hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva bruker dere vipen til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva bruker dere vipen til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:31:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Fikk det for meg her om dagen at jeg skulle slette vipen min. Jeg er jo aldri der inne for å oppdatere eller legge inn bilder osv.. Så jeg sletta den like godt. Det er jo på mixen jeg henger...

Hvor flinke er dere andre mixere til å oppdatere og bruke vipen? Hvilken funksjon har den i livet deres?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

lino

» VIP

Skrevet - 07/04/2006 :  23:43:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg bruker hovedsaklig gjesteboken der for å snakke med folk, show off-side for den fine hesten min og online lagringsplass for bilder, selv om de fleste bildene mine kan finnes i galleriet på hjemmesiden min også.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:49:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er litt for bildene, litt for kosen, men mest for dagboken.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:57:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
skryteside :) Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  00:00:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
En og annen trivelig hilsen i GB,Galleriet...litt sånn,eh..dette er meg som stadig slenger med leppa på MIX.
Sikkert greit for noen å ha mer enn bare et navn eller nick å forholde seg til.
Siden jeg ofte har ganske bastante uttalelser skal jeg og gi folk en mulighet til å se om jeg "har noe å fare med" eller...ja.

Også fungerer den litt som reklameplakat for Hingsten da.
Det var vel tanken opprinnelig,så bare skled ting ut.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  00:17:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Nja, bruker den vel som bildegalleri, dagbok og generell hjemmeside som flere kan stikke innnom. Synes det er koselig å oppdatere de gangene ejg har tid til det ;)
Men som du sier Anette, der er på Mixen jeg henger ;) hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/04/2006 :  01:41:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sletta min jeg også. Lik så greit. Følte ingen grunn til å ha den der, når jeg nesten aldri var der å sjekka.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  01:44:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
jo det er viktig for det er liksom der man finner opplysninger, bilder osv når folk svarer på innlegg og det er interessant å se hvem som er bak nicket. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  08:09:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg synes gjesteboka er hyggelig. Får stadigvekk kontakt med gamle kjente på den måten. Og også endel som fremdeles er å betrakte som kjente, men som man kanskje ikke treffer så mye for tiden. Blir litt "åpen" mailskriving på et vis. Og så har jeg også blitt kjent med folk her :)

Ellers synes jeg en kort og grei presentasjon via en VIP er et kjekt "anker" i forhold til at man kan se hvem folk er, ved aktivitet her på MIXen. Lettere å ha noe å henge trådene på når man kan forbinde folk med "hun med haflingerne", eller "hun med friesern" (*hehe* siste er Lopke, så hun hadde skrevet rett før meg). Og igjen enklere å hjelpe, når man kanskje kjenner vedkommende litt mer via at det er enklere å samle trådene vedkommende har bidratt med før, samt at man får et inntrykk via VIPen. Både rytters alder, hvor lenge vedkommende evnt har hatt hesten, hva slags hest, hva hesten kan osv.. Ikke alle skriver så mye, men ofte kan et bilde i galleriet også svare mye på dette. Synes det da er enklere å tilpasse gode råd, om det søkes etter det.

Jeg synes det er trist når dere sletter VIPen, av den grunn. Gå heller for å ha en "tidsløs" VIP, uten så mye som er up-to-date, men som er like nytt eller gammelt også om et år. Men det er selvfølgelig også helt opp til hver enkelt hva man ønsker.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 08/04/2006 08:13:06 Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  11:26:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sletta min jeg også. Lik så greit. Følte ingen grunn til å ha den der, når jeg nesten aldri var der å sjekka.

Opprinnelig postet av X-tine

Også du som hadde så utrolig mange fine bilder?!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 08/04/2006 :  11:51:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Synes og det er greit med en VIP for at folk kan se hvem jeg er, når jeg skriver på MIX. Også kjekt for meg å blir bedre "kjent" med de jeg prater med. Og som nevnt over her kan ofte en vip med noen bilder være til hjelp når noen spør om råd o.l.

derimot synes jeg at når det blir 2-300 sider i galleriet så går det litt langt. Iom at det er så mange VIP'er , og at bildene ikke må forminskes tar det mye plass og kapasitet. menmen de om det.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/04/2006 :  12:00:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av X-tine

Også du som hadde så utrolig mange fine bilder?!

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

Nå'å.

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  12:09:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
egentlig lite. men den gjør ikke noe skade så da kan den jo bare være der.
håper på en hilsen nå og da i GB:)

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  12:21:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
skryteside :)

må vel si meg enig der ja =) dagboka bruker jeg ikke, men er koslig å få hilsner i gjesteboka..
og må jo vise frem hårballen da ;)

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  12:37:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er jo kjekt å ha! Syns det er kos å se på andres bilder jeg
Også er det jo veldig stas med en hilsen i gjesteboka

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  19:27:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg bruker den mest til bilder og hilsener i GB'n :-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.