hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva bruker dere vipen til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva bruker dere vipen til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  00:48:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
En hilsen her og der i gjesteboka, dagbok (hver dag!), galleri for de finere bildene mine, og presentasjon av meg selv om noen skulle være interessert. Trives godt med den. Kan snakke litt mer "privat" enn her på mix. Liker også de msg'ene man kan sende..! Jepp.. Vip liker man!

A&A&A: Sletta vip? Dust!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  10:07:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Som den hjemmesiden jeg ikke gidder å lage ;-) Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 09/04/2006 :  12:05:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har hjemmeside som oppdateres ganske jevnlig, og den har også bildegalleri, så jeg har vipen utelukkende som "presentasjon", dvs at det ikke står så mye der, annet enn litt info så folk jeg diskuterer med kan finne ut hvem jeg er osv. Jeg syns også det er artig med gjesteboka, fordi det er mye lavere terskel for å hive inn et innlegg i noens gjestebok enn å skrive en mail til dem. Men oppdatere gjør jeg jo særs sjelden da.

Guro
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:10:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Koselig med gjestebok og dagbok, synes også det er greit at folk kan vite hvem jeg er, siden jeg er ganske aktiv på mix'en Og så er det jo fint at andre kan se bilder av de nydelige hestene mine da
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:17:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg bruker den igrunn ikke så mye. Slettet det meste av informasjonen om meg og mitt, men skal nok skrive noe nytt.

Syns det er greit å ha vip'ene til folk når man er her på MIX. Greit å ha litt mer info om folk enn bare nicket.
Jeg var for eksempel overbevist om at Lopke var rundt 20 år og bodde i Bergen inntil veldig nylig. Jau.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:21:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
VIP'en er jo som en slags profil, hvor man kan gå inn og finne ut hvem folk er, og bli kjent med osv. Jeg legger ut de fleste hestebildene jeg tar og jeg synes det er kjempekoselig å gå gjennom andres vip'gallerier som har fine bilder. Det er også moro å finne viper til folk som har hatt eller har kontakt med folk eller hester man selv har kontakt med eller dirver/har drevet med. Eller finne (gamle) kjente eller folk som bor på samme plass som deg osv.

Jeg skrev surrete nå, menmen. x)
Jeg bruker min vip iallefall.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 09/04/2006 :  15:27:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har jo profil da, inget problemo å legge inn bilde, nyheter, navn alder, sted osv. der.

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  15:37:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg bruker min til alt egentlig. Har jeg ikke annet å gjøre, skriver jeg litt i dagboken. Har jeg tatt noen nye fine bilder, legger jeg de gjerne ut på vipen min og deler de med andre og ellers er det veldig hyggelig å ha. Kommer i kontakt med gamle kjente hestefolk og bli kjent med nye i området hvor jeg selv har hesten min.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  20:00:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
^^ den er kjedelig x) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  20:08:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

A&A&A: Sletta vip? Dust!

Opprinnelig postet av Ragnhild E

hahaha Kanskje jeg får opprette en slik tidløs vip som spoff foreslår...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 10/04/2006 :  10:05:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sletta min vip. Og angrer ikke!

Hovedgrunnen til at jeg gjorde dette er at jeg fikk det for meg at det er ubehagelig å la så mye privat informasjon om meg ligge åpenlyst på nettet (navn, bilder, osv). Det sjokkerer meg (når jeg leser på div viper rundt forbi i dagbøker, gjestebøker osv) hvor mye informasjon en egentlig kan finne ut om folk på denne måten. Å slette vipen min ble rett og slett en befrielse for meg!

Jeg opplevde også at bilder og det som sto skrevet på vipen min ble brukt mot meg i diskusjoner. Av folk som ikke har peiling. Slitsomt å måtte forsvare seg hele tiden.

En annen grunn var at jeg føler kanskje i en alder av 26 (selv om jeg vet at det er eldre enn meg som har vip...) at jeg har vokst litt i fra vip-greiene. (Sier ikke dette for å kritisere voksne som har vip, men dette er min personlige mening). Det er jo ikke til å stikke under en stol at majoriteten av vip-brukerne befinner seg i aldersgruppen 11-20 år.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hjemmeside for dummies!
For oss som aldri lærer oss å lage "ordentlig" er den kjekk å ha!

Nina-gammel,med VIP.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:57:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Godt spørsmål igrunn.

Brukte den mye før, når jeg ikke hang her på MIX. Da la jeg opp masse bilder, brukte dagboka litt, og skrev i mange gjestebøker. Vil ikke slette den nå fordi jeg har så mange bilder der, pluss at det er greit å ha en VIP, slik at andre kan se hvem jeg er :) Syns man fort blir litt anonym når man ikke har vip, jeg..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 10/04/2006 :  13:45:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syns det er opp til hver enkelt om en ønsker å gå ut med privat info om seg selv offentlig eller ikke. (Les: VIP).

Å ha VIP er helt ok, men syns det er dumt dersom en skal bli kritisert fordi en ikke ønsker å stå fram med navn alder og bilde av selv om en er med på diskusjons forumet.

Hoved tingen her er vel å diskutere, det kan en gjøre like godt uavhengig av om en blir gjenkjent eller ikke, mener jeg.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 10/04/2006 :  13:58:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm... sletta min vip'tidligere for jeg fikk det for meg at det var litt teit med en sånn side Men kanskje jeg skal lage meg en ny Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.