hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rare øyne
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Rare øyne
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Kajsa

» VIP

Skrevet - 27/03/2006 :  23:11:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Nei dessverre. Jeg har nettopp oppdaget selv hva den er til. Har alltid sett den, men ikke hatt clue hva funksjon den hadde før nå.
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 28/03/2006 :  15:14:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Må bare legge til at jeg er ganske sjokkert over ansvarsløsheten på det ene bildet ditt. Helt horribelt at noen finner på å sette seg på en hest som står i en boks. >.<

Hva vil du egentlig oppnå med å slenge slike kommentarer. Å få henne til å føle seg dum? Å kalle meddebattanter for ansvarsløse og påstå at de driver med horrible ting er hverken høflig eller pedagogisk, hvis hensikten her var å lære henne noe da.

Det går da ann å si ting på en grei måte? Og kanskje legge ved en liten forklaring på hvorfor du mener det er ansvarsløst og horribelt.....? (I samme innlegg som du skrev det på).

Tone melone kaffekone
Redigert av - Tone_ den 28/03/2006 15:16:45 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  17:30:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hva om min hensikt hverken var å være "høflig" eller "pedagogisk" - men å ytre en mening? Det er min personlige mening at å sette seg på en hest i boks er uansvarlig og horribelt. Forklare har jeg gjort senere.

Jeg ser ikke poenget med å pakke inn noe slikt, beklager.
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  18:07:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjer titt og ofte at jeg om kvelden etter foring legger meg bak frem på hesten inni boksen og koser. Klør/masserer hoftene/lårene. Han synes det er deilig, må ha en stol for å gå opp da han er 170. Når jeg setter stolen i åpningen kommer han og stiller seg opp. Jeg har veldig lave vegger i boksene så akkurat det er ikke noe problem. De er bare 3 på stallen så ikke mange som skvetter...
Sier ikke at det er ufarlig men synes heller ikke det er noe å kritisere for. Man gjør det på eget annsvar og det er da heller viktigre å lese hesten om DEN trives med det eller om den vil ha fred/matro el.

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  19:06:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Men nå er det slik at mennesker har forskjellige meninger, og jeg ser poenget i å kritisere slikt, selv om andre ikke gjør det. EoD. :-) Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 28/03/2006 :  20:21:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt flott at du skriver meningen din, men det skader ikke å være litt mer vennlig i måten du sier det på. At du ikke bryr deg om å være høflig eller å forklare meningene dine på en måte som går inn hos folk synes jeg er dumt for de andre brukerne av forumet.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  23:11:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Som sagt; noen ting orker jeg ikke å pakke inn. Jeg pakker f.eks. ikke inn en kritikk til en person som kjører uten bilbelte eller en person som har seg med ukjente uten å bruke beskyttelse blant annet fordi personen kan gjøre vondt verre mot mange fler enn seg selv. Det samme mener jeg kan skje ved å sitte på en hest i boksen. Jeg har som sagt forklart meningene mine.

Når det er sagt synes jeg kanskje du er like smakløs som sitter her og oppdrar meg i alles åsyn. Min mor gav meg en god oppdragelse.

(Om noen kan fortelle meg formålet med å sitte på en hest inne i boksen, så kanskje jeg skal revurdere mitt syn.)
Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  07:58:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Synes det var dumt av deg å kritisere meg siden jeg satt oppå hesten min når jeg bare spurte om noe. Det går an å skrive på litt finere måte... OG jeg hadde aldri sittet oppå hesten hvis jeg ikke hadde stolt på ham! (noe som jeg helt klart gjør)
Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 29/03/2006 :  09:30:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig med deg, Beverly Hoff, det går ann å skrive på litt finere måte. Skjønner godt du er lei deg fordi bildene på vip'en din blir brukt mot deg på denne måten. Hvertfall når det blir sagt på en slik kvass måte.

Det verste var egentlig ikke at det ble kommentert, men måten det ble kommentert på. At du Formosissima mener at det jeg sier til deg er oppdragelse, er din tolkning. Jeg vil heller kalle det konstruktiv kritikk, av en oppfattet kvass skrivemåte.

Lopke

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  09:49:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
HERREGUD DA!! La folk ha sine meninger.. om Formosissima synes det er uansvarlig å sitte på hesten i boksen så er det hennes mening og den må hun få lov å ytre alt hun vil. Jeg er til dels enig med henne, gjorde det mye før da jeg var yngre, men nå tenker jeg konsekvens osv. og har unghest så jeg gjør det ikke mer.

Men å henge seg opp i om hun sa det på den og den måten.. blir for dumt. Dere forsto meningen
og den var hverken stygg eller vulgær. Og når man legger bildene sine ut på nett/forum må man tåle at ikke alle er enige med deg.
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 29/03/2006 :  10:47:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Si meningen sin er en ting....men det er lov å være høflig...sier jeg bare. Beverly Hoff har ikke bedt om å få kommentert bildene sine.

En av grunnene til at jeg ikke orker å være her så mye lengre, og ikke har noen vip lengre er at alt du legger ut skal bli brukt mot deg, (sååå typisk jenter....!) og at noen folk ikke greier å holde nesa si for seg selv.

Stå på, Beverly Hoff, jeg støtter deg.

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  17:35:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding

Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  18:19:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Takk, Lopke. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  18:53:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kjære vene da, Formosissima sa jo bare sin mening. Noen andre sa jo også det samme som henne, så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal kritisere sånn.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  18:59:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Dette er jo et diskusjonsforum hvor man sier meningen sin, akkurat det Formosissima sier. Hvorfor kverrulere om det?! Uhøfelig er hun hvertfall ikke, hun sier det bare rett ut. :)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.