hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - .... vet ikke hva jeg skal gjøre..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 .... vet ikke hva jeg skal gjøre..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  18:01:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hvor lenge siden er det siden det ble slutt mellom dere? er gått 9 dager med oss nå, og fortsatt ingenting meldinger eller noe snakk om at han vil ha meg tilbake..

heldiggrisen deg!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  18:16:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Slapp av. Det må "godgjæra seg litt" som Espelid sa på fjernsynskjøkkenet.
3 måneder må du ihvertfall gi det... ;-)
Tenk og planlegg fritida di i 3 mnd framover og så ser du etterhvert hvordan det går.

Sommeren er heldigvis en årstid for mye aktivitet, så du kan virkelig finne på ganske mye annet enn å sitte og vente.
At gutta prøver seg er et kompliment. Du trenger jo ikke gjøre annet enn å smile og si takk når de alldeles snubler av begeistring fordi du er blitt ledig på markedet (tror ihvertfall de).

Line.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  18:54:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Tror jeg i grunn er utålmodig for de jeg har snakket med her hjemme som har fått "sin" tilbake, kun har måttet "vente" i et par uker.. Men men, du har jo utrolig mye klokt å si Line, og garantert tredobbelt så mye erfaring enn meg innenfor dette! ( om ikke mer?).. Må faktisk innrømme at når ei venninne av meg sa det gikk 2 uker for henne, stillte jeg meg inn på nøyaktig det samme, altså at rundt midten av neste uke så skulle det skje noe her! Verdens mest utålmodigste person..

Blir i grunn bare litt sint inni meg, hvorfor kan han ikke det minste sende en melding, selv om "joda, han trenger tid".. Er bare redd for at jeg sitter å håper på at det skal skje noe forgjeves her, at jeg går rundt med et lite håp, og så var det ingen vits uansett. Men det er vel sånn det, utrolig irriterende..

Men jeg lurer litt mer også jeg, som alltid! Vennene mine spør hele tiden om jeg ikke vil være med på ting, selv om jeg sier at jeg ikke er i humør maser og ringer de for å få meg med. Men nå har jeg vært med venner HVER dag siden bruddet, har litt lyst til en kveld å tenke også, men jeg vet jo at da blir det bare sutring. Og jeg vet ikke om det er sunt, at jeg lar tankene flyte fritt og la det gå skikkelig inn på meg en kveld. Eller være med venner og fortsette å holde maske, føler at det blir litt feil det også.. Hvorfor skal det være så vanskelig? :S

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  19:09:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
For å få en kveld fri fra venner og det hele kan du jo si at du skal enten prioritere deg selv og kose deg alene en kveld, eller du kan si du dessverre har en avtale med familien. Du er jo familie, og dermed lyver du ikke heller. Hehe..
Problemet er at du trenger litt selvdisiplin for ikke å mase på ex'en med meldinger m.m. om du blir helt alene...

Det er helt greit å håpe. Så det synes jeg du både kan og skal. Hvis du ønsker det. Men husk at han trenger endel tid på å kjenne på det at dere ikke er sammen. Da må du være "bortevekk" totalt når du er vekke fra han. Sender han en melding? Jippi! Men ikke svar før om etpar timer eller så.. Ringer han? Bli overrasket, men vær hyggelig. Og litt travel.. ;-)

Først og fremst må du huske på at slike ting tar tid.
Og det krever tålmodighet å finne ut om han kan finne tilbake til de følelser han har for deg.
For å finne dem igjen må han ha tid, plass og mulighet til å savne deg.
Noen menn bruker kort tid, og andre bruker laaaaang.. Det vet du ikke før du finner det ut selv..

Trøsteklem på en lørdagskveld fra Line.
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  19:14:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Here goes my lovestory...

Jeg møtte verdens beste gutt for to år siden. Vi ble ilag den 19 september 2004. Jeg levde i sus og i dus i et og et halvt år, før det ble slutt den 31 mars 2006. Okei jeg levde ikke helt i sus og i dus det siste halvåret... Han var slem mot meg.. Tok meg for gitt og vi kranglet hele tiden. Mamma forteller meg nå at jeg var sur og aggressiv etter jeg hadde vært sammen med ham.. Oi?

Da det ble slutt var jeg utrøstelig i noen få dager, men jeg klarte sakte, men sikkert, å komme meg videre. Jeg var sammen med venner (les: Mathias<3 + folk) både på skolen og på fritida. Jeg fikk noen slag i trynet av og til, for eksen min begynte å like ei anna jente...

Da jeg fikk vite at de to hadde klina (tre uker ette det ble slutt, og han hadde lovet at han skulle gi MEG tid til å komme over ham) mista jeg følelsene for ham fullstendig. Ble så forbanna!

Likevel, tror grunnen til at ting gikk fort med meg var at jeg egentlig hadde følelser for Mathias i det halve året det gikk veldig dårlig med meg og eksen... Jeg lette etter noe som kunne være bedre.

Jeg bestemte meg for å drite i eksen, og tenkte over situasjonen. Ja, jeg likte Mathias og det skulle jeg fortelle til eksen. Hva skjer? JOOO han elsker meg fortsatt! Og ville gjøre ALT for å få meg tilbake...

Men jeg nekta.. Dagene etterpå ble det bare mer og mer flørting på meg og Mathias, og tilslutt ble vi ilag. Jeg innser at jeg har det bedre nå enn det jeg hadde det siste halvåret. Eksen var knust, men det går over. Vi er bestevenner, og han er den første jeg kommer til hvis jeg har problemer med noe. Er superglad i ham og kunne ikke ha levd et normalt liv uten ham...

Vet ikke helt hva poenget mitt var.. Jeg har det iallefall kjempebra nå, to måneder etter det ble slutt. Jeg har en fantastisk kjæreste og verdens beste venn!

-Marte Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  22:50:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det ble slutt på tirsdag.så når jeg har snakket med han,så sa han bare at det aldri kom til å bli noe mer mellom oss.å jeg satt å gråt..
men så skjedde det noe:en felles kompis var litt sur på han,så han sendte denne meldingen til eksen:dama de var god.

etter det prøvde han å ringe meg,men jeg gadd ikke ta telefonen.så fikk jeg melding om jeg hadde drevet med noen andre enda.å seriøst så har jeg ikke det.men det trengte ikke han å vite..så jeg sa bare hvordan det?å da hørtes det ut som han snufsa litt og sånn.så sa han at han at han fortsat hadde de samme følelsene for meg,å ble kvalm av å tenke på andre..(ja,han har noen rare utrykk)så jeg satt fortsat å lata som ingen ting.men så skulle han ringe når han kom hjem i kveld,så da får vi se hvordan det går:))

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:13:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Men det er liksom bare det jeg ikke helt fatter.. Han spurte om jeg kunne sende mld, men jeg spurte om ikke han kunne det heller på torsdag.. Det kunne han sa han. Men hvor blir det av meldigene? HVORFOR sier han at han vil sende meldinger og ringe når han ikke gjør det..

Er det rart jeg blir forvirret..

Gjett om jeg gruer meg til å reise tilbake.. Enten han er hos en kompis eller hjemme, VET jeg at jeg ikke kommer til å takle å være med han i leiligheten, eller alene.. For jeg har kun venner som er via han der, så da er jeg helt alene.. Har lyst til å sykemelde meg de 3 ukene jeg har igjen..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:52:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
huff,syns så synd på deg lille venn.skulle ønske det gode humøret mitt smittta på deg altså:)
det som hjalp meg var at jeg skreiv en side med negative ting og en med positive ting.å nå er du skikkelig kritisk!funka på meg,men om du fortsat er skikkelig forelska så gjør det egentlig bare vondt verre:/men dette vet du best selv..
så gjør jeg alt jeg ikke kunne når jeg hadde type,ikke sånne sexuelle ting for det er jeg absolutt ikke klar for ennå.så sliter jeg med å finne en som er like bra..jaja,sånnt skal lissom ikke ha noen betydning,men..skal forresten til samtale igjen snart,fordi jeg vil være føre var for å få igjen phsykiske problemer jeg hadde før..

altså ting jeg gjør:sitter på bibioteket,sover i stallen å prøver egentlig bare å bli litt mere personlighetsutviklet.ser om det er noen ting jeg kan få nye interesser for.skal snart på sånn korgruppe for å se om dette er noe for meg..egentlig prøver jeg bare å fylle opp dagene med ting,men synes alikevel det er rart å ikke ha en armkrok å krype oppi når jeg skal sove:/
nyt singelivet:)du vet aldri når du får det igjen:)
å hvem vet,kansje det er akkurat dette som skal til for at drømmemannen skal finne deg?men dette trenger du ikke å tenke på altså.men tenk at du skal utvikle deg i positiv retning på det uansett hva som skjer..
å en ting til:tro på sjebnen.den fører deg dit du skal..

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 21/05/2006 02:00:39 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  02:01:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff, nå er jeg sikkert grusom, men jeg klarer ikke holde meg!
GET OVER IT!!!
Glem han, trø han ned i kofferten, kast han over bord, glem, kom deg videre... Bo sammen med, dele seng... for noe tull! Sykemelde seg fra jobb pga kjærlighetssorg?
Unnskyld meg... JA, jeg skjønner det er vondt nå, men du kan ikke bli som en vaskeklut likevel!
Du har egen vilje, stolthet og styrke! Dette er ikke bra, du må få han bort, han kommer ikke krypende tilbake, om han gjør skal du ikke ta han!
Du fortjener bedre (-:
Jeg er gift på 10ènde året, vi har 2 døttre, vi krangler ikke, vi har respekt for hverandre!
Jeg synes han (ut fra det du sier) bruker deg! Ikke gjør deg så liten, det er du som sitter med bukta og begge endene her! Ikke kryp... hev deg over han, har lest mange av dine innlegg, du virker som ei fornuftig, tøff og god dame, ikke la en gutt/mann gjøre slikt med deg! Hiv han ut, la han flytte til sine kamerater, han blir ikke mer/mindre glad i deg av det...
Om han lar deg henge slik i løse luften er han ikke verd det, tro du meg...
Du er ung og der er noen bedre, uansett...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  02:06:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
må bare fortelle dere no litt morsomt..gutter er faktisk ikke så mye bedre enn oss.jeg sa til eksen når han kom krypende til bake igjen nå at jeg ikke visste hva jeg ville..så viste det seg at han hadde akkurat gjort det samme som meg.ikke orket spise,nesten ikke sovet..men de kaller oss hysteriske.hmm,eksen ringte meg 8 ganger på rad i dag.han skulle nok ha vært inne her,å lært seg noen nyttige tips altså;))
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 21/05/2006 :  09:00:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmm,eksen ringte meg 8 ganger på rad i dag.han skulle nok ha vært inne her,å lært seg noen nyttige tips altså;))

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Hvordan vet du at han ikke er det?
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  10:59:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Anne, nå høres dette litt sykt ut, men - om du drar hjem (til Bergen) og det blir for jævlig, er det et ledig rom her, med seng og det hele. Der flytter sannsynligvis ingen inn før 1. juni og du er velkommen hvis du trenger det!
Det virker nok litt rart å invitere fremmede mennesker hjem, men jeg vet godt hvordan det er å være ny i en by og ikke ha noe sted å gå om man trenger å komme seg vekk.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  12:18:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Uff, nå er jeg sikkert grusom, men jeg klarer ikke holde meg!
GET OVER IT!!!
Glem han, trø han ned i kofferten, kast han over bord, glem, kom deg videre... Bo sammen med, dele seng... for noe tull! Sykemelde seg fra jobb pga kjærlighetssorg?
Unnskyld meg... JA, jeg skjønner det er vondt nå, men du kan ikke bli som en vaskeklut likevel!
Du har egen vilje, stolthet og styrke! Dette er ikke bra, du må få han bort, han kommer ikke krypende tilbake, om han gjør skal du ikke ta han!
Du fortjener bedre (-:
Jeg er gift på 10ènde året, vi har 2 døttre, vi krangler ikke, vi har respekt for hverandre!
Jeg synes han (ut fra det du sier) bruker deg! Ikke gjør deg så liten, det er du som sitter med bukta og begge endene her! Ikke kryp... hev deg over han, har lest mange av dine innlegg, du virker som ei fornuftig, tøff og god dame, ikke la en gutt/mann gjøre slikt med deg! Hiv han ut, la han flytte til sine kamerater, han blir ikke mer/mindre glad i deg av det...
Om han lar deg henge slik i løse luften er han ikke verd det, tro du meg...
Du er ung og der er noen bedre, uansett...

Opprinnelig postet av Harneshaug

Jeg tar me ikke nær av det for å si det sånn, for jeg er blitt en liten vaskeklut.. :(

Men det at jeg sykemeldte meg vet jeg selv var det lureste. For selv om jeg hadde kastet han ut, måtte jeg ha sittet med mine tanker og følelser alene oppi leiligheteni 6 uker fremover, fordi jeg har ingen nære venner der oppe. Jeg har kun jobbet, så de jeg er blitt kjent med studerer, og har hendene fulle med det...Itillegg så tror jeg ikke at jeg hadde orket å gå på den ene jobben, har sagt opp, så hadde hatt 2 uker igjen.. Veldig dårlig miljø der, og en sjef som behandler deg som en dritt for å si det sånn.. Så det er mye, og mer som spiller inn, men det vil jeg ikke gå inn på..

Alle sier jeg fortjener bedre, men så er det heller ingen av de som har vært sammen med han og kjenner han på alle måter.. Jeg elsker han jo over alt på jord, og derfor VIL jeg så gjerne gi han en sjanse til.. I håp om at vi kan få tilbake det fine vi hadde sammen igjen..

Vet det er teit å tenke at det ikke er flere fisk i havet, for det vet jeg jo at det er.. Men en siste sjansen, det er ALT jeg ber om.. Det kan godt hende jeg ser at hvis vi hadde blitt sammen igjen, så e han kanskje ikke det store alikevel.. Vil liksom bare se en siste gang før jeg gir opp..

Han vet jo ikke at jeg sitter å "venter" nå, ikke såvidt jeg vet vertfall.. for jeg har gjort og sagt alt for at han skal tro at jeg har det BRA, og er ferdig med han..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  12:28:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Anne, nå høres dette litt sykt ut, men - om du drar hjem (til Bergen) og det blir for jævlig, er det et ledig rom her, med seng og det hele. Der flytter sannsynligvis ingen inn før 1. juni og du er velkommen hvis du trenger det!
Det virker nok litt rart å invitere fremmede mennesker hjem, men jeg vet godt hvordan det er å være ny i en by og ikke ha noe sted å gå om man trenger å komme seg vekk.

Opprinnelig postet av lino

Jeg setter stor pris på det Lino, en vet aldri med meg hva jeg kunne funnet på! Men nå er jeg jo sykemeldt i 2 uker frem til 29.Mai, så noen dager tror jeg ikke hadde hatt så mye å si.. Kan hende jeg blir sykemeldt en uke til, det er ikke godt å si.. Men tusen takk uansett, det var veldig snillt av deg..

Kom foresten til å tenke på noe han sa dagen han gjor det slutt, jeg var det beste som hadde hendt han sa han.. Hvorfor sa han det og gjor det slutt? Blir enda mer forvirret, dess mer jeg tenker på ting han har sagt og gjort..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  12:58:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg fikk en liten teorie servert av en venninne netopp; han spurte jo da jeg dro på torsdag, om jeg ikke kunne ringe og sende meldinger, jeg svarte jo om ikke han kunne gjør det heller. Har jo ikke hørt noe fra han.
Hun mente at kanskje han var redd for å ta det første steget, og vil kanskje ikke innrømme at han tok feil.

Grunnen til at jeg begynnte å vurdere den teorien, er at han er veldig "sånn", han har alltid hatt store problemer med å innrømme ting han har tatt feil av, gjort feil. Han klarer ikke å innrømme sine egne feil..

hmm..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.