hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye betaler dere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hvor mye betaler dere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

G**
» VIP

Skrevet - 21/03/2006 :  17:46:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg lurer på hvor mye dere betaler for å ha hest på halvfor?
I mnd asså..
Virker litt varierende.

amadeus+

» VIP

Skrevet - 21/03/2006 :  17:47:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler ingenting jeg Heldig? jepp!
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Skipe

Skrevet - 21/03/2006 :  17:49:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 500,- for ca 3 dager i uken, det varierer litt i antall dager per uke. Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  18:13:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler ingenting de gangene jeg var det:) Men hvis jeg har vært på en stall i byen, hadde jeg selv tatt 300kr i mnd. for 1 gang, 500kr for 2 ganger i mnd. og 800kr for 3 ganger i uka. Dyrt? Muligens, men hesten hadde kostet meg ca 3000kr i mnd, for stalleie, 500kr for sko++ Da blir det plutselig ikke så dyrt allikevel, tatt i betraktning at du bruker hesten tre ganger i uka, og jeg selv også bruker den 3-4ganger i uka.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  20:01:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forrytteren min betaler annenhver skoing.
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  21:01:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Har gratis nå, mot at jeg pusser utstyr og gjør det arbeidet som følger med når man har hest selvfølgelig :) Betalte 350 kr i mnd før, hadde hesten 1-2 ganger uka, noen ganger litt oftere ;)
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Freja-ponni

» VIP

Skrevet - 31/03/2006 :  21:44:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 800 i mnd, for 2 dager i uka.
Det vil si 100 kr gangen. Men rir også egentlig mye mer, noen ganger
3-4 dager hvis eier ikke har mulighet selv. Når jeg har hesten får jeg gjøre det jeg vil som å ri på bane, tur, trave og galopere, osv.. Får å lov til å ha med hesten på rideleir. Og ha hesten i ferier dersom eier er bortreist.
Gå til toppen av siden

Freja-ponni

» VIP

Skrevet - 31/03/2006 :  22:37:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 800 i mnd, for 2 dager i uka.
Det vil si 100 kr gangen. Men rir også egentlig mye mer, noen ganger
3-4 dager hvis eier ikke har mulighet selv. Når jeg har hesten får jeg gjøre det jeg vil som å ri på bane, tur, trave og galopere, osv.. Får å lov til å ha med hesten på rideleir. Og ha hesten i ferier dersom eier er bortreist.
Gå til toppen av siden

HurricaneGirl

Skrevet - 01/04/2006 :  12:02:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Før når jeg hadde ei isfjordingshoppe på halvfor 3,5 dager i uken betalte jeg 350 kr i måneden;)

Nå skal jeg kanskje ha en islandshest på halvfor, og der betaler jeg INGENTING=D

Knegg fra Lizzie og Tassen<3
Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  12:55:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
På mine hester har jeg hatt 400 kr for 1, 500 kr for 2, og 600 kr for 3 ganger i uken. Syntes dette er helt greit, da dette kun dekker smed.
Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  19:18:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Betaler 400 for en dag i uka.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/04/2006 :  19:44:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det normale (og rettferdige synes jeg) er å betale halvparten av utgiftene siden det er HALVFOR det er snakk om. Når jeg hadde forrytter var stall + for 1800,- altså betalte hun 900,- for 3,5 dag. Skoing betalte jeg, spon betalte hun.
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 01/04/2006 :  23:57:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er riktig å betale halve utgiftene til hesten. Dette varierer selvfølgelig fordi stallleiene varierer veldig!

Der jeg hadde hesten min før, betalte hun som har han på halvfor 600,- pr. mnd for 3 dager i uka. Jeg betalte sko og alt annet.

Der jeg står nå er stallleia betydelig mer. Men hun får jo også glede av bedre stallforhold!

Nå skal hun betale halve stallleia (1450), og halve skoingen. Jeg betaler det som ellers kommer utenom av utgifter til dyrlege og slikt.
Gå til toppen av siden

Pernille_og_Vige

Skrevet - 02/04/2006 :  17:58:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 1500,- kr. mnd, og da har jeg han 5 dager i uken.
Jeg rir ikke alle dager, men møkker, ser til han, børster han litt, går på leieturer osv.
Så betaler jeg og eieren annhver skoing.
Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  23:43:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Jeg har hestene mine hjemme, men hadde de stått borte hadde det vært annerledes. Da hadde jeg delt opp stalleia etter hvor mange dager. Hadde stalleia vært 3000 kr / 30 dager = 100 kr dagen. Hadde forrytteren betalt nettopp 100 kr gangen. Altså som andre skriver her ved halvfor = halve stalleia.
Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  08:49:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
100 kr per gang tar jeg av forrytteren, men hun hadde fått det billigere hadde hun hatt han mer enn en dag i uken
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.