hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du forrytter til hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Har du forrytter til hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 31/03/2006 :  14:32:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, overskriften sier vel en del..

Hvorfor/Hvorfor ikke?

Selv har jeg ikke forrytter, da det er veldig vanskelig å finne en flink forrytter til min 3-er ponni (stor 3-er, kraftig, jeg er ikke for stor, men er lav). I tillegg er ponnien veldig krevende på banen, da hun må han en bestemt, erfaren rytter som rir bra (jeg vet jo selvfølgelig at det finnesw mamnge flinke ryttere, men de er som regel for store til ponnien min).
På tur er hun ikke sikker når andre rir hun heller, pleier å stikke, vet ikke helt hvorfor hun gjør dette med andre enn meg men da kan jeg ikke la andre ri hun på tur i tilfelle det skjer noe..

Lopke

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  15:01:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nope.. men er åpen for tanken.. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 31/03/2006 :  15:04:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jepp, det har jeg. Heldigvis

Edit: glemte å si hvorfo.
Jeg ønsker forryttere for å ha tid til andre ting enn hesten min. Jeg savner henne noe vannvittig de dagene jeg ikke har henne, men likevel er det det beste for både meg og henne.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 31/03/2006 15:09:55 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  15:57:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke akkurat forrytter, men ei som steller og rir hesten min gratis. Dette er kun fordi jeg har en helse som har sviktet mer og mer, og får ikke trent hesten min som jeg ønsker. Hun som steller og rir ham har bare ridd ham i 3 uker nå, så hun driver enda og blir kjent med ham (rir ham 2 x i uken).
Men håpet mitt er at hun vil være med meg og trene ham opp til distanse igjen, og starte ham i noen ritt. Helst kunne "klatre" litt på antall mil også etterhvert :o)
Men men, det gjenstår og se hvordan ting utvikler seg fremover.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  21:00:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Nei, har ikke forrytter for tiden. Håper å finne en snart..
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  22:41:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har forryttere; studium + hest(er) 7 dager i uka går ikke sammen, selv for en med mark i ræva som meg
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  08:55:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har i en land periode ikke hatt forrytter pga dårlige erfaringer, det har vel gått 5 mnd uten at noen andre enn jeg har holdt på med han (uten om venninner og andre på stallen som har fått låne han engang i blandt, men dette er folk jeg stoler på). Jeg har hatt forferdelig dårlige erfaringer tideligere, hun jeg hadde først, var ung - alt for ung. Når jeg var i stallen var hun kjempe flink med hesten og gjor som hun skulle, men når jeg ikke var der var det helt noe annet. Hun red han kjempe bra, men når hun begynte å hisse seg opp og ble sur på hesten for hver minste ting (.. dette skjedde alltid når jeg ikke var tilstedet) ble bare hesten min stressa og enda mindre villig til å gjøre som han får beskjed om. Hesten min er en hest som alltid gjør sitt beste og som alltid vil oppnå mine forventninger, men han ble litt ødelagt etter dette.

I alle fall, det var mange episoder som gjor at jeg rett og slett ikke orket tanken på at andre hadde ansvaret for han. Det ble litt stress i begynnelsen å dra i stallen hver dag, spessielt siden jeg bor ett lite stykke unna. Men det gikk helt greit. Ingenting var verre enn tanken på at han kanskje hadde det vondt.

Men nå har jeg fått meg ei kjempe flink forrytter som virkelig kan sakene sine, hun har hatt 4 hester tideligere, og har en fra før, men den er på hjemmeplassen hennes, hun bor i Bergen noen år. Det er utrolig hærlig å ha en forrytter man virkelig stoler på. Nå er jeg ikke nervøs, bare glad for litt fri og tid til andre som betyr noe

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 03/04/2006 08:57:26 Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  10:17:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Jeg er så heldig å ha funnet en kjempeflink forvert til Stjerneskudd.

Hun er 25 år, og har han 2 dager i uka.

Hovedgrunnen til at jeg har forvert, er for å få inn øitt penger til stalleia, men må også innrømme at det er godt å ha et par dager fri. Så lenge jeg føler at jeg kan stole på forverten, er det ingen problem

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 03/04/2006 :  11:33:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, jeg har ikke forrytter til hesten min av den enkle grunn at jeg har både råd og tid til å ha henne. Men har en gos steller da, som tar henne i helger el.l om jeg skal bort.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  13:22:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har forrytter til mine, for å få tid til litt annet enn hest også. Jeg tar ikke betaling, så det er bare for avlastningens skyld...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Korumdalen_Frieserstall

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  19:06:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKorumdalen_Frieserstall  Svar med kopi av melding
Har desverre ikke det, men skulle gjerne hatt det!det er tydeligvis ingen som vil:(

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  19:11:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har desverre ikke det, men skulle gjerne hatt det!det er tydeligvis ingen som vil:(

Opprinnelig postet av Hayke&Dirkje

Hvem sier nei takk til 2 nydelige friesere??
Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  19:55:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke, grunnen til det er at jeg har for det meste tid og vil gjerne holde på med mine egne hester selv + at det gikk ikke så bra sist gang.. ;o)
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  23:01:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hvem sier nei takk til en nydelig haflinger da??? :p
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  16:33:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har hatt,men da hesten min var omtrent ødelagt da jeg fikk han igjen.så dropper jeg å gjøre det igjen..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lille-Trille

» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  15:31:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLille-Trille  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLille-Trille  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Haflingere er nydelige!at ingen svarte er nok fordi gården vår ligger litt usentralt og at det ikke går buss dit heller. ser ut til at jeg må selge Cayana til sommeren da desverre, fordi jeg har så lite tid til overs. hva men en til haflinger Anette?Cayana er ganske så fin;)

Opprinnelig postet av Korumdalen_Frieserstall

Hvor gammel er den?=P
Jeg og en venninne leter etter en rimelig liten tur ponni(ikke hest, helst) som kan være selskap for min fremtidlige konkurranse hest på turer og lignende!=)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.