hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye betaler dere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hvor mye betaler dere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  13:44:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Forverten min betaler 700 kr i mnd.
Da har hun han 2 dager i uken

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  02:17:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
jeg betaler ingenting:) skulle egentlig betale 500kr mnd for shatteren, og da ha han tre dager uken+annenhver helg. men jeg hadde ikke råd, så jeg fikk ha han gratis:D Er kjempeglad for det, for stelte han for noen år siden, så var koselig å begynne å ha han igjen...:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 12/04/2006 :  10:30:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min betaler 800 kr i mnd for 2 dager i uka og en ridetime (som jeg betaler) annenhver uke. Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  11:26:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det jeg synes er rettferdig er at for rytteren bet skoing kommer litt ann på hvor mange ganger i uken de bruker hesten men vis de da bruker hesten 3ganger i uka så sliter de like mye på skoene som eieren gjør... jeg bet skoing selv om jeg fikk beskjed om at de ikke skulle ha noe men jeg kan da bruke hesten når jeg selv vil
smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  12:02:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg betalte 1100 for 5 ettermiddager i uken. Delte ham da med en annen jente størsteparten av året, men jeg hadde ham fullt i alle ferier, og fikk gjøre det jeg ville av tur, stevner, kurs, ridetimer++ Gå til toppen av siden

MaRiTa 89

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  02:08:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMaRiTa 89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMaRiTa 89  Svar med kopi av melding
før red jeg en hest vær dag så si, betale ingenting! Da var dette på en avdanket kaldblodstraver, og eieren red nesten aldri selv.
Så fikk jeg hest på helfor, da skulle jeg betale alt som var, men ble bare med en skoing(500) og en dyrlegregning(1500) da jeg fikk gratis beite mot at jeg trente hesten til eieren også! Dette syns jo jeg var toppers da!

Flyttet inn til byen! Begynnte da med ei kaldblodshoppe! Betalte 500 imånden, hadde henne fast 3dager i uken, men red henne mye i helgene også!

ble forvert til varmblodshoppe senere(var først hestepasser for henne og føllet), betalte 600 imånden for 2dager i uken, men red gjerne mere.

Red så en hest i et halvtår, betalte ingenting. Eieren red nesten aldri hesten.

Begynnte så med den kaldblodshoppa igjen. Da fikk jeg ri gratis, imot at jeg red på time engang i uken! ble da 500 månden. red henne 2ganger i uken fast, men ble gjerne mere der også

Nå betaler jeg 80kr gangen og får bruke hesten som jeg vil! Dette er da en sprang ponni! tur bane, sprang eller dressur!

Hvis jeg selv skal ha forvert når jeg får meg hest, så er det helt avhengi av hvordan hesten er! Er det en konkuranse hest, blir det dyrere om det er enn avdanket traver! Og jeg vil sette at krav til at personen rir for instuksjon en gang i blandt(2ganger månden minst, å da samme instruktør som meg), hvis det er en konkuranse hest! Er det en traver og jeg skal omskolere den får personen kun ri på tur hvis den ikke har omskolert før! Jeg kommer da ikke til å kreve noe penger for det!
Gå til toppen av siden

BenedikteGavata

» VIP

Skrevet - 19/04/2006 :  21:43:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 500 for to dager i uken Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 20/04/2006 :  12:43:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg syns at fôrryttere skal betale det det koster de dagene hun/han har hesten..
Hvis stalleie er 3000kr, da blir det ca.100kr dagen...syns dette er en god måte å finne ut pris på...:)

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  14:57:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ooj! Stalleia her på stallen er kun 500 kr, men stalleiern vil ikke sette ned, selv om han syns det er billig selv.. :-P
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 20/04/2006 :  18:28:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ooj! Stalleia her på stallen er kun 500 kr, men stalleiern vil ikke sette ned, selv om han syns det er billig selv.. :-P

500? heldig du! hvor i landet holder du til da? her må man betale rundt 3000-4000kr for stallplass..:S

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

The One
» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  20:44:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler ikke noe for å ri hesten, men bruker pengene på å ri for en instruktør. Syns det er helt greit sånn. Gå til toppen av siden

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  21:01:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 1500 ,- omtrent halve stalleien, og annhver skoing. Da har jeg hesten 5 dager i uka ;) Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  21:24:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
jeg betalte 750 i mnd for 4 dager i uka den gangen jeg hadde hest på for Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  21:38:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

500? heldig du! hvor i landet holder du til da? her må man betale rundt 3000-4000kr for stallplass..:S

Opprinnelig postet av MagicHoneyEye

Holder til i Stavanger, nermere satt sør-randaberg. Stallen er et ombygd kyllingoppdrettsak. Stallen eies av Mister Sjetill (Kjetil) i egen person :-P Står kun 5 hester på stallen, kanskje snart 6 ;-)

Neiida.. Men ja, det er billi, du!

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

csj

» VIP

Skrevet - 03/05/2006 :  18:27:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
ei vennina av meg betalte 500kr i måneden for å ri hesten når ho ville (utenom då hesten skulle brukast til ridekurs), å møkka ut kvar dag. men hesten blei brukt på rideskulen, derfor kunne ho ikkje ha den på heilfor.. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.