sånt.

Hvis du går en tur og hjernen faller ut, så finner vi ikke veien hjem for da kan vi ikke tenke klart lenger.

•Bak pannen ligger hjernen på lur.

•Egentlig er hjernen et kålhode.

•Appelsiner har ikke skjelett, men det har maur.

•Mennesker er dekket av lær, mens dyr er dekket av garn.

•Hvis man blir redd, kan man få frostskader i hodebunnen.

•Negre har sort hud, men det er ikke pent å si høyt.

•Det som er forskjellen på mennesker og dyr er at når grisen er passe feit, så blir den spist.

•Kroppspråk er når man promper.

•Når kjøttet er gått i oppløsning, skjønner man at man er død.

•Det kan være veldig irriterende for kroppen å dø. Da får den aldri se familien sin igjen.

Kilde: Ukjent.

Gå til toppen av siden

popo

Skrevet - 19/07/2005 :  15:02:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Barns forklaringer på ord og uttrykk, del 2

Om dyr

•Du må aldri blåse en katt i øret, for hvis du gjør det fire eller fem ganger biter den deg i leppene. Og da slipper den ikke taket på minst ett minutt. (Lisa 9 år)

•Det nytter bare ikke å støvsuge katter, ikke engang om de er aldri så møkkete. (Aslaug 10 år)

•Et vingfang er lengden av en fugl på tvers. (Vilde 7år)

•Jeg har funnet et harepusskjelett som hadde ramla ut av kroppen på en kanin. Jeg tror det var et pappaskjelett for det var ganske vissent og kjedelig. (Line 6 år)

•Appelsiner har ikke skjelett, men det har maur. (Line 6 år)

•En fjert er en liten fugl med grå vinger. (Stig 9 år)

•Kua parrer seg med oksen for å få kalver. Oksen gjør det fordi den har lyst. (Sverre 6 år)

•Alle dyr kom på jorden før menneskene. Dyrene levde i ro og mak helt til menneskene kom og lagde veier, hus, hoteller og kondomer. (Lars 10 år)

Om foreldre og familie

•Det er dumt å le av pappa når han er sinna på deg. (Karina 8 år)

•Pappa sier mamma'n min er bevisstløs når hun kjøper klær. (Tor 6 år)

•Mamma'n min er så veldig pen, for hun har så veldig lange pupper. (Bjarne 6 år)

•Når jeg blir voksen vil jeg bli akkurat som pappa, bortsett fra at jeg ikke vil ha hår over hele meg. (Tony 8 år)

•En ektefelle er noe som er laget av jern og ofte henger ute i skogen. (Tobias 6 år)

Om kjærlighet

•Utseende har ingenting å si. Se på meg - jeg er veldig kjekk, men har allikevel ingen å gifte meg med. (Brian 7 år)

•For å få kjærligheten til å vare er det viktig å være en god kysser. Da kan det hende at kona di glemmer at du aldri tar ut søpla. (Erik 8 år)

•Folk som er forelsket holder hverandre i hendene så ikke ringene skal falle av, for de koster mange penger. (Tine 7år)

Om naturvitenskap

•En hestekraft er den energien som trengs for å trekke en hest fem hundre meter på ett sekund. (Eyvind 10 år)

•En vibrasjon er en bevegelse som ikke vet hvilken vei den skal gå. (Rune 8 år)

•Vann plystrer ved hundre grader. (Mons 9 år)

•Sopp vokser på fuktige steder. Det er derfor de ser ut som paraplyer. (Henrik 8 år)

Om mat og drikke

•Man bør aldri drikke noe når en står på hodet. (Jonas 7 år)

•Arsenikk er et sterkt krydder som lett kan ødelegge hele middagen. (Jeanette 10 år)

•Det går an å få brødskivene i matpakka til å henge på veggen. Men da må man kaste hardt.(Patrick 10 år)

•Det eneste som er verre enn lever, er bleiene til lillebroren min. (Hogne 8 år)

•Kroppen må ha mat for å overleve. Italiensk salat koster over fem kroner kvadratmeteren. (Henrik 7 år)

•Det går ikke an å gjemme brokkolien i melkeglasset. (Jonny 6 år)

•Blåbær er innmari godt, fordi det er syltetøy inni dem. (Bjørn 5 år)

Om land og folk

•Noen steder er det så varmt at de som bor der må bo andre steder. (Elin 8 år)

•Asyl er en by utenfor Russland. (Håkon 8 år)

•Anarki er et land hvor kongen er dronning. (Tore 11år)

•Jomfruelig land er et sted hvor menneskehender aldri har satt sine føtter. (Hans Petter 7 år)

Om kroppen

•Ørene er to flak som er skrudd fast i hodet. (Iver 5år)

•Kroppen består av 90 % vann, 2 % bein og kjøtt, og har negler etter behov. (Erik 9 år)

En kropp er noe som ender i skoene. (Andreas 5 år)

Skjelettet er det som er igjen etter at innsiden har blitt tatt ut og utsiden har blitt tatt av. Skjeletter er til for å ha noe å henge kjøttet på. (Preben 7 år)

•Damene er mykere i hjørnene enn det mennene er. (Pia 6 år)

•Hvis du går en tur og hjernen faller ut, så finner vi ikke veien hjem, for da klarer vi ikke å tenke klart lenger. (Caroline 6 år)

•Noen menn har hår på ryggen. Særlig forbrytere og badevakter. (Stine 6år)

•Hvis man blir støl i huden er det bare å smøre seg med tigerbalsam. Den virker fort, for most tiger er kraftige saker. (Hege 6 år)

Kilde: Ukjent.

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  17:21:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Hehe Morsomt
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  17:59:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, utrolig mye bra
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  18:50:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Konge.. Hehe..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  22:49:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe mye morsomt... Orket ikke og lese barns forklaringer, men det andre var bra, hehe...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  00:13:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hahahahahaha!! ler så jeg griner!!!

f.eks, •Arsenikk er et sterkt krydder som lett kan ødelegge hele middagen. (Jeanette 10 år)

ville nok ikke hatt heimkunnskap med denne jenta.....;)

haha! sinnsykt mye bra her!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  01:12:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Synes nå denne var søt jeg da:

•En hestekraft er den energien som trengs for å trekke en hest fem hundre meter på ett sekund. (Eyvind 10 år)
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  01:17:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Følgende påståes å være et virkelig spørsmål gitt under en kjemitest i Universitetet i Washington. Svaret var så "dypt" at professoren delte den med kollegaer via Internet.

Spørsmål:

Er helvete eksotermisk (avgir varme) eller endotermisk (absorberer varme)?

De fleste studentene henviste til Boyles lov (gass kjøles ned når den ekspanderer og varmes opp når den komprimeres) – eller andre varianter.

Men en av studentene skrev følgende svar:

Først må man vite hvordan Helvetes masse endres over tid. Man må altså få rede på hvor mange og hvor fort sjeler kommer til Helvete og hvor mange og hvor fort de forsvinner derfra. Jeg mener vi trygt kan slå fast at dersom en sjel først har havnet i helvete, så kommer man ikke derfra. Derfor; ingen sjeler forlater Helvete.

Når det gjelder antall sjeler som ankommer Helvete må man se på verdens ulike religioner som eksisterer i dag. De fleste religioner erklærer at dersom du ikke er tilhenger av deres religion, vil du komme til Helvete. Siden det er flere enn en av disse religionene, og siden mennesker ikke er tilhenger av flere religioner samtidig, må man anta at samtlige mennesker og sjeler kommer til å ende opp i Helvete. Med dagens tall på fødsler og dødsfall kommer antall sjeler i Helvete til å øke drastisk.

Videre må vi beregne endringene i Helvetes volum. Boyles lov slår fast at for at temperaturen og trykket skal holdes på samme nivå, må Helvetes volum øke tilsvarende når nye sjeler ankommer.

Dette gir to muligheter:
Om Helvete ekspanderer saktere enn den hastighet nye sjeler kommer til, vil temperaturen og trykket øke inntil helvete er løs.

Om helvete ekspanderer fortere enn den hastighet nye sjeler kommer til, vil temperaturen og trykket synke inntil helvete fryser til is.
Så hvilke av disse to mulighetene er korrekt?

Om vi aksepterer påstanden som ble gitt meg av unge Teresa under sitt første universitetsår, der hun uttrykte: "– Helvete kommer til å fryse til is før jeg går til sengs med deg", og tar vi med det faktum at jeg gikk til sengs med henne forrige natt, må nummer 2 være sann, og derfor er jeg sikker på at Helvete er eksotermisk og allerede er fryst igjen.

Konsekvensen av denne teorien er følgende: Ettersom Helvete har fryst igjen, aksepteres det ikke flere sjeler, og derfor finnes det ikke lenger... Tilbake har vi dermed bare himmelen som igjen beviser eksistensen av et guddommelig vesen. Hvilket forklarer hvorfor Teresa forrige natt utbrøt; "Å min Gud!"

Denne er jo bare genial da
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  10:34:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
(Melodi: «Yesterday», The Beatles)

YESTERDAY

Yesterday,
All those backups seemed a waste of pay.
Now my database has gone away.
Oh I believe in yesterday.

Suddenly,
There´s not half the files there used to be,
And there´s a milestone hanging over me
The system crashed so suddenly.

I pushed something wrong
What it was I could not say.
Now all my data´s gone
and I long for yesterday-ay-ay-ay.

Yesterday,
The need for back-ups seemed so far away.
I knew my data was all here to stay,
Now I believe in yesterday.

BARNEBØKENE VI IKKE FIKK LESE:
1.Du er annerledes - og det er ikke bra.
2.Gutten som døde av å spise alle grønnsakene sine.
3.Pappas nye kone, Robert.
4.Steder mamma og pappa gjemmer kule ting.
5.Hammere, skrutrekkere og sakser: En Slik-gjør-du-det-bok.
6.Barnas store haike-håndbok.
7.Maria var så slem at mammaen hennes sluttet å være glad i henne.
8.Nysgjerrige Nils og høyspentgjerdet.
9.Alle katter og hunder havner i helvete.
10.Den lille pysa som sladret.
11Noen katter kan fly.
12Nok er nok, du skal adopteres bort.
13.Bestefar får en likkiste.
14.Hvorfor kan ikke herr Gaffel og frøken Stikkontakt være venner?
15.Pusur får kattekreft.
16.Pappa drikker fordi du griner.
17.Fremmede har det beste smågodtet.
18.Hyl, spark og grin deg til din vilje.
19.Du var en ulykke.
20.Ting rike barn har, men som du aldri vil få.
21.Pop! sier hamsteren og andre morsomme mikrobølge-leker.
22.Mannen i månen er faktisk Satan.
23.Marerittene dine er sanne.
24.Hvor vil du helst bli begravet?
25.Egg, dopapir og din skole.
26.Onani på 1, 2, trheeeee.
27.Hvorfor du uten hjelm sykler fortere.
28.Skogbrann for viderekommende.
29.Røyk eller snus, hva er best for deg?

Navn som står til tittelen
baker Skorpen
banksjef Tor Gullhav
biologilærerne Frøskeland & Kvakkestad
biltilsynsansatt P. Dahl
blomsterhandler Knoph
brannmester Svihus
brannsjef Lae Brenne
byggmester Vindskei
dataoperatør Riset
disponent Blåsmo (i en musikkforretning)
disponent Ullebust (på et spinneri)
dr. gyn. med. Finn Musa
dr. gyn. med. Langballe
dr. med. Mus (kvinnelig gynekolog)
drosjeeier Rath, H. M.
elektriker Finn Feilen
elektrolærer Strøm, L.
forsikringsagent Sleipnes
fungerende barneombud M. Egge (tidligere)
frøhandler Knoph, E.
fysioterapeut Vold
geografilærer Foss
griserøkter Svindahl
gynekolog Tukle
gynekolog Langballe
heimkunnskapslærer Gjæringen
kiropraktor Trykkerud
kranutleier Løften, I. S.
lege Aksel Rygg
ligningssjef Oppgjørsmoen
lyspærefabrikksjef Lampe
lærer Skofteland
med. stud. Anal Rashol
naturfaglærer Ørnulv Fjelldal
pianostemmer Tone Røimål
politimann Vold
porselensforhandler Max Kopp
psykiater Galén
regnskapsfører Overskott
rørlegger Avløp
sensor Plagemann
sokneprest O. Gude Due
stasjonsbetjent Per Rongen
tannlege Fylling
tannlege Godteberg
tannlege Holtann
tannlege Munn
tannlege Røskeland
troppsførerne Berg og Dahl
vaskedamene Reinsli og Rødde
veterinær Kylling, R.
øyelege Iris Øyen

Nordmenn med trøbbel i utlandet
Ås -> ass
Kulås -> coolass
Løverås -> loverass
Sørås -> Sore-ass
Aas-Hole
Odd Even False
Odd-Kristian -> odd christian (egen sekt?)
Randi Aass -> randy ass
Jack Aas
Rhoar Pine -> horror pain
Odd Strangeland
Odd Nygård -> odd nigger
Odd Willy
Odd Bull
Blakstad -> blackdeath
Bård -> bored
Sverre Kielland Mørdre -> Swear, Kill and Murder

Utlendinger med trøbbel i Norge
engelskmannen Steve Pick
inderen M. Bhalla

Navn med dobbel betydning
Mari-Johanna
Willy Nickersen
Steinar Lem (vil du gifte deg med ... som ved din side står? :)
Hans Hugo (i Nord-Norge)

Artige bedriftsnavn
Støytens Trafikkskole

Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  11:07:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
hihihohohehehaha *leer så jeg griner* :p LOL vaskedamene Reinsli og Rødde da gitt... HOho =p Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.