hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rare øyne
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Rare øyne
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  19:30:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Norge er et fritt land med ytringsfrihet. hehe.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  20:06:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Hun kunne egentlig holdt kommentaren for seg selv siden det ikke handlet om temaet her.. men men.. vi glemmer hele greia
Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  20:09:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det kunne jeg sikkert Beverly, men Braastad og du kunne også latt det ligge i stedet for å legge ut om hvor fæl jeg er som ytrer en mening ;-) Du ba folk se på et bilde på VIP-en din, da må du nesten regne med at vi legger merke til andre bilder også - spesielt når de ligger på fremsiden.. Gå til toppen av siden

kikki&thokki

Skrevet - 31/03/2006 :  21:21:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
tilbake til øye.. ble litt sjokkert nr jeg studerte hesten min sitt øye i dag.. det var lissom litt melkehvitt og pupillen bestod lissom av "tre" flekker. KAn ha vært lyset men det var så uklart hele øyet lissom. Sammenliknet med de andre men det var litt vanskelig. Da begynte jeg å tenke etter at han alltid skal gå til venstre når swtien deler seg. uansett så er det lissom en diskusjon for å gå til høyre. han er nettopp innridd så jeg har abre sett på det som unghestfakter men nå slo det meg at han kanskje ikke ser på høyre øye og derfor ikke vil gå dit.. eller kanskje bare jeg er paranoid, men det har lissom ingenting å si om det er hjem eller bort eller hva det er.. venstre vil han til. og han går stadig og ser til høyre, kanskje for å se med venstre øye? Har bare sett på det som om han er stivere på venste siden men nå ble jeg jammen usikker. Noen som har noen peiling? Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  20:17:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Hej igjen!
Hadde besøk av en dyrlege idag som var å raspet tennene til 2 av hestene i stallen. Så spurte jeg om hun kunne se på hesten min sine øyne... fikk vite at han har en sjelden øyesykdom Må gå med fluehette m/netting ute siden han ikke tåler sterkt lys :S og pupillene er kjempe små i forhold til de skal være =( + den svulst tingen (forklarte det sist gang) var veldig forstørret siden hester pleier å ha en bitteliten sånn i øynene.. øynene hans var stramme/spente/harde, noe som de ikke skulle være.. uff.. (hun sa han kunne bli blind ) men nå prøver jeg å gi ham noe drypp i øynene hans sånn at pupillene utvider seg... (håper vi på =S)
håper han blir bra igjen :S

Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.