hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - positive ting med å være singel:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 positive ting med å være singel:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  21:41:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Er mangte positive sider ved å være single ja, og de fleste er vel allerede ramsa opp ;)

Men, nå om dagen, så vil jeg lukke øya for singel livet, for jeg har funnet mannen i mitt liv, og akkurat nå kan jeg ikke tenke meg noe annet en et godt forhold, med masse morro og kos :)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:13:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
whoopi!! denne tråden må jo være laget for meg?!?!?

Man kan sitte hjemme å være akkurat så "slubbert" som man vil...:)
- til meg innebærer dette å la pelsen gro, null sminke, håret til alle kanter, stooor stygg joggebukse, "mensentruse" (dere skjønner kanskje hva jeg mener? disse store, slappe utvaska og driiitstygge), puppene får henge fritt, jeg kan rape, fise, sitte å skræve med føttene... og jeg kan tilogmed stikke hånda i buksa å klø om det klør!! uten at noen kikker på meg som om det plutselig hadde grodd ut en tissefant der...

flørte vilt (dog ikke i samme antrekk som over...)

gjøre hva man vil, når man vil.

man slipper å ryke en sikring i hodet hver gang man setter seg på en iskald doskål (som av og til kan være litt... tja... tilsølt?) fordi gubben ALDRI legger ned lokket... *Argh*

man slipper å sminke seg på toalettet rett etter "din kjære" har gjort sitt, og det lukter laaaangt fra blomster da ihvertfall... (kan jo bli svimmel av mindre...)
-men som singel kan man selv gå på do, sitte leeeeeenge (gjerne lese et blad) og ikke bry seg om noen skal besvime av lukta etterpå...;)

man kan springe naken rundt i huset, hyle, vræle, synge, danse, hoppe og sprette, uten at noen kikker rart på deg...:)

fylle opp senga med venniner -pysjamasparty!!! (uten å ha en grinete kjæreste liggende på sofaen å sutre...)

man slipper å være "sykepleier", alle har vell hørt frasen; "ingenting er sykere, enn et sykt mannfolk"... de blir jo veldig fort syke... å når de blir syke, ja, da er de SYKE da...
da vil de gjerne ligge på sofaen, med ei varm dyne, kikke på tv`n, mens de får "kjærringa" til å hente,bringe,løpe,stresse, og GJERNE komme med setninger som "huff, syns så synd på deg" (idet du sier det, kikker de ofte på deg, snufser/hoster, og viser hvor veeeeeldig syke de er...) og om du følger opp med setningen "staaaaakar, er det noe jg kan gjøre for deg vennen?"
jepp, da kommer det "det eeeeer så synd på meg, jeg er sikker på at jeg døøøør"-blikket igjen, og du får den såkalte sykepleier-jobben...
-bare for å legge til, om DU er syk, ligger på sofaen og syns litt synd på deg selv... da sier kjæresten "stikker over til kompis jeg, vil ikke bli smitta, du klarer deg da fint du..."

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:39:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
savner å ha kjæreste jeg:( synes det er utrolig deilig å ha noen der. Men seff er det noen negative ting også.

Er også deilig og være singel.
Slipper å tenke på noen andre hele tida;)
Slipper å bli lei deg hver gang typen skuffer deg f. eks at han sover hos ei venninne og lar være å si det og du får høre det av andre eller at han ikke gidder og være hos deg en hel helg når du er aleine for det er så kjedelig. Hehe ble mye negativt her gitt:)
Har MYE bedre tid til å gjøre alt det du selv vil uten at han blir sinna.

Vi klarer oss bra uten gutter:)
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  08:09:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det er LITE posetivt med å være singel!! Det husker jeg godt. Eneste er at du er mer fri til å gjøre hva du vil, men so?
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  09:48:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Man kan se Dirty Dancing 100 ganger uten at noen bryr seg!
*Man kan være med venninner uten at noen klager på at de aldri ser deg=)
*Man kan bo i stallen uten at en sjel bryr seg (bortsett fra foreldrene som kansje bør få beskjed, kremt...)
*Man kan spise som en gris uten at "noen" synes det er ekkelt
*Man begynner å trene for å ta seg best mulig ut for andre lekkerbiskener (og det er jo SUNT...øgh)
*Man kan lage en deilig kake som man kan spise helt alene...heaven..ahh...kake...mmm....øh, ja...
*Man kan shoppe klær med venninner uten plagsom mann på slep
*Man trenger ikke tenke på hvor dolokket befinner seg
*Man slipper kjedelige familiebesøk hos svigers når man egentlig vil se neste episode av frustrerte fruer.
*Slipper stress med bursdagspresanger og sånne kjipe ting som er klin umulig å huske...
*Man kan gå ut på byen, drikke seg full og gjøre akkurat det man vil

Sikkert tusen ting som er fordeler med å være singel=)
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:34:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Er forsåvidt enig med dere andre som har skrevet inn de positive tingene med å være singel

Ble lissom litt betenkt her nå jeg... Har vært singel i snart 5mnd, men nå har jeg funnet meg en ganske bra gutt. Det er jo ålreit å være singel, men også godt å ha kjæreste. Det jeg tenker på er om jeg i det heletatt får tid til å være sammen med noen? Har jo fire hester som krever sitt, og mere tid kommer det til å ta etterhvert+at jeg må få meg jobb. Hvor blir tiden av til å ha kjæreste da? Hmm..., vanskelig dette her.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  14:27:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

ingenting er som å ha noen som virkelig elsker deg, ikke som en venn eller familemedlemm, men som elsker deg ORDENTLIG!

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Og en fin ting med å være singel er iallfall at man har sluttet å være sammen med en som nettopp ikke elsket deg (eller meg i denne sammenhengen da ;-)), for det er i grunnen mindre framtidsrettet, og mindre komfortabelt enn å være "alene".
(og nå prater jeg _ikke_ om deg Anne, nå prater jeg utelukkende om meg selv, det bare passet fint å ta inn sitere deg, for å understreke hva jeg mener:-))

Ellers syns jeg det meste er sagt her jeg :-)

Guro
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  16:25:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg vet en ting jeg nyter med mitt singelliv(!) (FAKTISK!!!), jeg kan gå uten sminke uten at noen flirer av meg :).. Og så kan man jo flørte rundt også.. savner det litt også.. er sånn ultra trofast av person jeg, så jeg verken flørter eller legger an på noen hvis jeg er i et forhold..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  22:20:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
kommer på tre gode grunner i farta

- du kan flørte så mye du vil
- du kan spille høy metal-musikk uten at noen bryr seg (samboer, ektemann)
- du kan dra dit du vil uten at noen skal ha deg med på noe annet (stevner langt borte o.l.)

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  22:33:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Akurat det å kunne "la pelsen gro og ikke sminke seg" blir motsatt syntes jeg. Når jeg var singel brukte jeg mer sminke og tok "personlig hygiene" litt mer alvorlig enn når jeg er med typen, som driter vel i om jeg ikke har barbert leggene på en uke og ser ikke poeng med å sminke seg hele tiden. Men det kan jo være en positiv ting da; når man er singel kan man pynte å dolle seg opp så mye man vil, uten at typen klager over at vi jenter bruker for mye tid foran speilet ;)
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  01:57:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
enig me det eva sa. jeg savner litt den "pynte seg"-delen av å være singel jeg:) selv om det er deilig å vite at selv om man ser jævlig ut i egne øyne så er det en gutt der som liker deg likevel så er jeg blitt innmari slapp på sminke osv etter jeg fikk kjærste. samboeren synes jeg er litt teit når jeg sminker meg hvis vi ikke skal på noe ordentlig "festlig" og liker helst at jeg ikke bruker noen sånne rare produkter (han er livredd for å "spise" sminke, fuktighetskrem o.l. om han skal kysse/klemme.....). dermed har jeg vent meg til å ikke ha på sminke osv. og ser generelt mye mere sjuskete ut når jeg går ut i verden..blææh:/
...:: ::..
Redigert av - Elenion den 25/05/2006 01:57:52 Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  02:07:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Savner å ha en kjæreste jeg....

Men samtidig er det vel ganske godt å være singel også sånn egentlig...

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 25/05/2006 :  02:09:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
.... ikke FRIST meg sånn dah jenter!

..... _værSNILLnåLisa_

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  02:12:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skal vi bytte? Singellivet mitt mot ditt "kjæresteliv"? :) Hehe.. Syns ikke det er SÅ stas å være singel!

Idag fikk jeg se huset ei venninne og sin kommende samboer skal bo i! Pusser opp et gammelt hus, utrolig koselig! Sånn lite, men alt inne er jo supermoderne og flott! Minsunnelig ja, vil også være litt sånn små etablert som jeg var ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  11:44:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmm... jeg savner jo å ha kjæreste jeg også.... liker bare ikke å innrømme det...:(
er godt å være singel også... men jeg begynner egentlig å bli lei nå....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.