hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lenge brunstg om gangen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Lenge brunstg om gangen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 13/04/2006 :  20:33:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoppa mi har vært brunstig ganske lenge nå, i 2-3 uker.
Er dette normalt nå på våren eller er det noe galt..?

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  20:39:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
er du helt sikker på at hun er det?
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  09:49:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Brunst på ukesvis høres ikke normalt ut...Vanligvis varer det fra 5-7 dager. Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  15:40:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
I begynnelsen av sesongen kan hoppa ha slike lange brunstar. Dei er sjelden gode nok til at dei kan bli drektige. Utover våren og sommaren blir brunstane kortare og sterkare.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  16:11:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Huff, hadde trollet mitt vært brunstig så lenge hadde det vært et marereitt.. hehe
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  20:21:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det ER et mareitt:P
Men hvis det blir sterkere utover sommeren så vet jeg ikke hva som skjer:S

OT, men:
Er det noe som virkelig hjelper mot brunstighet? Hva som helst?
Hesten blir så fæl når hun er brunstig, og siden vi sliter litt med dette med tillitt og respekt blir det vi "oppnår" "ødelagt" når hun er brunstig..
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  20:34:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kan jo la henne få seg noe

Min er også en bitch når hun er brunstig.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  22:29:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kan jo la henne få seg noe

Min er også en bitch når hun er brunstig.

Opprinnelig postet av lino

(kan ikke de fleste kvinner uansett rase/art være det...? )

(dålig humor... igjen...)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  23:20:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
OT, men:
Er det noe som virkelig hjelper mot brunstighet? Hva som helst?
Hesten blir så fæl når hun er brunstig, og siden vi sliter litt med dette med tillitt og respekt blir det vi "oppnår" "ødelagt" når hun er brunstig..

Hilton Herbs har urter som hjelper mot "merrete merrer". Du finn dei på www.rytterbua.no det heiter Moody Mare. Har hørt det funkar bra! Dette gjer ikkje slik at hoppa ikkje blir brunstig, men det gjer slik at "PMS-plagene" blir mildare.

Kopi av melding:
Men hvis det blir sterkere utover sommeren så vet jeg ikke hva som skjer:S

Oppførselen blir nok ikkje verre sjølv om brunsten blir sterkare.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 15/04/2006 :  09:10:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til Gunvor, Løkki og Belinda:
Hun får allerede moody mare, og dette hjelper litt, men hun er likevel veldig fæl å håndtere. I tillegg er det 2 hingster på stallen, og det gjør det ikke så mye bedre..

Fint at brunsten ikke blir "verre" utover sommeren. Nå ble jeg glad, hehe
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  15:09:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Et gammelt kjerringråd er å gi bringebær og bringebærblader for hormonene...Litt OT, tviler på at det virker, menmen...

Ville bare legge til at noen hopper faktisk simulerer brunst! Hoppa til søsteren min for eksempel, tisset over hele stallgangen en gang i november i fjor, når jeg leide hesten min(som hun var rimelig tent på;p) forbi...
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  16:11:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ja,lurte litt jeg oxo..har ikke hatt hoppe før nå,å hun er åringen ennå,så har ikke vært brunstig.men kan noen fortelle meg litt om det er noe spesielt jeg bør tenke på da den tiden kommer?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 16/04/2006 :  16:36:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
hoppa mi var også brunstig i 2-3 uker for et par år siden. hun stilte seg opp for hester når vi red tur og var helt desperat.hehe..
mente jeg leste at når hoppa begynte å bli gammel så kunne brunsten vare i lange perioder og være litt uregelmessig.
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  18:45:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Ene hoppa på stallen vår flyger 365 dager i året 24/7...
Tror hun ikke helt har fått med seg at ikke skal vare såå lenge :P

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  09:25:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Ene hoppa der Tassen sto før rant det av omtrent hele tiden. Hun dilta etter Tassen, snudde rumpa mot han, og var tydeligvis helt klar :P
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  15:06:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Hvis det alltid varer så lenge, har jeg hørt at det er mulig å få hormonprepareringsmidler av veterinæren ;) Men sånne midler kan visst gi utslag på dopingtester, så hvis du deltar i høyrere klasser må du huske veterinærattest :P
Linda www.pygmeen.moo.no
Redigert av - Linda B. den 18/04/2006 15:06:35 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.