hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjøpe ny hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Kjøpe ny hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mie Ulrika

Skrevet - 27/04/2006 :  15:48:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her kommer et lite hjertesukk fra meg da!

Fikk endelig solgt hesten min etter nesten et år med annonsering, og jeg trodde det skulle være så greit at når jeg bare fikk solgt han så skulle jeg nok finne meg en ny hest!
Men jeg har tittet og ringt, og synes ikke det er så mye interessangt der ute, merkelig nok var det mange flere mulige annonser da jeg fremdeles hadde hest, sukk!

Det er gresselig kjedelig å ikke ha hest, men på den andre siden er det deilig å ikke ha det økonomiske presset, og å måtte dra i stallen hver dag....

Visste det kom til å hende men nå tviler jeg på om jeg kommer til å finne noen hest, og kanskje det hadde vært mye deiligere å være forrytter. Men det er jo like vanskelig å finne en bra forhest da!

Jeg vet jeg ikke har sett på hester så lenge men jeg er lei av å lete allerede.

Så det jeg trenger er litt pepping. Heia på meg liksom, hold motet oppe og alt det der....
Noen som vil støtte meg

A life lived in fear is a life half lived

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  16:12:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med og ta noen ukers pause fra letinga og bare nyte det positive med ikke ha hest også heller begynne og lete igjenn litt senere med nytt engasjamang!

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  16:39:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Let på alle annonsesidene du vet om, norske og evt utenlandske hvis det er ønskelig. Ring på masse annonser, en hest som ser kjedelig og upassende ut i følge annonsen, kan egentlig være drømmehesten! Ta kontakt med hestehandlere og store salgsstaller, de annonserer ikke ut hestene en og en, så der kan du finne noe. Hva slags hest vil du ha da? Kanskje noen her kan hjelpe deg, eller vet om noen?
Legg også ut annonse om at du ønsker å kjøpe hest, det var slik jeg fant hun som kjøpte min!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 28/04/2006 :  07:48:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Heisann bare slapp av så dukker den rette opp når du minst venter det:)
http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  10:06:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.heste-nettet.dk

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 28/04/2006 :  11:10:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Lopke: Har du provisjon fra heste.nettet eller ? ;)'
Du er flink å reklamere for dem, hihi
Men det er en bra side det da...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  11:16:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
jepp.. jeg får 10 kr hver gang noen klikker på linken.. Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  11:22:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her kommer et lite hjertesukk fra meg da!

Fikk endelig solgt hesten min etter nesten et år med annonsering, og jeg trodde det skulle være så greit at når jeg bare fikk solgt han så skulle jeg nok finne meg en ny hest!
Men jeg har tittet og ringt, og synes ikke det er så mye interessangt der ute, merkelig nok var det mange flere mulige annonser da jeg fremdeles hadde hest, sukk!

Det er gresselig kjedelig å ikke ha hest, men på den andre siden er det deilig å ikke ha det økonomiske presset, og å måtte dra i stallen hver dag....

Visste det kom til å hende men nå tviler jeg på om jeg kommer til å finne noen hest, og kanskje det hadde vært mye deiligere å være forrytter. Men det er jo like vanskelig å finne en bra forhest da!

Jeg vet jeg ikke har sett på hester så lenge men jeg er lei av å lete allerede.

Så det jeg trenger er litt pepping. Heia på meg liksom, hold motet oppe og alt det der....
Noen som vil støtte meg

Opprinnelig postet av Mie Ulrika

Hei

Ei jeg kjenner selger hester ho heter hege enersen bjerklie.. vis du ringer ho kan det hende ho har en hest el vet om en hest som skal selges.... vet ikke om ho har noen inne akkurat nå el hva ho har inne vis ho har noen inne men du får en fin hest for pengene

smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 28/04/2006 :  13:42:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia! Takk for alle gode råd og oppmuntringer!

Ja Lopke, jeg har vært på heste-nettet... problemet er at det blir så innmari dyrt med toll osv om man kjøper hest fra danmark... ellers er det mye fin hest der....

Tror ikke hestene Hege Enersen Bjerkelien selger er i min prisklasse akkurat, men takk for tipset fordet.

Jeg er ikke rik, og fikk ikke så mye for den forrige hesten min så jeg kan ikke velge og vrake akkurat...sukk igjen...

Blir deppa bare jeg tenker på penger....

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  14:26:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Det var jo en del hester der det ikke var så ille pris på da :)
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  14:57:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Nå er jo dette danske kr da, så blir dyrere i norske kr. Pluss importen og frakt og alt det der.
Etter hva jeg har hørt kommer de fleste som kjøper hest i danmark/sverige opp i samme pris som de ville gjort i norge uansett. Men vet ikke om det stemmer da..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  18:58:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
mie jeg vet ikke hvor mye hesten du skal kjøpe skal kunne el hvordan hest du skal kjøpe men på øvrevoll sine nett sider er det noen hester til salgs
smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  19:12:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hva slags hest er du ute etter?
Hvem vet, kanskje noen har tips til deg her inne?
(Noen kjenner kanskje noen som kanskje skal selge hesten sin?)
Prisklasse er også veldig greit å vite.

Line.
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  21:01:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
sant det chris sier.
jeg regner med du har tenkt deg ut noe som du er ute etter,siden du har solgt din gamle.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  22:13:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå er jo dette danske kr da, så blir dyrere i norske kr. Pluss importen og frakt og alt det der.
Etter hva jeg har hørt kommer de fleste som kjøper hest i danmark/sverige opp i samme pris som de ville gjort i norge uansett. Men vet ikke om det stemmer da..

Opprinnelig postet av lino

Jo, det stemmer nok det, men siden det er så utrolig mye større hestemiljø i disse landene, har du større muligheter for å få en bedre hest for pengene der enn i Norge

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  12:49:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jepp.. jeg får 10 kr hver gang noen klikker på linken..

Opprinnelig postet av Lopke

Klikker jeg på den 10 ganger, får jeg 10 kroner av deg da?

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.86 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.