hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du forrytter til hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Har du forrytter til hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Molly

» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  23:24:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ingen forrytter eller steller Får hjelp til møkking når jeg trenger det på stallen Gjør selvfølgelig igjen når jeg kan og det trengs.

Grunnen er at gamle hissigpropp kan være ja -hissig og da sier samvitigheten min at den som skal ri/kjøre må kunne takle det Alder spiller forsåvidt liten rolle men erfaring= GULLVERDT! Hadde vært greit å få fri fra stallen og vite at hesten kommer seg ut....

Er forresten (x) traver 15 år i år...

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  18:20:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jepp, det har jeg

Er selvfølgelig både mange fordeler og ulemper med å ha fôrrytter, men jeg ser flest fordeler:
  • Hvis jeg skulle bli syk, er jeg helt avhengig å ha noen jeg stoler på til å ri, møkke, ta ut/inn, lage istand fôr, kose med ++ hesten min

• Jeg trenger noen som kan ta han ut og inn mens jeg er på skolen(takket være det geniale systemet her: Hestene må ut om morgenen, inn til lunsj ut igjen etter lunsj og inn igjen til kvelds)

• Jeg slipper at hesten min blir en enmannshest

• Jeg har noen til å trene han i perioder med mye stress på skolen

• Jeg har noen til å dele og diskutere problem,gleder, bekymringer med

• Jeg lærer hva som er rytterfeil, og hva som er hestefeil

• Hesten min blir ridd tre ganger i uken når jeg er på skolen, slipper derfor å kjede seg

Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 15/05/2006 :  22:41:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja! Fikk meg faktisk forrytter idag, dvs hun begynte idag. Skal ri Falki 2 ganger i uken - evt gå ned til 1 dag, får se an litt.
Hun er voksen, like gammel som meg (snart 30 - skrekk og gru) og er en flink og grei jente. Har drevet endel både med sprang og dressur og har hatt egen hest (helfor) i flere år.
Jeg ønsket forrytter for å få avlastning siden jeg er hos han hver dag ellers. Har en sønn og mann så det kan være greit å ha en eller to dager i uken hvor man slipper å dra opp.

Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  13:44:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siste året har jeg ikke hatt noen fast hestepasser da jeg har vært sykmeldt pga en meniskskade som ikke leges, men hatt anledning til å ta meg av de selv alikevel... Har en jente som rir og steller en gang i mellom når jeg trenger litt fri eller drar til England. Synes det fungerer veldig fint og jeg vet at hun kun vil det beste for dyra, er veldig oppmerksom og ansvarsfull. Godt å ha litt fri, kunne gjøre helt andre ting, trene, gå på kafe, kino, sammen med venninner, mannen min, familie osv..
Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 16/05/2006 :  22:06:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hest på helfôr frem til august selv, og har den sammen med ei venninne fordi jeg ikke har råd eller tid til å ha henne alene.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  16:53:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke forrytter.

Hvorfor? Fordi jeg har henne sammen med moren min, hun er ikke av den typen som MÅ ris nesten hver dag (så derfor gjør det ikke noe om hun står litt), hun står på utegang og får derfor endel "mosjon" bare ved å stå ute, hun står på stall hos venninnen min og familien hennes som er hjemme hver dag, derfor er det alltid folk der som forer, pusser og koser o.l ting om det trengs =)

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  23:53:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Har heller ikke forrytter=( Skulle gjerne ha hatt, men brent meg sååå mange ganger før, er vel den som er litt streng og vil at hesten min ikke skal være noe leketøy....

Om det er noen der ute i Ringsaker området som har lyst på en liten ex varmblods traver på for ta kontakt.....

0 respons sikkert....... Begynner å bli litt lei hele greia, hater stallen jeg står på nå, men flytter 1 jan!!!!

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

ClaireMichelle

Sweden

Skrevet - 30/05/2006 :  00:44:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde förrytter på hesten min en stund (dessverre!). Har aldri tort å hadd förrytter på henne før, men fant en jente som virket pålitetlig og som jeg hadde litt kjennskap til fra før av. Hun lot hvem det skulle være ri hesten (har en typisk ennmannshest som trives med få ryttere, hun er ganske nervøs av seg). Hun fikk ikke lov til å galoppere eller hoppe.. Men dette gjorde hun! B.la dagen etter at hesten hadde fått vaksine.. ! Hun var slørvete osv. Herjet med henne i boksen, ga henne ikke för bestandig.. Hun oppførte seg sefølgelig kjempebra når jeg var tilstede, men.. skinnet kan bedra! Dessverre.. :) Skal ikke ha förrytter mer! Merket at hesten min hadde forandret seg betydelig..
Æ e flytta til Sverige Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  00:29:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har forrytter til Sara Lill. Mest fordi hun ikke var så flink med håndtering av hest, men har blitt sterkere på dette området etter hun begynte med Sara. Sara har stor egenvilje, så da har forrytteren hadd noe å jobbe med. Positivt for både meg, hest og forrytter å ha forrytter! :) Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  00:56:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har ikke, men skulle gjerne hatt til høsten igjen pga. skolegang.. Blir nok travle tider med vidregående, skole og to hester...
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  01:56:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har "sagt opp" min hestepasser nå jeg.. Så nå tar jeg meg av all form for trening osv selv, men det fungerer greit det Er godt i gang med treningen og Etanec begynner og komme i fin form
Til og med helsen min er blitt mye bedre nå!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 06/06/2006 :  09:46:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke fòrrytter til hesten min, men jeg er på jakt etter en. Har lagt ut annonse her på Hestemarked og fått noen svar. Desverre ingen som har passet av ulike årsaker.

Men jeg lever i håpet om at det en dag skal dukke opp noen som kan ta seg av hesten min et par-tre dager i uken.
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  12:41:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nope.. men er åpen for tanken..

Opprinnelig postet av Lopke

Samme her.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  12:46:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nope.. men er åpen for tanken..

Opprinnelig postet av Lopke

Samme her.

Jeg er open for fòrrytter rett og slett fordi det er fint at andre rir hesten min også. Har man fòrrytter så har man også gjerne noen man kan spørre om han/hun vil passe hesten den helga du vil på hytta, til bestemor osv.

Finnes ikke noe verre en arrogante hesteeiere som mener at ingen andre er flinke nok til¨å ri hesten hennes/hans.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/06/2006 :  12:59:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg håper jeg har fått meg fór-rytter nå. Var ei jente og prøvde Sharmis i går, hun var ganske hyggelig og flink.
Hadde virkelig vært fint med noen fri-dager i uken, ja.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.