hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du forrytter til hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Har du forrytter til hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Katrine_Sandore

Skrevet - 10/06/2006 :  12:34:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Uff nei, har ikke forrytter til ponnien min =(
Lagt ut annonse for LENGE sia,
men det er ingen som er intresserte i å ha en krevende ponni.
De fleste gode og efarne ryttere vil ha store hester,
de som vil ha ponnier (147) er 12-13 og 14 åringer

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  12:18:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg har en forytter til ponnien min. Hun red en hest på andre stallen og jeg hadde sett henne på noen Tony treninger, hun passet meg helt perfekt. Snill, koselig og proff jente. Trengte enn som kunne ri ponnien og holde den litt i form i tillegg til ungene og hun er kjempeflink til det.
Til hesten har jeg ikke akkurat en forytter. Men jeg har en veldig hyggelig ung dame som rir hesten min ganske fast en gang i måneden, og hun er god hjelp i de periodene jeg ikke kan ri. Utrolig herlig å finne en som er flink og som jeg stoler 100% på. Hun gjør som hun vil bortsett fra hopping, da spør hun som regel først. Uten henne måtte jeg ha solgt hesten min nå tror jeg.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  18:08:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Jeg har fôr rytter på bolla pinn svin ( Ninette) :)
Dette går kjempe bra. Hun som steller og rir henne får dette helt gratis, mener nesten jeg heller burde betalt henne for å stelle med ponnien min som jeg ikke har tid til. Forstår ikke helt hvorfor folk tar betaling av fôr rytterene sine, mener de heller burde være takknemmelige for at det er noen som vil stelle og ri hesten for seg når man selv ikke har tid. Hun som rir min får ri i grunn så mye hun vil, og når hun rir tar hun også å møkker og fôrer begge hestene hvis det er på kvelden hun er ute. Kjempe fornøyd med dette :)
Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 25/06/2006 :  01:04:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke forrytter.

MEN jeg har hatt en super helt super dame som har ridd han på tur engang i uken siden høsten 2005. nå skal hun arbeide i afrika ett år så jeg må vel se meg rundt etter en ny fornuftig person som kan ta seg av god-gutten min. har hatt noen dårlige erfaringer med folk som har hatt han tidligere, men han sier som regel ifra selv dersom han ikke liker folk :) han slår seg vrang eller nekter rett og slett å gå bort fra stallen når de har hatt han et par ganger. er veldig glad for at folk i stallen "sladrer" til meg når de ser at folk som har han ikke er egnet...

** for noen år siden var det en voksen dame som skulle begynne å ri han på tur en gang pr uke. tredje gangen hun skulle ri han ville han ikke gå bort i fra stallen med henne. hun hoppet av og forsøkte å tvinge han med seg, (folk i stallen fortalte senere at hun hadde virket veldig redd han) han rygget og falt utfor en skrent med benker (enslags tribune), hun stod på toppen og hylte at han for helvete hadde å komme seg på beina igjen... :S stakkers hesten min...
oppdaget at han var full av skrubbsår da jeg kom neste dag. hun hadde ikke sett det for hun hadde bare satt han inn igjen i stallen uten å sjekke om han var skadet.
GJETT om jeg var FORBANNA da jeg oppdaget det og ringte til henne!!!!

senere har jeg også fått høre at hun slapp han ut i luftegården med stevneutstyr på osv. dette er ikke egentlig dumt for hesten, men hesteutstyr av god kvalitet er DYRT og jeg synes dette var unødvendig av henne da hun hadde fått beskjed om hva hun kunne bruke og det er ikke så mange som bruker ulldekken til 2500kr i en gjørmete luftegård!

foretrekker å ri hesten min selv fordi jeg bruker han i konkurranser og han fungerer best med få mennesker rundt seg, men når jeg studerer økonomi på heltid, jobber og har 30 min å kjøre til stallen så er det ok at noen rir han på tur en gang i uken :)

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.