hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er det bare hos meg det er noe rart?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Er det bare hos meg det er noe rart?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  13:11:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Får ikke til å åpne trådene å lese, ser bare listen over siste aktive tekster som vanlig. Men når jeg trykker på et tema og skal lese, kommer bare navnet på en av brukerne opp, å ikke noe av hva noen har skrevet. bah! Hestemarked. tryner jo rett som det er jo..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  13:18:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er ikke bare hos deg, her også..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Reaper

Skrevet - 03/08/2006 :  13:41:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
her også..igjen.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/08/2006 :  13:43:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om du trykker på svar på emne så får du lest hva som står. Greit det!

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  13:46:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Er sånn her og.. Æsj. Men nå vet jeg iallefall hvordan jeg får lest.. :) Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  14:10:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Får ikkje lese noko eg..kjem berre opp brukernavnet til den som posta fyrste innlegg.. Vipen virkar ikkje heller.. blir så leei!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  14:13:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Blir så imari lei av at det skal være slik hele tiden.
Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 03/08/2006 :  14:27:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vært endel tull i det siste nå ja.. Resten av hestemarked funker heller ikke ser det ut til. Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  14:29:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Virker ikke vip'en heller? :o
Fyyyy.. :( Hvis de driver og ordner og forbedrer, kan jeg tilgi dem.. men... De kunne sagt ifra i så fall. Virker som om de har tabba seg ut. :< Irriterende.
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  14:35:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Hele hestemarked har klikka jo :o Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  22:39:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Siden var jo nede et par timer tidligere i dag, så "feilen" var sikkert i sammenheng med dette. Kan tenke meg at det var en god gammeldags serveroppgradering eller noe lignende.. Siden tar jo veldig stor plass etterhvert!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  23:11:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg vil nå heller at de er nede noen ganger i uka enn at de legger ned hele siden... Ja, jeg er MIXoholiker jeg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 04/08/2006 :  00:36:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg tror hele dr**ten nektet å fungere hele formiddagen her, jeg, og langt utpå kvelden. Synes det er kjiiiipt å ikke få innom mix når jeg faktisk har tid! =(

Synes godt de kan gjøre ett eller annet så serveren blir mer stabil, om det er det som er problemet, for dette er jo bare FRUSTRERENDE!

*MittNavnErLisaOgJegErMixoholikerJegOgså*
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.