hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - .... vet ikke hva jeg skal gjøre..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 .... vet ikke hva jeg skal gjøre..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  14:51:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Da er jeg i Bergen.. Men jeg orker ikke å være her i mer enn til i kveld.. Så blir jeg hjemme en uke til vertfall..

Gikk egentlig greit å se han igjen, jeg latet som ingenting og var "blid & fornøyd". Men jeg lot vær å klenge eller være borti han for alt i verden! Han lurte nå vertfall på hvordan det gikk med meg, og hva jeg hadde funnet på. Jeg la på litt jeg, sa at det gikk faktisk bra med meg nå, og at jeg hadde hatt hendene fulle med venner og ting å gjøre.

han ble ikke så veldig happy i begynnelsen tror jeg, da jeg hadde kommet uten å si noe.. Han hadde med seg en kompis også, de har tydeligvis funnet hverandre! virket nesten som om han bor her nå jo :S....

anyway, jeg campet på sofaen og savnet, men i halv 5 tiden ble jeg vekket fordi kompisen hans hadde ingen steder å sove, så jeg måtte legge meg i senga.. Trodde jeg skulle sove der alene, siden jeg sa at jeg ville sove på sofaen. Men han kom nå å la seg senere, jeg enset han ikke det grann. Bare latet som om det kun var meg der. DET var veldig hardt, hadde så lyst å gi han et nattakyss eller noe.. men jeg kunne jo ikke!!!!!! :(..

så jeg lurer på om jeg skal si i fra at jeg reiser i dag? han tror at jeg skal være hjemme her i flere dager nå..
skal jeg spørre om han vil følge med ned til bussen? blir det teit?

skal vertfall prøve å fortsette å ikke ta kontakt når jeg kommer hjem, nå blir jeg vertfall hjemme til neste onsdag håper jeg, så da får han enda mer tid..

skulle bare ønske jeg kunne fått han litt for meg selv, han sier jo ikke noe når han har kameraten sin rundt seg hele veien. og jeg klarer bare ikke å gi opp håpet jeg...

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  14:57:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gi slipp... reis hjem, greit å si du drar hjem til han, men ikke spør om han vil følge deg for om han ville det så hadde han selv tilbudt det. Ikke legg press på fyren, da trekker de seg.

Dere blir sammen igjen om det er meningen.. bare gi det tid. Elsker han deg ikke er du bedre tjent med en annen.

Mange er sammen med venner i sånne tider. Kanskje han støtter seg til en venn han og. Selvom det kan være irriterende så er det ikke så mye å gjøre med det. Men nå reiser du jo hjem for en stund og det tror jeg er bra for dere begge.

Er det forresten din leilighet?
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 18/05/2006 :  15:30:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg hadde faktisk aldri akseptert det der. Så lenge man fremdeles er to stykker som bor er, bør man spørre den andre om det er greit med overnattingsgjester. Og hvis han skal ha overnattingsgjester får de sove et annet sted enn der du er.
Jeg var i samme situasjon som deg en gang, og da min eks prøvde å ha overnattingsgjester mens jeg sov på sofen, endte de opp med sofaen sammen og jeg i sengen alene.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  15:48:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Si til han at du drar hjem igjen. Og dra. Hvis han vil følge deg til bussen, så gjør han det, hvis ikke så lar han være. Din "oppgave" er å se så lite avhengig av han ut som overhodet mulig. På den måten kommer du lettere over han (ingen: "å, han sa ja til å følge meg, tro om det er positivt...? Han kunne jo sagt nei, så...kanskje det er et lite håp likevel"-tanker), og han får tid og rom til å finne ut om han savner deg. Jeg vet det er kjempevanskelig fordi hver dag uten ham, føles som en dag nærmere et endelig farvel (been there, done that). Men han kan forandre mening lenge ennå...

Dersom du nå blir hjemme ei uke til, får han jo ganske god tid til å tenke seg om. Og en eller annen gang må dere jo snakke om hva dere gjør med leiligheten, evt feies eiendeler osv (om dere ikke skulle havne sammen igjen), og det er kanskje naturlig at dere har den samtalen om ikke så altfor lenge. Når dere skal snakke om dette, er dere bare er dere to, og da kan det jo hende han sier noe om hvordan han føler det har vært å være uten deg en periode og...
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  16:17:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anne: Først og fremst vil jeg si at dette er trist lesning,men jeg synes det også er leit at du nå må spille roller mens det gjør så vondt inni deg.

Du har fått mange råd her om at du ikke skal vise følelser,være blid og grei osv.. Jeg hadde aldri greid det,da jeg er for følsom og rett ut til at det hadde fungert. Først hadde jeg blitt sjokkert,så hylt og grått,før jeg tilslutt hadde blitt sint. Ikke at det nytter,men jeg tror rett og slett at du ikke har godt av å spille blid og fornøyd når du ikke har det bra,og kanskje kunne ha trengt å avreagere litt når du har han i nærheten?

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  22:36:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Off,føler masse med deg!Det er ufattelig vondt å bli"dumpa"på den måten...og det føles så nedverdigene der og da.Husker godt den avskylige følelsen...som en kvalmende klump i magen som gjør så hele kroppen råtner fra innsiden.Ikke gøy å gjøre noenting.Men det går over!Jeg kan garantere det!Det virker nok ganske så usannsynerlig akkurat nå men sånn er det bare.Heldigvis:)

Ta deg god tid i starten...men anbefaler at du kommer deg ut og gjør ting etterhvert.Fylla med venner kansje.Lurt å planlegge ting du syns er gøy så du har noe å glede deg til.Tror du kommer til å angre om du selger hestene...holdt på å gjøre det selv da det ble slutt med eksen...er ufatterlig gladfor at jeg lot være!

Nå har jeg en ny kjærste som er mye hærligere enn den forrige(høhø:P)
Føler masse masse med deg!Dette kommer du deg fint over og vil bli enda sterkere enn før:)

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  00:19:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Anne: Først og fremst vil jeg si at dette er trist lesning,men jeg synes det også er leit at du nå må spille roller mens det gjør så vondt inni deg.

Du har fått mange råd her om at du ikke skal vise følelser,være blid og grei osv.. Jeg hadde aldri greid det,da jeg er for følsom og rett ut til at det hadde fungert. Først hadde jeg blitt sjokkert,så hylt og grått,før jeg tilslutt hadde blitt sint. Ikke at det nytter,men jeg tror rett og slett at du ikke har godt av å spille blid og fornøyd når du ikke har det bra,og kanskje kunne ha trengt å avreagere litt når du har han i nærheten?

Opprinnelig postet av Kine og Tassen

Problemet med meg, er at når jeg først reagerer, da reagerer jeg SKIKKELIG også.. Nok til å skremme vettet av en stakkars eks år fremover vertfall.. f.eks dagen han gjor det slutt, jeg kastet ting vegg i mellom, slo med dører og hylte og skreik.. *kremt*.. Så gikk jeg etter han hele kvelden og med "værsåsnill, værsåsnill, værsåsniiiiiil"...

Temmelig desperat ja...

Men rett før jeg dro fra han i dag, kom han vertfall med en klem.. Den eneste som har gitt meg klem oppi alt dette faktisk.. :S Jeg hadde egentlig bare tenkt å si hadet jeg, hadde ikke planlagt noe klem vertfall.. Så sa han at han var glad for at det gikk så bra med meg..(han skulle bare ha visst...).. Og så lurte han på om jeg ikke kunne sende meldinger og ringe, da svarte jeg kort og greit; kan ikke du gjøre det da?.. Joa, han kunne nå det.. så da får vi se...

Vertfall ikke gøy å måtte forlate han IGJEN, klarte bare såvidt å holde tårene tilbake og spille "rollen min"...

Men jeg tror det var litt dumt av meg å ikke gi beskjed at jeg kom.. Da hadde han kanskje ikke dratt med seg kameraten sin...

Syns hele greia er blitt rar jeg, plutselig kutter han ut meg, plutselig gir han f... i eksamene sine(han har ALLTID vært flittig med sånn...), sitter og spiller playstation hele dagene, og langt utpå natt.. Rett som det er, alt på en gang.. hele personen forandret, skjønner ikke bæret!

Men jeg kjenner at det går jo bedre med engang jeg kommer hjem og får ting litt på avstand.. For å ikke snakke om hvor mange ganger jeg har lest igjennom alle svarene jeg har fått her.. Så mange med slik erfaring, en kan lære mye av slik vil jeg tro..

Men jeg gir meg nok ikke med dette, kommer nok til å holde dere oppdatert om det skulle skje noe mer.. Føles vertfall litt "lettende" å skrive ut litt tanker og sånn her..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  00:25:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gi slipp... reis hjem, greit å si du drar hjem til han, men ikke spør om han vil følge deg for om han ville det så hadde han selv tilbudt det. Ikke legg press på fyren, da trekker de seg.

Dere blir sammen igjen om det er meningen.. bare gi det tid. Elsker han deg ikke er du bedre tjent med en annen.

Mange er sammen med venner i sånne tider. Kanskje han støtter seg til en venn han og. Selvom det kan være irriterende så er det ikke så mye å gjøre med det. Men nå reiser du jo hjem for en stund og det tror jeg er bra for dere begge.

Er det forresten din leilighet?

Opprinnelig postet av Lopke

Vi bare leier den, så regner med at den er vel begge sin.. Ellers har vi vært heldige sånn sett; vi deler ingenting av møbler o.l, kun maten i frysen som mamma har prakket på oss når vi har vært hjemme!

Jeg er jo grådig "planleggende", jeg tok nemlig en haug med klær..(som jeg egentlig ikke trengte), og puttet dem oppi en ekstra sekk, slik at jeg visste at det ble aaaltfor tungt for meg å bære helt ned til bussen.. Så da brukte jeg det som unnskyldning.. Men det ble ikke noe av det, fordi jeg ga beskjed i siste liten, og han skulle lese på eksamen der hvor han studerer, så da fikk han isåfall ikke pakket bøker og skiftet før jeg skulle gå..

så er det vel denne forbaska tiden igjen da.. åårh som jeg hater å vente på ting!!!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  01:32:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Fyrst av alt; føler veldig med deg Anne. Du er tøff som klarer deg så bra til no, ikkje lett å halde maska..

Kopi av melding:
Syns hele greia er blitt rar jeg, plutselig kutter han ut meg, plutselig gir han f... i eksamene sine(han har ALLTID vært flittig med sånn...), sitter og spiller playstation hele dagene, og langt utpå natt.. Rett som det er, alt på en gang.. hele personen forandret, skjønner ikke bæret!

Kjenner igjen dette. Då eg og min kjæreste hadde vore sammen i 2 år, blei han plutselig lei.. Han sa at han ikkje orka å ha andre å tenke på til ei kvar tid.. Etter kvart var det følelsane han var usikker på, osv. Vi budde sammen, og han sa at eg kunne fortsette å bu der, men eg flytta heim. I ein mnd oppførte han seg som han var 15 år, spelte playstation med kompisar heile dagane, pilsa om kvelden sjølv om han skulle på jobb dagen etter, festa heile helgene, og avreagerte skikkelig. Han brukte så mykje tid og krefter på å ta igjen det "tapte", og på å nyte å vere fri, at eg trur ikkje han tenkte på meg i det heile tatt. Han sa faktisk at han ikkje savna meg, og at han hadde det supert. Kjente han ikkje igjen. Eg låg heime med tlf i handa kvar kveld og tvinga meg sjølv til å ikkje ringe/sende mld. Sprakk berre 4 gongar i løpet av ein mnd. Men det var knallhardt! Så plutselig, etter litt over ein mnd, begynte han å sende meldingar. Han ville finne på noko.. Jaja, det kan vi vel, sa eg.. (inni meg tenkte eg JIPPI!) Etter kvart kom det fram at han savna meg osv, om vi skulle prøve igjen og sjå kor det gjekk. Det gjorde vi, og vi har no vore sammen i 4 år, og til sommaren skal vi bygge hus sammen. Så gi han litt tid, ver tøff. Og er han verkeleg gla i deg så kjem han tilbake. Dei treng av og til litt tid til å vere guttunge, men dei blir lei av det også.. Ikkje alltid så gøy som dei trur å vere singel. Dei treng berre litt meir tid enn oss før det går opp for dei. Mannfolk har det med å berre leve i nuet, og ikkje tenke framover..

Lykke til Anne, og stå på! Så ordnar det seg om det er meininga, om ikkje så ventar det ein enda bedre for deg ein plass der ute. Sjølv om du ikkje trur det no. Stor klem til deg!

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  17:03:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fyrst av alt; føler veldig med deg Anne. Du er tøff som klarer deg så bra til no, ikkje lett å halde maska..

Kopi av melding:

Kjenner igjen dette. Då eg og min kjæreste hadde vore sammen i 2 år, blei han plutselig lei.. Han sa at han ikkje orka å ha andre å tenke på til ei kvar tid.. Etter kvart var det følelsane han var usikker på, osv. Vi budde sammen, og han sa at eg kunne fortsette å bu der, men eg flytta heim. I ein mnd oppførte han seg som han var 15 år, spelte playstation med kompisar heile dagane, pilsa om kvelden sjølv om han skulle på jobb dagen etter, festa heile helgene, og avreagerte skikkelig. Han brukte så mykje tid og krefter på å ta igjen det "tapte", og på å nyte å vere fri, at eg trur ikkje han tenkte på meg i det heile tatt. Han sa faktisk at han ikkje savna meg, og at han hadde det supert. Kjente han ikkje igjen. Eg låg heime med tlf i handa kvar kveld og tvinga meg sjølv til å ikkje ringe/sende mld. Sprakk berre 4 gongar i løpet av ein mnd. Men det var knallhardt! Så plutselig, etter litt over ein mnd, begynte han å sende meldingar. Han ville finne på noko.. Jaja, det kan vi vel, sa eg.. (inni meg tenkte eg JIPPI!) Etter kvart kom det fram at han savna meg osv, om vi skulle prøve igjen og sjå kor det gjekk. Det gjorde vi, og vi har no vore sammen i 4 år, og til sommaren skal vi bygge hus sammen. Så gi han litt tid, ver tøff. Og er han verkeleg gla i deg så kjem han tilbake. Dei treng av og til litt tid til å vere guttunge, men dei blir lei av det også.. Ikkje alltid så gøy som dei trur å vere singel. Dei treng berre litt meir tid enn oss før det går opp for dei. Mannfolk har det med å berre leve i nuet, og ikkje tenke framover..

Lykke til Anne, og stå på! Så ordnar det seg om det er meininga, om ikkje så ventar det ein enda bedre for deg ein plass der ute. Sjølv om du ikkje trur det no. Stor klem til deg!

Opprinnelig postet av Gunvor, Løkki og Belinda

Det hørest jo veldig ut som "min".. jeg bare håper på denne tiden fra han vil få han til å tenke.. Nå har jeg fått noen til å ta seg av Aromayo 1,5 uke fremover, så da SKAL jeg klare å la vær å ta kontakt med han..

Men dersom han ringer eller sender meldinger, bør jeg vel svare? tenkte litt på å ikke svare i det hele tatt også.. Men det har jeg lite lyst til.. dessuten er jeg redd for at han da tror at jeg er så lei meg at jeg ikke orker å prate eller sende mld med han, for jeg tar aldri tlf eller svarer vanligvis hvis jeg er skikkelig lei meg..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 19/05/2006 :  17:10:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du trenger ikke å svare med en gang - La det drøye før du svarer.... det gjorde jeg;) Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  18:39:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ja, det er jo ikke så dumt det nei.. Kan jo virke som om jeg vokter mobilen som besatt dersom jeg kaster meg over den med engang..

får håpe det skjer noe i nærmeste fremtid da..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  18:39:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ja, det er jo ikke så dumt det nei.. Kan jo virke som om jeg vokter mobilen som besatt dersom jeg kaster meg over den med engang..

får håpe det skjer noe i nærmeste fremtid da..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  17:52:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg er STUCK i min egen tråd jeg gitt..

Men hvor lenge må jeg belage meg på å vente, før jeg kan "gi opp"?... Håpte på at det kunne skje noe disse 11 dagene jeg skal være borte fra han..

Har fått en liten "tilbakesmell" i dag, i hodet HELE tiden.. Enda SINTERE blir jeg når noen gutter har funnet ut at typen min har gjort det slutt, og prøver å sjekke meg opp.. DET tolerer jeg ikke!!!

Noen tips til hva jeg kan finne på? har helst ikke lyst til å være med noen andre i dag, fått litt nok av å være med folk HVER dag og HVER kveld. Jeg pleier å like å sitte litt for meg selv innimellom også, men det er ingen som gir meg lov til det!

Lurte foresten på å drikke meg helt sanseløs full, men det må uansett vente ei uke pga. jeg vil ikke gå ut uten venninna mi!

Anne, Spot & Gina

Redigert av - AnneSpotGinaOgHuldra den 20/05/2006 17:55:23 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  17:55:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
eksen min vil ha meg tilbake nå han,men da skal han slave for å få meg tilbake..
(ikke si det til noen,men jeg elsker han fortsat:))

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.